حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10 Pro ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شیائومی

شیائومی در حال انتشار عمومی و جهانی آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced می‌باشد. این نسخه از MIUI 12.5، عملکردی بهبود یافته دارد. حال، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که آپدیت MIUI 12.5 ENHANCED شیائومی Mi 10 Pro منتشر شده است. در ادامه، به این موضوع بیشتر می‌پردازیم.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10 Pro

شیائومی در مراسم ١٩ تیر خود، از نسخه بهبود یافته رابط کاربری MIUI 12.5 رونمایی کرد. این نسخه از رابط کاربری شیائومی، در حال انتشار به صورت جهانی می‌باشد.

 

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 Enhanced در کنار MIUI For Pad رونمایی شد

 

به نقل از MIUI Download، در نهایت، گوشی Mi 10 Pro در حال دریافت این به روزرسانی است! این گوشی، پرچمدار سال گذشته شیائومی بود. از مشخصات این گوشی، می‌توان به تراشه Snapdragon 865 و دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی اشاره کرد. کاربران این گوشی در بازار جهانی، از دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10 Pro خبر داده‌اند. اسم رمز شیائومی می ١٠ پرو، CMI است. با انجام به روزرسانی جدید می ١٠ پرو، نسخه فریمور آن به “V12.5.2.0.RJAMIXM” تغییر می‌یابد. درست است که این به روزرسانی به صورت جهانی منتشر شده است. اما در صورت عدم دریافت آن، باید کمی بیشتر صبر کنید.

بر اساس گزارشات، حجم دانلود این به روزرسانی برابر با ۳ گیگابایت می‌باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم که این به روزرسانی را فعلاً نصب نکنید. درست است که شیائومی بهینه سازی‌های متعددی را برای عملکرد بهتر انجام داده است. اما ممکن است در ابتدا با مشکلاتی مواجه شوید. در نتیجه، فعلاً منتظر باشید تا باگ‌های این نسخه برطرف شود. در این به روزرسانی، پچ امنیتی آگست نیز موجود می‌باشد. این به روزرسانی، بر پایه اندروید ١١ ارائه شده است. انتظار داریم که به زودی این گوشی آپدیت اندروید ١٢ را نیز دریافت کند. به زودی دیگر گوشی‌های سری Mi 10 نیز این به روزرسانی را به صورت جهانی و از طریق یک آپدیت OTA دریافت می‌کنند.

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ فکر می‌کنید که گوشی دریافت کننده بعدی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced، کدام مدل باشد؟ فکر می‌کنید که عملکرد MIUI 13 کم نقص باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️