حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A13 5G با تراشه Dimensity 700 در گیک بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، سامسونگ، شایعات

سامسونگ کم کم در حال آوردن فناوری اینترنت 5G به گوشی‌های ارزان‌تری است. این موضوع، نوید بخش حضور گوشی‌های 5G اقتصادی بیشتری در بازار است. گوشی سامسونگ Galaxy A13 5G، یکی از دستگاه‌هایی است که به تازگی لو رفته است. اکنون، اطلاعات تازه‌ای از این گوشی فاش شده است.

سامسونگ Galaxy A13 5G با تراشه ٧ نانومتری مدیاتک رؤیت شد

ما برای اولین بار، کمی بیش از یک ماه پیش در مورد Galaxy A13 5G صحبت کردیم. این گوشی، ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود.

 

سامسونگ Galaxy A13 5G در راه است: ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ؟

 

به گفته Mysmartprice، سامسونگ Galaxy A13 5G در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شده است. بنابراین، اجازه بدهید تا مروری کوتاه بر این مشخصات فاش شده جدید از Galaxy A13 5G داشته باشیم. این گوشی رونمایی نشده، با مدل نامبر SM-A136U در گیک بنچ لیست شده است. به همین صورت، تستی از آن صورت گرفته است که اطلاعات کلیدی آن را فاش می‌کند. بر اساس این جزئیات، گلکسی A13 5G سامسونگ، به تراشه Dimensity 700 با لیتوگرافی ٧ نانومتری و پشتیبانی از اینترنت 5G خواهد بود. این تراشه، دارای پردازنده هست هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ٢.٢ گیگاهرتزی است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

میزان حافظه رم ذکر شده برای نسخه تست شده از این گوشی، برابر با ۴ گیگابایت است. اما انتظار داریم که سامسونگ یک نسخه از این گوشی را با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه کند. کره‌ای‌ها، از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در گوشی اقتصادی جدید خود استفاده مرده‌اند. این سیستم عامل، به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 ارائه می‌شود. امتیازات به دست آمده در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این گوشی، به ترتیب ۴۶۵ و ١,١٠٠ هستند.

خب، ما از اقتصادی بودن این دستگاه صحبت کردیم. اما قیمت Galaxy A13 5G در واقع چه قدر است؟ گفته می‌شود که Galaxy A13 5G در نسخه پایه، با قیمتی کم‌تر از ١۵,٠٠٠ روپیه (معادل ٢٠۴ دلار آمریکا) راهی بازار هند می‌شود. این در حالی است که گوشی Galaxy A22 5G، دارای برچسب قیمتی ٢٠,٠٠٠ روپیه‌ای (معادل ٢٧٢ دلار آمریکا) است. به طور دقیق‌تر، ممکن است گوشی Galaxy A13 5G در نهایت، با قیمتی در حدود ١٣,٠٠٠ روپیه (معادل ١٧٧ دلار آمریکا) معرفی شود.

حال، بگویید که نظر شما در مورد این جزئیات جدید از Galaxy A13 5G چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند در برابر رقبای خود، حرفی برای گفتن داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️