حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی دعوتنامه رویداد آینده خود را برای ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ارسال کرد: احتمال معرفی نسخه جهانی پی ۵۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

با آنکه هواوی در سال 2021 از کانون توجهات خارج شد، اما کماکان حوزه تلفن‌های هوشمند بالارده خود را زنده نگه‌داشته است؛ تا آنجا که امروز، یک رویداد رونمایی غیرمنتظره را برای اواخر مهرماه برنامه‌ریزی کرده که احتمال می‌رود به معرفی نسخه بین‌المللی پرچمدار آنها، یعنی سری هواوی پی ۵۰، مربوط باشد.

دعوتنامه رویداد آینده هواوی در ۲۹ مهر

به گزارش phonearena، رویداد مطبوعاتی مورد بحث قرار است پنجشنبه 21 اکتبر در وین اتریش برگزار شود. هواوی اشاره‌ای نکرده است که قصد دارد کدام دستگاه‌ها را معرفی کند، اما یک احتمال این است که تمرکز خود را بر روی عرضه جهانی سری P50 قرار داده باشد.

سری هواوی پی ۵۰ دو ماه پیش در چین معرفی شد، اگرچه در آن زمان هواوی هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی آن ارائه نکرد. در واقع، در آن زمان به‌نظر می‌رسید که هواوی کماکان راجع‌به عرضه جهانی این سری تردیداتی دارد.

رویداد بعدی هواوی همچنین می‌تواند مربوط به سری هواوی میت 50 باشد. محصولات سری Mate معمولاً در پاییز معرفی می‌شوند، بنابراین رونمایی از آنها منطقی خواهد بود؛ اگرچه آخرین شایعات بیان می‌کردند که هواوی تولید این دستگاه‌ها را متوقف کرده و یا حداقل تا سال آینده، نسخه‌ای از آنها را معرفی نخواهد کرد.

دعوتنامه رویداد مهرماه هواوی برای معرفی نسخه جهانی پی ۵۰

دعوتنامه رویداد مهرماه هواوی برای معرفی نسخه جهانی پی ۵۰

اخیراً حتی شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی هوشمند جدید هواوی Nova نیز به‌گوش می‌رسید. این محصول قرار است اوایل ماه آینده رونمایی شود، بنابراین عرضه آن نیز احتمالا به‌زودی در اروپا انجام می‌شود.

صرف نظر از اینکه هواوی قصد دارد تا چه گوشی‌هایی را معرفی کند، احتمالاً میزان در دسترس بودن آنها، بسیار محدود خواهد بود. از زمان اعمال آخرین تحریم‌های تجاری ایالات متحده در سپتامبر گذشته، این شرکت چینی برای بدست آوردن اجزای لازم برای ادامه فعالیت تلفن‌های هوشمند خود، تلاش فراوانی کرده است.

هرچند که این تلاش‌ها، نمي‌توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند؛ چراکه بعید است تقاضا برای محصولات این شرکت، مانند گذشته بسیار زیاد باشد. دلیل اصلی این امر نیز، اینست که هیچ یک از تلفن‌های هوشمند جدید هواوی با خدمات گوگل به‌صورت از پیش‌نصب‌شده عرضه نمی‌شوند. این مسئله در چین مطرح نیست، اما در سطح بین‌المللی برای اکثر مشتریان یک ریسک بزرگ به‌شمار می‌رود.

دیدگاه شما چیست؟ آیا هواوی درنظر دارد تا گوشی هوشمند جدیدی را از سری میت در رویداد مهر خود رونمایی کند و یا به معرفی نسخه جهانی هواوی پی ۵۰ بسنده خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تنها مشکلش 4Gبودنشون هست
به نبود گوگل باید عادت کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی