حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 11i ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، شیائومی

شیائومی فاز ارائه جهانی به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced را آغاز کرده است. پیش از این، گوشی Poco F3 این آپدیت را دریافت کرد. این بار، شیائومی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced را برای گوشی شیائومی Mi 11i ارائه کرده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این به روزرسانی داریم.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 11i به صورت جهانی و پایدار ارائه شد

شیائومی می ١١ آی چند ماه پیش به عنوان نسخه جهانی Redmi K40 Pro Plus معرفی شد. این گوشی، دارای تراشه Snapdragon 888 است.

 

شیائومی Mi 11i رسما رونمایی شد، نسخه جهانی ردمی K40 پرو پلاس

 

بر اساس گزارش MIUI Download، گوشی Mi 11i رسماً به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را دریافت کرده است. این گوشی، پیش‌تر با MIUI 12 ارائه شده بود. پس از آن، آپدیت MIUI 12.5 برای Mi 11i منتشر شد. در نهایت، نوبت به امروز می‌رسد. کاربران شیائومی Mi 11i، خبر از دریافت MIUI 12.5 Enhanced به صورت جهانی و پایدار داده‌اند. اسم رمز Mi 11i، در واقع Haydn است.

این گوشی، به روزرسانی جدید خود را با نسخه فریمور V12.5.2.0.RKKMIXM در رام گلوبال دریافت کرده است. بنابراین، می‌توانید هم اکنون با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی خود، این به روزرسانی را دریافت کنید. در صورت عدم نمایش آن، نگران نباشید. چرا که تا چند روز آینده، بالأخره ارائه آن به شما اعلان می‌گردد! شایان ذکر است که حجم بارگیری آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 11i، حدود ٣ گیگابایت است. شیائومی مدتی قبل فاز ارائه جهانی MIUI 12.5 Enhanced را اعلام کرد.

 

رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 Enhanced در کنار MIUI For Pad رونمایی شد

 

ما شاهد حضور نام Mi 11i در این لیست بودیم. برنامه ریزی شیائومی، برای فصل چهارم ٢٠٢١ بود. اما چینی‌ها، زودتر ارائه این به روزرسانی را آغاز کرده‌اند. هرچند ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که فعلاً این به روزرسانی را نصب نکنید. زیرا برخی از کاربران Poco F3 پس از نصب MIUI 12.5 Enhanced، با مشکلاتی مواجه شده‌اند. بنابراین، فعلاً باید صبر کنید تا این به روزرسانی، بدون مشکل باشد. کاربران Poco F3، گزارش داده‌اند که پس از نصب این به روزرسانی، به صورت مکرر با ری استارت شدن دستگاه مواجه می‌شوند. این امر، غیرطبیعی است.

 

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو F3 را نصب نکنید زیرا پر از مشکل است!

 

نظر شما در مورد سرعت ارائه MIUI 12.5 Enhanced چیست؟ شیائومی می‌تواند ایرادات نسخه‌های قبل را برطرف کند؟ شما این به روزرسانی را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir. talk

من پوکو اف۳ دارم بعد از آپدیت به نسخه ۱۲.۵.۳ که سپتامبر ارائه شد هیچ مشکل و باگی مشاهده نکردم. خیلی ها گزارش ریبوت خودکار دادند که من تا الان ندیدم. ولی فکر میکنم مشکل ریبوت به خاطر قابلیت جدید memory extension هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️