حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy F42 با قیمت ٢٨۵ دلار معرفی شد: نسخه موازی Galaxy Wide5!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ و شیائومی، امسال نوبرش را آورده‌اند! این دو برند، دو مثال دقیق از برندهایی هستند که نسخه‌های موازی گوشی‌های خود را روانه بازار می‌کنند. پس از شیائومی، امروز نوبت به گوشی جدید سامسونگ با این استراتژی رسیده است. گوشی سامسونگ Galaxy F42 امروز در هند معرفی شده است. این گوشی، نسخه موازی Galaxy Wide 5 است و قیمتی زیر ٣٠٠ دلار آمریکا دارد.

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ Galaxy F42 در هند

گوشی Galaxy Wide5 مدتی پیش توسط سامسونگ و در کره جنوبی رونمایی شد. این گوشی، مشخصاتی شبیه به Galaxy A22 5G دارد. اما برخی از مشخصات آن، متفاوت هستند.

 

سامسونگ Galaxy Wide5 رونمایی شد: تقریباً همان Galaxy A22 5G

 

همان طور که EqualLeaks گزارش داده است، امروز گوشی جدید سامسونگ در بازار هند رونمایی و عرضه شده است. این دستگاه، گوشی جدیدی از سری Galaxy F است و در واقع Galaxy F42 5G نام دارد. باید بگوییم که این گوشی، در واقع همان Galaxy Wide5 است که مدتی پیش در کشور مادری سامسونگ رونمایی شد. آن گوشی نیز تقریباً نسخه موازی Galaxy A22 5G بود. بنابراین، سامسونگ با یک دستگاه، تقریباً سه مدل یکسان را به بازارهای مختلف عرضه کرده است.

برای مرور مشخصات این دستگاه که به تازگی وارد بازار هند شده است، از بخش نمایشگر شروع می‌کنیم. نمایشگر این گوشی، ۶.۶ اینچی است و پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی دارد با توجه به نوع پنل این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت آن بر روی فریم تعبیه شده است. مغز متفکر Galaxy F42 5G، تراشه Dimensity 700 با لیتوگرافی ٧ نانومتری است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

یکی از تفاوت‌های این گوشی با Galaxy A22 5G، در بخش دوربین اصلی است. جایی که سنسور اصلی این گوشی، ۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین فوق عریض نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. یک سنسور ٢ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های ماکرو نیز در این بین وجود دارد. دوربین سلفی سامسونگ Galaxy F42، وضوح ٨ مگاپیکسلی داشته و در ناچ قطره‌ای Infinity-V تعبیه شده است. ظرفیت باتری Galaxy F42 5G، برابر با ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعت است. وظیفه تأمین انرژی این باتری، بر عهده شارژر ١۵ واتی درون جعبه است.

گلکسی اف ۴٢، از ١٢ باند اینترنت ۵ جی در هند پشتیبانی می‌کند. وزن و ضخامت آن، به ترتیب برابر با ٢٠٣ گرم و ٩ میلی متر است. در انتها، سامسونگ اندروید ١١ را به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 در این گوشی ارائه می‌دهد. نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی Galaxy F42، ٢٠,٩٩٩ روپیه (معادل ٢٨۵ دلار آمریکا) قیمت دارد. نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی آن قیمت بیشتری داشته و برای خرید آن، ملزم به پرداخت ٢٢,٩٩٩ روپیه (معادل ٣١٢ دلار آمریکا) خواهید بود.

نظر شما در مورد رونمایی یک نسخه موازی جدید از گوشی‌های سامسونگ چیست؟ قیمت سامسونگ Galaxy F42 چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️