حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی 9A بر پایه اندروید ١٠ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی

شیائومی هنوز که هنوز است درگیر ارائه به روزرسانی MIUI 12.5 برای گوشی‌های خود است. این بار، آپدیت MIUI 12.5 به یک گوشی اقتصادی راه پیدا کرده است. گوشی مقرون به صرفه Redmi 9A، جدیدترین گوشی شیائومی است که MIUI 12.5 را دریافت کرده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات آپدیت MIUI 12.5 ردمی 9A داریم.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی 9A بر پایه اندروید ١٠ و به صورت پایدار ارائه شد

ردمی سال گذشته از گوشی مقرون به صرفه خود با نام Redmi 9A پرده برداشت. این گوشی، مجهز به تراشه ١٢ نانومتری Helio G35 است.

 

ردمی 9A با مدیاتک Helio G25 به قیمت ۸۳ دلار رسما معرفی شد

 

بر اساس گزارشات جدید MIUI Download، گوشی مقرون به صرفه و محبوب ردمی اخیراً از یک به روزرسانی مهم و جدید بهره مند شده است. کاربران منطقه چین ردمی 9A، به تازگی خبر از دریافت به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 داده‌اند. این در حالی است که شیائومی سرگرم ارائه به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced برای محصولات گران قیمت‌تر خود است. و اما در نهایت، آپدیت MIUI 12.5 ردمی 9A ارائه شده است.

شایان ذکر است که آپدیت جدید این گوشی، همچنان بر پایه اندروید ١٠ است. بنابراین، فعلاً خبری از آپدیت اندروید ١١ این گوشی نیست. با نصب کردن این گوشی، نسخه فریمور ردمی 9A به “V12.5.1.0.QCDCNXM” تغییر خواهد یافت. ردمی ذکر نکرده است که وصله امنیتی چه ماهی را در این بسته قرار داده است. اسم رمز گوشی ردمی 9 ای، Dandelion می‌باشد. بر اساس گزارشات، حجم نصب بسته Full-OTA این گوشی، برابر با ١.٩٨ گیگابایت می‌باشد. با توجه به ارائه این به روزرسانی در چین، حداکثر تا هفته‌های آینده نیز آپدیت جدید Redmi 9A به صورت جهانی انتشار خواهد یافت. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این به روزرسانی را حتماً پس از دریافت نصب کنید. چرا که این به روزرسانی، بهبودهایی در عملکرد، امکانات و ویژگی‌های کلی را به همراه دارد.

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ آیا گوشی شما آن را دریافت کرده است؟ پشتیبانی ردمی 9A تا به حال چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️