حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی‌های سری ردمی نوت در راه است!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی

به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced مدتی پیش برای گوشی‌های شیائومی معرفی شد. این به روزرسانی، نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 به شمار می‌رود. حال، شیائومی موج دوم ارائه آپدیت MIUI 12.5 Enhanced را اعلام کرده است. در این موج، شاهد ارائه به روزرسانی برای گوشی‌های سری ردمی نوت خواهیم بود.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی‌های سری ردمی نوت به زودی از راه می‌رسد!

رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced چندی پیش معرفی شد. در این نسخه، اکنون MIUI دارای ثبات عملکرد و سرعت بیشتری است. بهینه سازی‌های متعددی نیز انجام شده است.

 

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 Enhanced در کنار MIUI For Pad رونمایی شد

 

به نقل از Gizmochina، بیش از یک ماه از رونمایی نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 Enhanced می‌گذرد. این کمپانی چینی، موج اول گوشی‌های خود را در چین به روزرسانی کرده است. این موج از دستگاه‌ها، در بازار جهانی نیز در حال دریافت به روزرسانی هستند. به همین صورت، شیائومی در حال پایان رساندن این پروژه برای دستگاه‌های موج اول است. در همین راستا، شیائومی از موج دوم ارائه آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پرده برداشته است.

با توجه به پست بیانیه رسمی روابط عمومی شیائومی، در مجموع ٧ گوشی دیگر از این کمپانی در موج دوم به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced حضور دارند. تقریباً تمام این گوشی‌ها به جز یک مدل، از سری Redmi Note هستند! حال، اجازه بدهید بگوییم که این دستگاه‌ها، کدام مدل‌ها هستند:

– ردمی نوت ٨

– ردمی نوت ۴ جی (ردمی ٩ تی در بازار جهانی)

– ردمی نوت ٩ ۵ جی (ردمی نوت ۹ تی در بازار جهانی)

– شیائومی Mi 10 Youth Edition (شیائومی می ١٠ لایت ۵ جی در بازار جهانی)

– ردمی نوت ٩ پرو ۵ جی (شیائومی می ١٠ تی لایت در بازار جهانی)

– ردمی نوت ١٠ پرو جهانی (پوکو ایکس ٣ جی تی در بازار جهانی)

این گوشی‌ها قرار است از تاریخ ٨ اکتبر (١۶ مهر) این به روزرسانی را به صورت استیبل بتا دریافت کنند. بنابراین، تاریخ ارائه جهانی این به روزرسانی خیلی دور نیست. اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است تمام کاربران این گوشی‌ها MIUI 12.5 Enhanced را تا پایان ماه دریافت کنند. با این اوصاف، شیائومی می‌گوید که ممکن است برنامه ارائه آپدیت به دلیل عوامل مختلف تغییر کند. اما گوشی‌های مورد اشاره، در آینده‌ای نزدیک این به روزرسانی را دریافت می‌کنند. از سوی دیگر، کمپانی‌هایی زیادی در صدد ارائه آپدیت اندروید ١٢ برای محصولات خود هستند. اما شیائومی در این بین لیست رسمی را برای اندروید ١٢ به اشتراک نگذاشته است.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced

نظر شما در مورد موج دوم این آپدیت چیست؟ دستگاه شما در این لیست وجود دارد؟ آیا منتظر MIUI 12.5 Enhanced هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این شد یه چیزی
از اولم باید برای این نسخه ها میداد

mohammad MI

فقط میتونم بگم دمت گرم شیا

samouelkarter

پس سری ردمی نوت 9 چی شد؟ نوت 8 میگیره ولی نوت 9 نه؟
یعنی چی؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️