حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Z5 Pro با Snapdragon 778G در گیک بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، بنچمارک، شایعات

آیکو مدتی است که گوشی جدیدی را در بازار میان رده‌ها معرفی نکرده است. با این وجود، این کمپانی چینی کم کم می‌خواهد دستگاه جدیدی را در این رده رونمایی کند. گوشی iQOO Z5 Pro، گوشی جدیدی از iQOO است که به زودی رونمایی می‌شود. گفتنی است که این دستگاه مجهز به تراشه ۶ نانومتری کوالکام است.

گوشی iQOO Z5 Pro با تراشه ۶ نانومتری کوالکام و مشخصاتی جذاب در گیک بنچ دیده شد

تراشه Snapdragon 778G مدتی پیش توسط کوالکام رونمایی شد. این تراشه، با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC ساخته شده است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

بر اساس گزارشی از Mysmartprice، کمپانی آیکو قصد دارد تا به زودی از گوشی جدید سری Z خود در چین رونمایی کند. این گوشی، از روزهای گذشته در اخبار مختلفی فاش شده است. اما این بار، یک خبر مهم از آن منتشر شده است. این گوشی، هفته قبل تأییدیه TENAA چین را دریافت کرد. علاوه بر این، گوشی iQOO Z5 Pro تأییدیه 3C را نیز کسب کرد. این خبر، مربوط به بنچمارک گیک بنچ می‌باشد. البته این نسخه از گیک بنچ، قدیمی‌تر است و نحوه امتیاز دهی آن متفاوت است. حال، اجازه بدهید تا نگاهی به این اطلاعات داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی GeekBench، مدل نامبر این دستگاه V2148A است. این دستگاه، مجهز به تراشه Snapdragon 778G است. این اولین باری است که آیکو از این تراشه ۶ نانومتری بهره گیری می‌کند. همچنین iQOO Z5 Pro در این تست با ٨ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ١١ همراه بوده است. این دستگاه، موفق شده است تا در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازات ٣,۶۴٢ و ١١,۵٣٢ را به دست آورد.

این دستگاه همچنین به شارژر ۴۴ واتی مجهز خواهد شد. این شارژر، درون جعبه قرار خواهد گرفت. بر اساس دیگر اطلاعات فاش شده، این دستگاه دارای نمایشگر IPS LCD با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد بود. در بخش سیستم دوربین، iQOO Z5 Pro از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. حسگر تشخیص اثرانگشت iQOO Z5 Pro، بر روی فریم آن تعبیه می‌شود. منبع تغذیه iQOO Z5 Pro، یک باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. شایان ذکر است که ما شاهد رونمایی از نسخه استاندارد iQOO Z5 نیز خواهیم بود. هنوز تاریخ رونمایی از سری iQOO Z5 مشخص نشده است. اما دور از انتظار نیست که این ماه یا ماه بعد آیکو معرفی این دو دستگاه را انجام دهد.

نظر شما در مورد مشخصات iQOO Z5 Pro چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️