حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت نوکیا T20 با تراشه Unisoc، نمایشگر 2K و قیمت ١٧٩ پوند رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، تبلت، نوکیا

نوکیا با بازگشت به عرصه عرضه گوشی‌های هوشمند، توانست خیل عظیمی از طرفداران قدیمی خود را جذب کند. این کمپانی، اکنون یک تبلت جدید را نیز ارائه داده است. تبلت جدید نوکیا که T20 نام گرفته است، یک دستگاه اقتصادی است. بنابراین، در ادامه برای بررسی مشخصات و قیمت این تبلت، با ما همراه باشید!

مشخصات فنی و قیمت تبلت نوکیا T20

مدتی پیش، از مشخصات لو رفته و جزئیات فاش شده تبلت Nokia T20 صحبت کردیم.

 

مشخصات تبلت نوکیا T20 لو رفت، شروع قیمت از ۲۱۴ دلار

 

حال به نقل از Gizmochina، تبلت جدید نوکیا بالأخره معرفی شده است. آخرین تبلت نوکیا، در سال ٢٠١۴ میلادی معرفی شده بود و N1 نام داشت. پس از گذشت تقریباً ٧ سال و به مالکیت در آمدن Nokia Mobile توسط یک کمپانی دیگر، مدل جدید تبلت این کمپانی با نام T20 رسماً معرفی شده است. تبلت نوکیا T20، اولین تبلت اندرویدی نوکیا است که در زمان تحت مالکیت بودن توسط HMD Global معرفی می‌شود. این تبلت تازه وارد، دارای زبان طراحی گوشی‌های هوشمند این کمپانی است. ویژگی‌های نرم افزاری این تبلت نیز مختص به نوکیا هستند.

اما دقیقاً این تبلت چه چیزی در چنته دارد؟ خب، در ابتدا باید گفت که این تبلت، از کیفیت ساخت پایینی برخوردار نیست. جنس قاب پشتی آن، از آلومینیوم است. استاندارد IP52 نیز به آن اعطا شده است. در قاب جلویی این تبلت، نمایشگری بزرگ با حاشیه‌های نازک به چشم می‌خورد. وزن و ضخامت این تبلت، به ترتیب برابر با ۴۶۵ گرم و ٧.٨ میلی متر می‌باشد. این تبلت، تنها در رنگ Deep Ocean عرضه می‌شود.

تبلت نوکیا T20، دارای نمایشگر ١٠.۴ اینچی با وضوح 2K و نسبت تصویر ۵:٣ است. نمایشگر این تبلت، دارای بیشینه نوری ۴٠٠ نیتی و گواهینامه مخصوص برای فیلتر نور آبی است. منبع قدرت تبلت نوکیا T20، تراشه‌ای از یونیساک با نام Unisoc T610 است. تراشه مذکور، مجهز به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cotrex-A55 است. حداکثر فرکانس کاری این پردازنده، ١.٨ گیگاهرتز است. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، این تراشه را همراهی می‌کنند. همچنین در صورت نیاز، می‌توانید از حداکثر ۵١٢ گیگابایت حافظه جانبی در این تبلت بهره گیری کنید.

دوربین سلفی تبلت جدید نوکیا، ۵ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی داشته و با یک فلش LED در قاب پشتی قرار دارد. بخش جذاب این تبلت، اسپیکر استریوی آن است که از فناوری نوکیا OZO نیز پشتیبانی می‌کند. رادیو FM نیز توسط T20 پشتیبانی می‌شود. دو میکروفون نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است که خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در این تبلت نیست. اما در عوض، شما از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهید برد.

در بطن این تبلت، باتری ٨,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته است که از شارژر ١٨ واتی پشتیبانی می‌کند. متأسفانه باید بگوییم که شارژر ١٨ واتی، درون جعبه این تبلت قرار ندارد. بلکه شارژر موجود در جعبه، ١٠ واتی است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون به همراه درگاه Type-C در این تبلت حضور دارند. تبلت نوکیا T20، به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ١١ استفاده می‌کند. نوکیا می‌گوید که تبلت جدیدش دو به روزرسانی اساسی اندروید را دریافت می‌کند. بنابراین، در آینده شاهد ارائه آپدیت اندروید ١٣ برای نوکیا T20 خواهیم بود.

همچنین در حالت عادی، این تبلت ٣ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند. این در حالی است که نسخه سازمانی، از ۴ سال پشتیبانی در این بخش برخوردار خواهد شد. قیمت نسخه Wi-Fi این تبلت، برابر با ١٧٩.٩٩ پوند (معادل ٢۴۴ دلار آمریکا) است. از سوی دیگر، نسخه 4G با قیمت ١٩٩.٩٩ پوندی (معادل ٢٧١ دلار آمریکا) به دست مشتریان می‌رسد.

نظر شما در مورد تبلت نوکیا T20 چیست؟ آیا این تبلت مورد پسند شما واقع شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

فقط نمایشگر😵
برای تماشای ویدیو تو یوتیوب و غیره عالیه

باتری و نمایشگر که عالیه
فقط حیف چیپست…

mamalkamal

چیپستشم خوب و بهینس
کم و کاستی نداره
واقعا تبلتش ارزش خرید داره

باتری و نمایشگر که عالیه
باهاش میشه فیلم نگاه کرد
فقط حیف چیپست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️