حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 با دوربین دوگانه در تصاویر زنده فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

اگرچه موتورولا درمیان اولین شرکت‌هایی بود که گوشی تاشو عرضه کرد؛ اما این شرکت جانشینی برای دومین نسل از گوشی تاشو خود یعنی Razr 5G 2020 در سال 2021 را معرفی نکرد. بااین‌حال، برند زیرمجموعه‌ی لنوو چندی پیش تأیید کرد که درحال کار بر روی نسل سوم از گوشی تاشو خود می‌باشد. حال اخیرا، گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 در تصاویر زنده فاش شده که طراحی مشابه با گلکسی زد فلیپ نسل اول و دوم سامسونگ با دوربین دوگانه را نشان می‌دهد.

گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022

افشاگر مشهور، Evan Blass، به‌تازگی از‌طریق وب‌سایت 91Mobiles گزارش داده است که دستگاهی که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، “Motorola Maven” نام داشته و در آینده به‌عنوان گوشی تاشو بعدی موتورولا به‌فروش می‌رسد. ما از این دستگاه به‌عنوان “Razr 2022” یاد می‌کنیم، زیرا هنوز نام تجاری رسمی آن مشخص نشده است.

اولین نگاه به “Motorola Razr 2022” دستگاهی با طراحی اصلاح‌شده را نشان می‌دهد که بسیار به Galaxy Z Flip سامسونگ شباهت دارد. به‌نظر می‌رسد موتورولا “برآمدگی” در پایین طراحی را به نفع چیزی حذف کرده است. مشاهده‌ي نمایشگر بیرونی بر اساس این تصویر، کمی دشوار است؛ اما همچنان برپایه‌ی شواهدی که از محل قرارگیری نمایشگر به‌سختی قابل‌مشاهده بوده، به‌نظر می‌رسد که پنل آن کمی بزرگ‌تر ازآنچه سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 3 استفاده می‌کند، باشد.

گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022

گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022

همچنین به‌نظر می‌رسد یکی از تغییرات بزرگ مربوط به ماژول دوربین است. درحالی‌که دو نسل قبلی Razr تنها یک دوربین را ارائه می‌کردند، موتورولا اکنون دو لنز بر روی این «Razr 2022» قرار داده است. بااین‌حال، ماژول دوربین کماکان در گوشه‌ي دستگاه باقی مانده‌ و البته طراحی ظاهری آن به گلکسی زد فلیپ نسل اول و دوم شباهت بیشتری دارد تا زد فلیپ 3. ظاهراً دوربین اصلی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که درکنار آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض قرار گرفته و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در سوراخ نمایشگر داخلی دستگاه قرار دارد. رزولوشن صفحه‌نمایش اما، درحالت +FHD باقی می‌ماند.

در مورد مشخصات، “Maven” به‌عنوان یک دستگاه رده‌بالا توصیف شده است. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام استفاده کرده و حتی با توجه به زمان عرضه دیرهنگام، احتمال استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نیز دور از ذهن نیست.

“Motorola Razr 3” ظاهراً قرار است در تابستان امسال وارد بازار شود و به‌طور اختصاصی، ابتدا در ماه جولای یا آگوست در چین به‌فروش خواهد رسید. این دستگاه همچنین در رنگ‌های “Quart Black” و “Tranquil Blue” در دسترس قرار می‌گیرد.

پیش از این دستگاه، موتورولا دو گوشی تاشوی دیگر را عرضه کرده است. Razr اصلی در سال 2019 معرفی شد و به‌شدت بر این ایده تکیه داشت که طراحی گوشی تاشو کلاسیک Razr را احیا می‌کند. بااین‌حال، وقتی نوبت به بررسی‌های عملی رسید، به‌دلیل مشکلات سخت‌افزاری و به‌روزرسانی کند نرم‌افزار، نظرات پیرامون آن چندان مطلوب نبود. Razr 5G در سال 2020 به‌عنوان نسخه‌ی اصلاح‌شده دستگاه اصلی و با سخت‌افزار بهتر عرضه شد، اما رقابت سخت سامسونگ همراه با قیمت بالای Razr، باعث شد تا بار دیگر این گوشی آن‌طور که بایدوشاید بر سر زبان‌ها نیفتد.

نظر شما پیرامون تصویر زنده گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی