حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک ویدیو کوتاه HarmonyOS 3 هواوی منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، هواوی

پیش از این ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی HarmonyOS 3 هواوی در چین برای ۵ مرداد ۱۴۰۱ تعیین شده است. امشب مدیرعامل این شرکت یک ویدیو کوتاه از HarmonyOS 3 هواوی منتشر کرده که بخشی از ویژگی‌های آن را ارایه می کند.

سیستم عامل HarmonyOS 3

ویدیو کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای زیر توسط ریچارد یو منتشر شده است:

 

ریچارد یو مدیر عامل هواوی، تصمیم گرفت ویژگی های جدید پلتفرم اختصاصی خود را در حساب شخصی خود در Weibo ارائه کند. یکی از این ویژگی ها را می توان ویجت های جدید در صفحه اصلی دانست که به صورت گروهی هستند و انیمیشن جالبی دارد.

سیستم عامل هارمونی ۳ در بخش ویجت‌های گروهی

سیستم عامل هارمونی ۳ در بخش ویجت‌های گروهی

پوشه‌های بزرگ که در EMUI 12 یا نسل اول هارمونی ارایه شد به صورت مربعی بزرگ بود. حالا در هارمونی ۳ شما می توانید پوشه‌های این‌چنینی را در شکل مستطیلی داشته باشید.

سیستم عامل HarmonyOS یک سیستم عامل اختصاصی هواوی است که مبتنی بر AOSP بوده که یک پلتفرم منبع باز است. با این حال، این یک پوسته ساده یا طراحی مجدد مانند بسیاری از رابط های کاربری دیگر نیست. هواوی در یک سال و نیم گذشته به طور خستگی ناپذیر تلاش کرده است تا هارمونی را تا حد امکان مستقل کند.

شما منتظر ارایه هارمونی ۳ هستید؟ فکر می کنید که جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، من یکی که بی صبرانه منتظرآبدیت هارمونی برای گوشیم هستم، ولی نمیدونم آخرش چیشد، ابدیت جهانی هارمونی داره انجام میشه یا نه، یا اگه انجام شده برای چه گوشیهایی اومده، حتی برای گوشهای آنر هم میاد البته برای گوشیهای آنری که تا قبل جدایی آنروهوآوی ساخته شده،حااا باید ببینیم چی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)