حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی نرم افزاری ردمی نوت ۸، ردمی 8A و دو گوشی دیگر شیائومی متوقف شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ردمی

لیست محصولات EOS (به معنای پایان پشتیبانی) شیائومی در وب‌سایت این شرکت قابل مشاهده است. لیست مذکور هر چند وقت یکبار با اضافه شدن دستگاه های قدیمی به روز می‌شود‌. در اواخر ماه فوریه، شیائومی تغییراتی را در این لیست ایجاد کرده، و چهار گوشی هوشمند جدید را به لیست محصولات EOS اضافه کرد. یکی از این محصولات، ردمی نوت ۸ است، که هم اکنون به پایان عمر پشتیبانی نرم افزاری خود رسیده است. در ادامه گزارش درباره سه گوشی دیگر صحبت خواهیم کرد.

چهار گوشی شیائومی به همراه ردمی نوت ۸ به پایان پشتیبانی نرم افزاری خود رسیدند

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، ردمی نوت ۸ شیائومی به پایان عمر پشتیبانی نرم افزاری خود رسیده است. به جز این تلفن هوشمند، شیائومی پشتیبانی Redmi Note 8T، Redmi 8A و Redmi K30 5G Speed ​​Edition را نیز متوقف کرد. تقریباً تمام گوشی های ذکر شده، در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شدند. بنابراین انتظار داشتیم که شیائومی پشتیبانی نرم افزاری این تلفن های هوشمند را متوقف کند.

Redmi 8A

ردمی کی ۳۰، ردمی نوت ۸ و ردمی Note 8T در طول دوره پشتیبانی نرم‌افزار رسمی خود، دو به‌روزرسانی اندروید دریافت کردند. اما Redmi 8A که یک تلفن هوشمند پایین رده بود، در تمام عمر پشتیبانی رسمی خود، موفق به دریافت یک نسخه اندروید شد. از بین این چهار گوشی هوشمند که اکنون به پایان دوره پشتیبانی نرم افزاری خود رسیده اند، قطعا ردمی نوت ۸ محبوب ترین محصول در زمان خود بود. این دستگاه محبوبیت زیادی را در سطح دنیا کسب کرد. Note 8 اولین گوشی از سری ردمی نوت بود که چهار لنز دوربین در قاب پشتی آن قرار گرفته بود.

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، مهمترین ویژگی ردمی نوت ۸ شیائومی، قیمت رقابتی آن بود. متأسفانه، این آخرین گوشی سری ردمی نوت بود که نسبت به قیمت، مشخصات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می‌داد. پس از آن به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا، روند بازار گوشی های هوشمند تغییر کرد.

نظر شما درباره Redmi Note 8 شیائومی و زمان پشتیبانی نرم افزاری این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بدترین اپدیت و نرم افزار توی اندروید رو همین شیائومی داره.

rad 007

قدر این سایت و قسمت نظراتش را بدانید سایتی مثل زومیت تبدیل شده به یک مکان بی محتوا با عده ای بچه تازه به دوران رسیده در قسمت نظراتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی