حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 3310 مدل 4G با سیستم عامل YunOS دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | نوکیا

نوکیا 3310 را خیلی از کاربران علاقه مند به زمینه موبایل می شناسند، اگر حتی سن و سال آن ها به آن دوره نرسد اما افسانه های آن را شنیده اند! نوکیا 3310 امسال به روز شد و با سر و صدای زیادی مقدمه شروع دوباره نوکیا را فراهم کرد. حدود 3 ماه پیش بود که درباره نسخه‌ی 3G نوکیا 3310 (2017) با رابط کاربری بروز شده و تنظیمات جدید خواندیم و حالا اما درباره نوکیا 3310 مدل 4G با سیستم عامل YunOS خبری منتشر شده که نشان می دهد نوکیا به این دستگاه دید خاصی دارد.

نوکیا 3310 مدل 4G

نوکیا 3310 مدل 4G

مدل نوکیا TA-1077 در TENNA دیده شده و برای آن مشخصات جالبی ارایه شده است. یکی از جالب ترین آن ها را می توان ثبت شده آن روی شبکه 4G دانست که برای یک موبایل اصطلاحا “دکمه” ای یا به عبارت صحیح تر یک موبایل ساده واقعا زیاد است. جالب تر این که سیستم عامل آن YunOS خواهد بود که اگر درباره آن بپرسید باید بگوییم بر پایه اندروید بوده و توسط علی بابا چین توسعه داده شده است.

هنوز درباره قیمت و زمان عرضه آن هیچ اطلاعی در دست نیست. به نظر می رسد نوکیا می خواهد یک موبایل ساده با توانایی مخابراتی ویژه و شاید تجربه پیام رسان های روز با استفاده از صفحه کلید فیزیکی (!) را ارایه کند. شما چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

سیستم عامل جدیده؟

Peiman

مهم ترین فاکتور در مورد این گوشیا آنتن دهی و قیمت . نوکیا باید قابلیت های به درد نخور یا شاید بهتر باشه بگم نه چندان کار آمد مثل دوربین رو حذف کنه تا هزینه ساخت پایین و در نتیجه برای کاربر هم ارزون تر . این طوری خیلی بهتر فروش میره

mTAAHAAm

باتریش هم خوبه همین طور استقامتش.

Mortazavi

جناب عطایی عزیز،

سینا خان فعال

دم شما گرم، خسته نباشید، امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید بعد اون تب تند ترنجی الآن فقط شما هستید که با قلم شیرینتون یه تنه بار سایت رو بدوش میکشید و مطمئن باشید کاربران فهیم ترنجی این لطف شما رو میبینند ?

mTAAHAAm

آقای عطائی امروز یکشنبه خیلی کم کار شده سایت.

Mortazavi

دوتا خاطره جالب از 3310 دارم

یه بار از پنجره کلاس که طبقه2 بود افتاد پایین و هر قسمتش یه جا پرت شد بعد که سر همش کردم مثل روز اول کار کرد

یه بارم تو کل کل با یکی از دوستان که گوشی جالب 6260 داشت گوشی هارو کوبیدیم به دیوار که گوشی دوستم قسمت چرخش صفحش شکست ولی گوشی من یه تیکه کوچیک از گچ دیوار رو کند

mTAAHAAm

آقای مرتضوی پس از ذکر این خاطره دیگه باید نوکیایی بشید و سونی را رها کنید.

Mortazavi

باور کنید خیلی علاقه به خرید نوکیا دارم ولی نوکیا۸ واقعاً پرچمدار لایقی نبود درست مثل xz1
حتی تصمیم گرفتم تا معرفی پرچمدارای ۲۰۱۸ نوکیا۶ بگیرم که دقیقه ۹۰ نظرم به ردمی نوت۴ایکس عوض شد چون تا حالا شیائومی نداشتم و خواستم امتحان کنم.

حدود یک ماهه با فروشx ،سونی رو رها کردم که البته فقط برای ۶ماه و تا عرضه پرچمدار امسالش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)