حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش تبلت به وب سایت اندروید بازگشت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، تبلت

دیروز در ترنجی خواندیم که گوگل بخش تبلت را از وب سایت رسمی اندروید حذف کرد! تفسیرهای متفاوتی از این اتفاق وجود داشت ولی ما واقعا بر این باور نبودیم که گوگل بخواهد بازار تبلت ها را دودستی تقدیم رقبا کند! حالا امروز خبر می رسد که این موضوع صرفا یک اشتباه بوده و بخش تبلت به وب سایت اندروید بازگشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بخش تبلت وب سایت اندروید

بخش تبلت وب سایت اندروید

بله، با مراجعه به وب سایت android.com تصویر بالا را می بینید که در دسته بندی آن بخش تبلت ها اضافه شده است. به گفته معاون ارشد بخش اندروید گوگل آقای Hiroshi LockheimerVerified این یک باگ در حین به روزرسانی وب سایت بوده است. حالا این بخش در کنار بخش های دیگر قرار دارد. این اظهار نظر وی در پاسخ به توییت یکی از کاربران است که می توانید این مکالمه را در تصویر زیر مشاهده کنید:

به این ترتیب اگر از طرفداران اکوسیستم اندروید هستید اصلا نگران نباشید، تبلت های اندرویدی با تمام درخشش پایین تر نسبت به موبایل های اندرویدی اما زمین را خالی نکرده اند، حداقل تا کنون! ولی پرسشی که باقی می ماند این است که چنین موضوعی واقعا اتفاقی بوده یا شاید از سر شیطنت و برجسته کردن وب سایت android.com و یا شاید حتی معطوف کردن نظرات به تبلت های اندرویدی باشد؟! شما چطور فکر می کنید؟ بیاید کمی خوشبین باشیم آن را بگذاریم به حساب خستگی و اشتباهات فردی!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.p.a.r.r.o.w

بنظر من هنوز دوره تبلت ها مخصوصا تبلت های اندرویدی تموم نشده درسته کوچیک تر شدن ولی هنوز پا برجاست چون برای عموم مردم با کار های روزمره مطمعنا یه سلفون پرکاربردتر و راحت تره، شرکتا هم حق دارن نخوان خیلی سرمایه گذاری کنن رو بازار تبلت ها از طرفی خود سلفون ها هم از صفحه نمایش بزرگ تری استفاده می کنن امروزه و خودش ضعف صفحه نمایش کوچیک گوشای قدیم رو بر طرف کرده… ولی چیزی که هست خانواده تبلت ها قراره بشدت تحت تاثیر گوشی های انعطاف‌پذیر قرار بگیرن حتی بنظرم آینده خود گوشی ها قراره با ورود گوشیای انعطاف پذیر دستخوش تغییر بشه بخاطر همینه سامسونگ ماکروسافت الجی اپل هواوی و حتی سونی دارن رو این زمینه کار می کنن و تقلا می زنن چون می دونن احتمال موفقیت گوشیای منعطف خیلی زیاده و بازار موبایل چه بخوان یا نخوان به این طرف کشیده خواهد شد… خودمم به شخصه واسه همچین گوشیایی خیلی هیجان زده ام!

دکتر رسول آریان

در چند خط ابتدایی چند بار نوشتید سلفون. در چند خط انتهایی چندین بار نوشتید گوشی. سعی کنیم هماهنگ باشه کلماتمون. اگر فارسی مینویسیم، کلا فارسی بنویسیم. اگر انگلیسی مینویسیم، کلا انگلیسی بنویسیم.

در ثانی واژه سل فون (Cell Phone) به معنی تلفن همراه یا تلفن سلولی، یک واژه کلی هست برای همه تلفن های همراه. بهتره زمانی که میخوایم در مورد بزرگ شدن اندازه صفحه نمایش تلفن های همراه صحبت کنیم، به جای سل فون از اسمارت فون به معنی تلفن هوشمند استفاده بشه. چون اسمارت فون ها دسته بندی خاصی از سل فون ها هستن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)