حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصولات جدید هواوی تا کمتر از ۱ ماه دیگر رونمایی می‌شوند: Watch Buds و FreeBuds 5i

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

انتظار می‌رود هواوی در ماه آتی میلادی و در چین رویدادی را برگزار کند. به گفته یک خبرنگار چینی، این شرکت چهار محصول را معرفی خواهد کرد. در اینجا نگاهی به دستگاه‌های جدید هواوی که انتظار می‌رود ماه آینده معرفی شوند، می‌اندازیم. در میان این محصولات می‌توان نام Watch Buds و FreeBuds 5i را قابل توجه‌تر دانست.

رونمایی از محصولات جدید هواوی تا ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ؟

پیش از این دیدیم که هواوی واچ بادز یک گجت 2 در 1 بوده که گوشی‌های هندزفری کاملا بی‌سیم را درون ساعت هوشمند قرار می‌دهد.

هواوی Watch Buds با دستگاه‌های دیگری مانند FreeBuds 5i، ساعت کودکان هواوی Watch 5G و Nova 10 SE همراه خواهد بود. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد جانیشن Freebuds 4i یا ساعت کودکان در دسترس نیست.

درباره هواوی Nova 10 SE باید گفت که یک گوشی کاملاً جدید نیست زیرا قبلاً در بازار جهانی عرضه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED FHD+ با رفرش‌ریت 90 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 680، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است. این گوشی دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) است.

گفته می‌شود هواوی برنامه داشت تا Huawei Watch Buds و Nova 10 SE را همین روزها رونمایی کند، با این حال به نظر می رسد که رویداد رونمایی به ۱۸ آذر ۱۴۰۱ موکول شده باشد اما تاریخ این رویداد هنوز قطعی نیست.

نظر شما چیسنت؟ منتظر محصولات جدید Huawei هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)