حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان ارایه آپدیت iOS 15 اپل مشخص شد: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، آپدیت

سیستم عامل های جدید اپل یعنی iOS 15 در کنار iPadOS 15 و WatchOS 8 به ارایه رسمی و پایدار نزدیک می شوند. پس از معرفی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو حالا نوبت به سیستم عامل جدید است که حتی تا آیفون 6s را به روز خواهد کرد! زمان ارایه آپدیت iOS 15 اپل مشخص شده و ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ روز موعود است، یعنی دوشنبه هفته آتی!

زمان ارایه آپدیت iOS 15

خبر خوب این است که تمام آپدیت های iOS 15 ، iPad OS 15 و watchOS 8 اپل دوشنبه هفته آینده یعنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ارایه می شود. آخرین نسخه iOS ویژگی های جدیدی را برای FaceTime و Messages، اعلان های هوشمندتر و ویژگی جدید LiveText اضافه می کند.

سیستم عامل iOS 15 اپل رسما معرفی شد: اشتراک صفحه، ظاهر جدید اعلان ها و ویژگی متن زنده

با به روز رسانی جدید، صاحبان iPhone و iPad می توانند از پیشرفت FaceTime، از جمله افزودن ویژگی های صدای فضایی و کاهش نویز برای از بین بردن صداهای مزاحم پس زمینه، استفاده کنند. برنامه Messages بازسازی شده ویژگی “shared with you” را اضافه می کند که بررسی فایل ها را آسان تر می کند و عکس ها، موسیقی و مقالات خبری که در چت ها ارسال کردید، در بخشی اختصاصی برای محتوای مشترک به اشتراک گذاشته می شوند.

اپل همچنین نوتیفیکیشن های خود را با ابزارهای جدید برای کنترل نحوه و زمان دریافت پوش نوتیفیکیشن تغییر می دهد. حالت های جدید “تمرکز”، به شما امکان می دهد همه هشدارها را به جز برنامه ها و افرادی که می خواهید از آنها مطلع باشید، تنظیم کنید و می توانید پروفایل های خاصی را برای کار، خواب و سایر فعالیت ها تنظیم کنید. این پروفایل ها همچنین می توانند ترتیب برنامه های روی صفحه اصلی شما را بر اساس برنامه هایی که به احتمال زیاد در طول روز از آنها استفاده می کنید، تغییر دهند.

آپدیت iOS 15

آپدیت iOS 15

یکی از ویژگی های جذاب iOS 15 را می توان Live Text دانست که از دوربین برای اسکن محیط اطراف و اطلاعات مربوط به آن استفاده می کند. به عنوان مثال، اگر دوربین آیفون خود را به یک سمت تخته بگیرید، می تواند متن نوشته شده را اسکن کرده و به صورت تایپ شده به شما بدهد. همچنین می تواند آثار هنر، مکان های دیدنی، گیاهان و حیوانات خانگی را شناسایی کند.

قابل ذکر است که نسخه اولیه iOS 15 شامل ویژگی های SharePlay جدید اپل نخواهد بود، که انتظار می رود در به روز رسانی بعدی ارایه شود. این شرکت همچنین اخیراً تأیید کرد که بحث برانگیزترین ویژگی های iOS 15 را به تعویق می اندازد: برنامه ریزی به روز شده ایمنی کودکان که به این شرکت اجازه می دهد تصاویر غیرقانونی کودک آزاری را در دستگاه های کاربران تشخیص دهد. اپل در اوایل ماه جاری اعلام کرد که تغییرات را به تعویق می اندازد تا “سیستم” مورد بررسی گسترده تری قرار گیرد.

آپدیت iOS 15 برای کدام آیفون ها ارایه می شود؟ ششمین آپدیت اساسی برای iPhone 6s

منتظر آپدیت iOS 15 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)