حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 14 شیائومی 11T Pro رسما ارائه شد + اندروید ۱۳

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، شیائومی

شیائومی 11T Pro یکی محصولات محبوب این برند در بازار کشورمان است. مشخصات خوب در کنار قیمت ارزنده از دلایل فروش بالای آن محسوب می‌شود. این دستگاه یک‌سال‌ونیم پیش با اندروید ۱۱ و MIUI 12.5 معرفی شد و پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۲ با MIUI 13 حالا جدیدترین رابط کاربری شیائومی را یکی از نسخه‌های به‌روز اندروید دریافت می‌کند. خبر خوب این که آپدیت MIUI 14 شیائومی 11T Pro رسما ارائه شده و این رابط کاربری برمبنای اندروید ۱۳ است.

آپدیت MIUI 14 شیائومی 11T Pro

طبق گزارش ارائه شده، به‌روزرسانی MIUI 14 برای Xiaomi 11T Pro با شماره ساخت V14.0.1.0.TKDINXM همراه است. مدل‌های بازار هند، اروپا و گلوبال این محصول در حال دریافت جدیدترین آپدیت هستند. همانطور که انتظار دارید، تمامی ویژگی های جدید MIUI 14 به دستگاه اضافه شده است.

شیائومی 11T Pro

شیائومی 11T Pro

شیائومی ادعا می‌کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره‌سازی کمتری مصرف می‌کند. به‌طور دقیق، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه‌بر این، MIUI 14 حافظه را به‌طور مؤثر تخصیص داده به‌طوری‌که تا حد امکان فرآیندهای غیرضروری خود را از حافظه بوت آزاد می‌کند. همچنین استفاده از حافظه برنامه‌ها و سرویس‌های سیستم را به‌شدت کنترل می‌کند. امیدواریم این امر اعلان‌های برنامه‌ها را مسدود نکند.

درنهایت، MIUI 14 به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به‌غیر از شماره‌گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیریت فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستمی را حذف نصب کنند. این بدان معناست که حتی می‌توانید ساعت، آب‌وهوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

چندی پیش آپدیت اندروید ۱۳ پوکو F4 و شیائومی 11T با MIUI 14 رسما عرضه شده بود و حالا نوبت به مدل پرو این خانواده است.

شما Xiaomi 11T Pro دارید؟ آپدیت MIUI 14 آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)