حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy Wide5 رونمایی شد: تقریباً همان Galaxy A22 5G

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ در برخی مواقع، از یک گوشی رونمایی می‌کند و همان گوشی را با نام‌های مختلف وارد بازارهای دیگری می‌کند. خب، این استراتژی جدید نیست و ما سال‌هاست که شاهد انجام آن حتی در بازار ایران هستیم. اما سامسونگ به تازگی از گوشی Galaxy Wide5 رونمایی کرده است. این گوشی، به نحوی همان Galaxy A22 5G برای بازار کره جنوبی محسوب می‌شود!

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ Galaxy Wide5

چندی پیش، ما گفتیم که گوشی Galaxy Wide5 در راه است. این گوشی، در واقع یک نسخه موازی از Galaxy A22 5G محسوب می‌شود.

 

سامسونگ گلکسی F42 5G / گلکسی Wide5 در راه است: همان گلکسی A22 5G!

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، سامسونگ با همکاری اپراتور SK Telecom، از گوشی گلکسی Wide5 در کره جنوبی رونمایی کرده است. این گوشی، یک دستگاه اقتصادی است که از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. اما این دستگاه، دقیقاً از چه مشخصات فنی بهره مند است؟

در ابتدا، باید بگوییم که این گوشی همان SM-E426S است که پیش از این در لیست گوگل پلی کنسول دیده بودیم. گلکسی Wide5 از نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +HD استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر این گوشی، از ناچ قطره‌ای Infinity-V استفاده شده است. درون این ناچ، دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی تعبیه شده است. اما در بخش دوربین اصلی، ما شاهد حضور دوربین اصلی سه گانه ٢+۵+۶۴ مگاپیکسلی هستیم. این دستگاه، قابلیت عکاسی فوق عریض با زاویه دید ١١۵ درجه‌ای را دارد. یکی از تفاوت‌های چشمگیری که در بین گلکسی Wide5 و Galaxy A22 5G وجود دارد، طراحی ماژول دوربین است. به طوری که طراحی ماژول دوربین Galaxy Wide5، ما را به یاد گوشی Mi 11 Lite می‌اندازد!

این دستگاه، با ۶ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. در این بین، سامسونگ Galaxy Wide5 از درگاه کارت حافظه جانبی استفاده می‌کند. این دستگاه، از سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 استفاده می‌کند. در ادامه، سامسونگ از باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی در این گوشی بهره گیری کرده است. شارژ شدن این منبع حجیم، بر عهده شارژر ١۵ واتی Galaxy Wide5 است. تراشه موجود در این گوشی، Dimensity 700 است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

در بخش بیومتریک، این دستگاه از حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم استفاده می‌کند. وزن و ضخامت گلکسی Wide5 به ترتیب برابر با ٢٠٣ گرم و ٩.٩ میلی متر می‌باشد. در نهایت، قیمت این گوشی برابر با ۴۴٩ هزار وون کره (معادل ٣٨۵ دلار آمریکا) می‌باشد. این دستگاه هم اکنون در سه رنگ و در کره جنوبی قابل خریداری است. همان طور که مشاهده کردید، تفاوت‌های زیادی در بین این گوشی و Galaxy A22 5G وجود ندارد. اما در این بین، مشخصات دوربین و طراحی ماژول دوربین این دو دستگاه متفاوت است. در نهایت، انتظار می‌رود که گوشی Galaxy Wide5 به زودی با نام Galaxy F42 5G در هند معرفی شود.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ مشخصات آن را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید قیمت آن در هند چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

طراحی پشتی این گوشی های سری اقتصادی سامسونگ از نظر شخصی خیلی بهتر از سری A52/A72 هست .

ببینید :

comment image

Mahdi

خوب همون نظری که مورد a22 دارم درمورد اینم دارم🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️