حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی 8s به عنوان اولین گوشی با Dimensity 810 معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی

کمپانی ریلمی چند سال پیش به عنوان زیر مجموعه‌ای جدید از سوی اوپو معرفی شد. این کمپانی نوپا توانست به سرعت محبوبیت زیادی را برای خود دست و پا کند. در نهایت، امروز ریلمی از نسل جدید گوشی‌های میان رده خود پرده برداشته است. به همین ترتیب، گوشی ریلمی 8s معرفی شده است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت ریلمی 8s:اولین دستگاه با تراشه جدید مدیاتک

مدتی پیش گفتیم که ریلمی قصد دارد تا از نسل جدید گوشی‌های رده میانی خود رونمایی کند. این گوشی‌های جدید، از خانواده Realme 8 هستند.

 

تاریخ رونمایی Realme 8s و Realme 8i مشخص شد: ١٨ شهریور ١۴٠٠

 

حال، شاخص‌ترین گوشی جدید ریلمی رسماً معرفی شده است. این دستگاه، دارای طراحی زیبا، باتری پر ظرفیت و تراشه‌ای قدرتمند در کنار قیمتی نسبتاً مناسب است. به همین صورت، قصد داریم تا نگاهی به مشخصات فنی و قیمت Realme 8s داشته باشیم. به گزارش EqualLeaks، این گوشی همین امروز به صورت رسمی در هند معرفی شده است.

در ابتدا، ریلمی از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی در Realme 8s استفاده کرده است. در بالای این نمایشگر و سمت چپ آن، از حفره نمایشگر استفاده شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی تازه وارد بر روی فریم آن تعبیه شده است. این گوشی جدید از ریلمی، دارای یک عنوان جذاب است. Realme 8s، اولین گوشی در جهان است که به تراشه تازه وارد Dimensity 810 تجهیز می‌شود.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است و دارای سنسورهای ٢+٢+۶۴ مگاپیکسلی می‌باشد. متأسفانه خبری از قابلیت عکاسی فوق عریض در Realme 8s نیست و تنها می‌توانید با استفاده از دوربین ماکرو، تصاویری را از فاصله نزدیک ثبت کنید. دوربین سلفی هم از وضوح ١۶ مگاپیکسلی برخوردار است. شایان ذکر است که این گوشی، در دو نسخه با ۶ و ٨ گیگابایت حافظه رم رونمایی شده است. اما ریلمی می‌گوید که این گوشی از ١٣ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز بهره مند است! در نتیجه، با استفاده از حافظه داخلی این گوشی، می‌توان میزان حافظه رم را افزایش داد. ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بلوتوث نسخه ۵.١، پشتیبانی از اینترنت 5G و وای فای دو بانده به همراه تراشه NFC همگی در این گوشی قابل استفاده هستند.

رونمایی ریلمی 8s

درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در Realme 8s موجود هستند. باتری ریلمی 8s، دارای ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌باشد. شارژر موجود در جعبه این گوشی، توان ٣٣ واتی دارد. در نهایت، این دستگاه در دو رنگ آبی و بنفش روانه بازار می‌شود. قیمت نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی آن، برابر با ١٧,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢۴۵ دلار آمریکا) است. نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی نیز با برچسب قیمتی ١٩,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ٢٧٢ دلار آمریکا) به دست مشتریان می‌رسد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ مشخصات آن را می‌پسندید؟ ارزش خرید این دستگاه چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هرچه قدرهم گوشیاش خوب باشن تو ایران که نمی بینیم البته به جز مواردی🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️