حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ١١ لایت NE معرفی شد: همان Mi 11 Lite 5G با Snapdragon 778G!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی در برخی مواقع، از استراتژی ری برندینگ استفاده می‌کند. اما گاهی گوشی‌های جدیدی معرفی می‌شوند که تقریباً مشخصات همان نسخه قبلی را دارند. شیائومی، این بار از Xiaomi 11 Lite NE رونمایی کرده است. اما دقیقاً جزئیات شیائومی ١١ لایت NE چیست؟

مشخصات فنی و قیمت شیائومی ١١ لایت NE

شیائومی چند ماه قبل از سری Mi 11 Lite رونمایی کرد. شیائومی Mi 11 Lite 5G، نازک‌ترین گوشی ۵ جی بود. این بار، نسخه جدیدی از Mi 11 Lite 5G رونمایی شده است.

 

شیائومی می ۱۱ لایت باریک ترین گوشی مجهز به 5G رسما معرفی شد

 

گوشی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، Xiaomi 11 Lite NE 5G است. این گوشی، مشخصاتی مشابه با شیائومی Mi 11 Lite 5G دارد. اما در این بین، تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورند. در واقع مقصود اصلی از رونمایی این گوشی، عرضه گسترده‌تر آن است. تراشه Snapdragon 780G در گوشی Mi 11 Lite 5G، با محدودیت تولید مواجه است. در نتیجه، شیائومی به سراغ راهی دیگر برای ارائه این گوشی رفته است. در نتیجه، چینی‌ها تراشه Snapdragon 778G را برگزیده‌اند. این تراشه، کمی ضعیف‌تر از Snapdragon 780G است. لیتوگرافی آن نیز ۶ نانومتر است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

در ادامه، رنگ جدید سفید برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ما پیش از این شاهد ارائه رنگ سفید در سری Mi 11 Lite شیائومی نبوده‌ایم. در این بین، باقی مشخصات Xiaomi 11 Lite NE به مانند Mi 11 Lite 5G است. این گوشی، مجهز به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD است. این نمایشگر، از رفرش ریت ٩٠ هرتزی و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ برخوردار است. طراحی و وزن و ضخامت شیائومی ١١ لایت NE مشابه Mi 11 Lite 5G است.

دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است. این دوربین، از سنسورهای ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. دوربین سلفی نیز وضوح ٢٠ مگاپیکسلی دارد. گوشی جدید شیائومی دارای اسپیکر استریو است. وای فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵.٢ نیز در این گوشی موجود هستند.

شیائومی ١١ لایت NE

چینی‌ها از باتری ۴,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی در این گوشی استفاده کرده‌اند. به لطف استفاده از Snapdragon 778G، اکنون عمر باتری نسخه NE بهتر از Mi 11 Lite 5G است. شارژر این گوشی همان توان ٣٣ واتی را داراست. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، بر روی فریم تعبیه شده است. پس از تمام این‌ها، نوبت به قیمت می‌رسد. نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی این دستگاه، قیمت ٣۶٩ یورویی دارد. نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی هم با قیمت ٣٩٩ یورو به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد نسخه NE می ١١ لایت چیست؟ آیا این گوشی برای شما جذابیتی دارد؟ تراشه Snapdragon 778G را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️