حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی F42 5G / گلکسی Wide5 در راه است: همان گلکسی A22 5G!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، بنچمارک، سامسونگ، شایعات

سامسونگ مجدداً قصد دارد تا یک گوشی دیگر را با استراتژی نسخه‌های موازی روانه بازار کند. این گوشی، ظاهراً قرار است نسخه موازی Galaxy A22 5G باشد! به همین ترتیب، گوشی سامسونگ گلکسی F42 5G یا Galaxy Wide5 در گیک بنچ و لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است که در ادامه نگاهی به جزئیات آن‌ها خواهیم داشت.

لیست کنسول گوگل پلی سامسونگ Galaxy F42 5G یا همان Galaxy Wide5 منتشر شد: نسخه موازی جدیدی از Galaxy A22 5G

سامسونگ چندی پیش به صورت رسمی از گوشی Galaxy F22 خود پرده برداری کرد. این دستگاه، در واقع همان Galaxy A22 4G است اما از باتری بزرگ‌تری بهره مند است.

 

گلکسی F22 سامسونگ معرفی شد: همان Galaxy A22 با باتری بزرگ‌تر!

 

به نقل از 91Mobiles، گوشی جدیدی با نام Galaxy F42 5G در لیست کنسول گوگل پلی رؤیت شده است. سامسونگ در حال برنامه ریزی برای رونمایی از گوشی Galaxy F42 5G در آینده‌ای نزدیک و برای کشور هند است. این گوشی، همین ماه در این کشور پهناور معرفی خواهد شد. در همین حین، این گوشی با دو مدل نامبر رؤیت شده است. مدل نامبر اول، SM-E426B است که متعلق به سامسونگ گلکسی F42 5G است. اما مدل نامبر دوم یعنی SM-E426S مربوط به Galaxy Wide5 است. این موضوع، نشان می‌دهد که ما مطمئناً شاهد عرضه گوشی با نام Galaxy F42 5G خواهیم بود. اما در کنار آن، سامسونگ ممکن است این گوشی را با نام Galaxy Wide5 در برخی دیگر از بازارها عرضه کند.

اما اجازه بدهید تا ببینیم که این دستگاه دقیقاً چه مشخصاتی دارد. بر اساس لیست کنسول گوگل پلی، برخی از مشخصات کلیدی Galaxy F42 5G یا همان Galaxy Wide5 فاش شده‌اند. این لیست، نشان می‌دهد که گوشی جدید سامسونگ به نمایشگری با وضوح +Full HD تجهیز می‌شود. قلب تپنده این دستگاه، تراشه محبوب Dimensity 700 است که از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ای که از Galaxy F42 5G لو رفته است، دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض بوده است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

در ادامه، این لیست تصویری از قاب جلویی Galaxy F42 5G یا Galaxy Wide5 را به اشتراک گذاشته است. ما با مشاهده این تصویر، متوجه استفاده از ناچ قطره‌ای V شکل هستیم. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی نیز بر روی فریم قرار دارد. بر اساس گمانه زنی‌ها، این گوشی همان نسخه موازی Galaxy A22 5‌G است. چرا که مشخصات آن‌ها، مشابه یکدیگر است. اما ممکن است شاهد تغییراتی مانند افزایش ظرفیت باتری نیز باشیم.

گوشی جدید سامسونگ گلکسی اف ۴٢ ۵ جی در گیک بنچ

خب، ما لیست کنسول گوگل پلی فاش شده از Galaxy F42 5G یا Galaxy Wide5 را مشاهده کردیم. این گوشی، قرار است نسخه‌ای موازی با Galaxy A22 5G باشد. اما این تمام ماجرا نیست. چرا که Galaxy F42 5G در گیک بنچ نیز قرار گرفته است. بنابراین، اجازه بدهید تا در گزارشی دیگر از 91mobiles، نگاهی به صفحه گیک بنچ این گوشی نیز داشته باشیم.

گلکسی F42 5G در گیک بنچ ۵.۴.١

گلکسی F42 5G در گیک بنچ ۵.۴.١

همان طور که مشاهده می‌کنید، این گوشی در نسخه ۵.۴.١ گیک بنچ تست شده است. تراشه به کار گرفته شده در SM-E426S، همان Dimensity 700 با لیتوگرافی ٧ نانومتری است. در نتیجه، این صفحه مربوط به Galaxy Wide5 می‌باشد. همان ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ١١ نیز در این گوشی استفاده شده است. انتظار می‌رود که سامسونگ به صورت پیش فرض، رابط کاربری OneUI 3.1 را در این دستگاه ارائه دهد. در انتها، امتیازات کسب شده توسط این گوشی در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب برابر با ۵۵٨ و ١,۵١٣ می‌باشد. در کل، این دستگاه قرار نیست که تفاوت فاحشی با Galaxy A22 5G داشته باشد و تنها سامسونگ قصد دارد با استراتژی جداگانه‌ای این دستگاه را روانه بازار دیگر کشورها کند.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا از استراتژی تولید نسخه‌های موازی و یا ری-برندینگ استقبال می‌کنید؟ فکر می‌کنید قیمت این گوشی چه قدر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چرا یه گوشی با این همه اسم باید معرفی بشه😕😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️