حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرانجام آپدیت MIUI 12.5 نوت ۷ پرو در هند ارائه شد

اگرچه شیائومی شروع به انتشار MIUI 12.5 Enhanced Edition کرده است، اما هنوز دستگاه های زیادی هستند که آپدیت MIUI 12.5 را دریافت نکرده اند. یکی از این دستگاه ها Redmi Note 7 Pro است. این گوشی در پایان ماه ژوئن (اوایل تیر) MIUI 12.5 را در چین دریافت کرد. اکنون  نیز شیائومی شروع به انتشار این به روزرسانی در هند کرده است.

آپدیت MIUI 12.5 برای ردمی نوت ۷ پرو ریجن هند عرضه شد

ردمی نوت ۷ پرو یکی از تلفن های هوشمند محبوب زمان خود است. این اولین گوشی در این بخش بود که از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 استفاده می‌کرد. این گوشی اکنون دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند آغاز کرده است. MIUI 12.5 در مراسم رونمایی Mi 11 در اواخر دسامبر ۲۰۲۰ (اوایل دی ۹۹) معرفی شد. این نسخه از رابط کاربری MIUI برای دستگاه هایی که از MIUI 12 استفاده می‌کنند، تغییرات جزئی را به همراه خواهد داشت.

مطابق با گزارش GizmoChina، این به روزرسانی نرم افزاری برای Redmi Note 7 Pro در هند با بیلد نامبر V12.5.1.0.QFHINXM ارائه شده است. مانند سایر به روز رسانی های OTA، این آپدیت به صورت دسته ای در حال انتشار است. پس اگر اکنون آن را دریافت نکرده اید، باید چند روزی صبر کنید. در حال حاضر، ما مطمئن نیستیم که آیا این تلفن هوشمند به MIUI 12.5 Enhanced Edition ارتقاء پیدا می‌کند یا خیر.

Redmi note 7 pro

این نسخه از رابط کاربری شیائومی برای بهینه سازی دستگاه های مجهز به MIUI 12.5 عرضه شده است. ما امیدواریم که شیائومی MIUI 12.5 Enhanced را برای نوت ۷ پرو عرضه شود، زیرا ردمی نوت ۸ که تراشه ضعیف تری دارد، این نسخه از MIUI را در چین دریافت کرده است.

Redmi Note 7 Pro با MIUI 10 و اندروید ۹ عرضه شد. قبل از MIUI 12.5، این گوشی به میوآی ۱۱ و ۱۲ و اندروید ۱۰ به روزرسانی شده بود. این دستگاه از تراشه هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. دوربین اصلی این دستگاه ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است که یک دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز آن را همراهی می‌کند.

ردمی نوت ۷ پرو نسخه گلوبال نخواهد داشت

در صورتی که کاربر Redmi note 7 pro هستید، آیا آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

پس امیدوار شدم برایmi Max 3 هم آپدیت بده چند وقتی هست که برای چین 12.5 داده

Soheylz

من note 9s دارم همین الان پیام اپدیت ۱۲.۵ اومده رو گوشیم ولی چند هفته پیش شنیدم اونایی که اپدیت کردن گوشیشون مشکل پیدا کرده .حالا نمیدونم کسی الان این اپدیت جدید زده ببینه مشکل داره یا نه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی