حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Galaxy A13 5G سامسونگ با طراحی مشابه گلکسی A32 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با اینترنت 5G در راه است. این گوشی که Galaxy A13 5G نام دارد، به زودی از راه می‌رسد. در همین فاصله، امروز رندر Galaxy A13 5G سامسونگ منتشر شده است. این رندر، به ما نشان می‌دهد که طراحی گوشی اقتصادی جدید سامسونگ، به چه شکل است.

رندر Galaxy A13 5G با طراحی نسبتاً آشنا منتشر شد

ما در ترنجی چندین خبر مختلف را از Galaxy A13 5G پوشش داده‌ایم. این گوشی، پیش‌تر با تراشه ٧ نانومتری مدیاتک در گیک بنچ رؤیت شده بود.

 

سامسونگ Galaxy A13 5G با تراشه Dimensity 700 در گیک بنچ دیده شد

 

به گزارش Gizmochina، سامسونگ به مانند بسیاری از دیگر تولید کنندگان، در تلاش است تا گوشی‌های ارزان‌تر خود را نیز به فناوری 5G تجهیز کند. این کمپانی، قصد دارد با عرضه Galaxy A13 5G، اینترنت 5G را به رده پایین‌تری از گوشی‌ها بیاورد. اما پیش از هر گونه تأیید رسمی در مورد این گوشی، رندر Galaxy A13 5G منتشر شده است. بنابراین، اجازه بدهید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

گلکسی A13 5G، به زودی به عنوان جانشین Galaxy A12 معرفی می‌شود. گلکسی A12، حدود ١١ مال پیش معرفی شده بود. به هر حال، رندر گوشی اقتصادی جدید سامسونگ با همکاری OnLeaks و Zouton به اشتراک گذاشته شده است. این رندرها، حاکی از تغییر طراحی نسبت به نسل قبل هستند.

همان طور که مشاهده می‌کنید، گلکسی A13 5G قرار است که مجهز به دوربین اصلی سه گانه با چینش قطره باران باشد. این در حالی است که دوربین اصلی گلکسی A12، چهارگانه است. قاب پشتی و فریم این دستگاه، جنس پلاستیکی خواهد داشت.

جزئیات دیگری نیز در این رندر به چشم می‌خورند. در قاب جلویی، از ناچ قطره‌ای Infinity-V با میزبانی دوربین سلفی استفاده شده است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز در این رندرها مشهود هستند. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، بر روی فریم آن واقع شده است.

سامسونگ قصد دارد تا این دستگاه را با نمایشگر ۶.۴٨ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD روانه بازار کند. قلب تپنده این دستگاه، تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700 است. همچنین سامسونگ در نظر دارد تا ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای این گوشی ارائه دهد. دوربین اصلی سه گانه این دستگاه، متشکل از سنسورهای ٢+۵+۵٠ مگاپیکسلی است.

نکته دیگر، این است که این گوشی از شارژر ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که گوشی‌های اقتصادی سامسونگ در این رده، معمولاً شارژری با توان ١۵ وات یا کم‌تر را دارا هستند. البته احتمال می‌رود که این شارژر، درون جعبه نباشد و جایگزین آن، شارژری ١۵ واتی باشد. ظرفیت باتری Galaxy A13 5G، برابر با ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. گزارش شده است که Galaxy A13 5G، اواخر امسال معرفی می‌شود. اما ممکن است تا حوالی دی و بهمن، شاهد عرضه آن در آمریکا نباشیم. انتظار می‌رود که قیمت این گوشی، حدود ٢٩٠ دلار باشد! رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید نیز برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شوند.

نظر شما در مورد طراحی Galaxy A13 5G چیست؟ آیا شما منتظر این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، والا با این همه اسمهای گوشیهای سامسونگ ادم سرگیجه میگیره، این گوشی هم خوبه بدک نیستش، دوربین اصلی، باطری و چیپست خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️