حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy Note 22 با دوربین بی سیم تعبیه شده در S-Pen معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ، شایعات

سامسونگ امسال از گوشی‌های سری Galaxy Note خود عضو جدیدی را معرفی نکرد. بسیاری فکر می‌کنند که سامسونگ دیگر قصد ندارد این سری را ادامه دهد. اما ظاهراً کره‌ای‌ها قصد دارند تا سال آینده مجدداً از گوشی‌های سری Galaxy Note رونمایی کنند. حال، شایعه‌ای جدید و جذاب در مورد سامسونگ Galaxy Note 22 منتشر شده است.

سامسونگ Galaxy Note 22 با دوربین تعبیه شده در S-Pen روانه بازار می‌شود؟

مدتی پیش، در مورد ادامه دار بودن یا نبودن سری گوشی‌‌های Galaxy Note صحبت کردیم. حال، شایعه‌ای جدید از این سری منتشر شده است.

 

آیا سری Galaxy Note سامسونگ واقعاً مرده است یا هنوز امیدی وجود دارد؟

 

بر اساس گفته‌های GizChina، گزارشات متعددی در مورد نسل جدید سری محبوب Galaxy Note منتشر شده است. بر اساس اخبار جدید و داغ، سامسونگ دیگر این سری را ادامه نمی‌دهد. این گمانه زنی، پس از آن ایجاد شد که سامسونگ گوشی‌های منعطف جدیدش را معرفی کرد. گلکسی زی فولد ٣، در این بین مجهز به قلم S-Pen بود. گلکسی اس ٢١ اولترا نیز در اوایل امسال با این قلم استایلس معرفی شد. پیش از این، قلم استایلس S-Pen، یک ویژگی اختصاصی بود.

اما گفته می‌شود که سامسونگ Galaxy Note 22 در حال آماده سازی است. با توجه به گزارشات، این سری سال آینده معرفی می‌شود. نام آن نیز به Note 22 رسیده است تا با سال معرفی‌اش هماهنگ شود. البته این سری نیز بر روی قلم S-Pen مانور می‌دهد. با این حال، این بار این قلم دارای یک ویژگی جذاب است. سامسونگ قصد دارد تا یک ماژول دوربین بی سیم را در این قلم استایلس جاسازی کند. البته این موضوع قطعی نیست. اما در یک حق اختراع از کره‌ای‌ها، چنین ایده‌ای وجود دارد. حال، مانند همیشه Let’sGoDigital به سراغ طراحی این حق اختراع رفته است.

اضافه کردن دوربین بی سیم به قلم S-Pen، کاری است که سامسونگ ممکن است انجام دهد. در ابتدا، ممکن است این دوربین بتواند جایگزین دوربین سلفی است. به همین ترتیب، ممکن است سامسونگ نخواهد حتی از دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده کند. همچنین سامسونگ می‌تواند یک گیره را در این قلم به کار بگیرد. این گیره، توانایی اتصال به جیب لباس را خواهد داشت. در نتیجه، می‌توان از این قلم برای ضبط ساده‌تر استفاده کرد.

بر اساس این حق اختراع، سامسونگ Galaxy Note 22 دارای ارتباط بی سیم با قلم بود. ما این ویژگی را در نسل‌های قبلی این سری دیده بودیم. اما این بار، سامسونگ از یک دوربین با اتصال وای فای، بلوتوث یا NFC بهره گرفته است. همچنین احتمال می‌رود که برد پشتیبانی از قلم، افزایش یافته باشد. برخی می‌گویند سامسونگ به دلیل افزایش فروش Galaxy Z Fold 3، سری Galaxy Note 21 را عرضه نکرده است. با این حال، ظاهراً قرار نیست در نسل‌های بعدی هم این اتفاق رخ بدهد.

در حال حاضر، گزارشات منتشر شده از Galaxy Note 22 مبهم هستند. هنوز موانعی بر سر سری Galaxy Note وجود دارند. هرچه Galaxy Z Fold 3 موفق‌تر شود، احتمال معرفی نسل جدید سری Galaxy Note کم‌تر خواهد شد. در صورت تداوم کمبود تراشه نیز همین اتفاق رخ می‌دهد.

 

جمع آوری امضا برای عرضه پرچمدار گلکسی نوت سامسونگ در سال ۲۰۲۲

 

نظر شما در مورد این ایده چیست؟ آیا سامسونگ آن را عملی می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

نوت سامسونگ = کاملترین و بی نقص ترین گوشی اندروید جهان هست .

امیدوارم با دوربین سلفی زیر نمایشگر درست و حسابی معرفی بشه و نه مثل دوربین مضخرف زیر نمایشگر Z Fold 3 !

یا سلفی نداشته باشه و با این قلم عکس بگیره 🙂

صفحه نمایش یکدست واقعا فوق العادست .

Auroro

وای عاشقشم
فقط ی بدی داره، دوربینن قلم رو میتونن بذارن تو اتاق پرو یا زیر آب استخر و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️