حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی FFALCON Thunderbird FF1؛ اولین گوشی مشترک TCL و هواوی!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، هواوی

ظاهراً هواوی پس از افت شدیدی که در بازار گوشی‌های هوشمند داشته است، تازه به همکاری با دیگر برندها روی آورده است. چینی‌ها، این بار یک گوشی مشترک جدید را تولید کرده‌اند. گوشی FFALCON Thunderbird FF1، گوشی جدیدی است که به طور مشترک توسط دو برند چینی شناخته شده هواوی و TCL توسعه داده شده است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی مشترک FFALCON Thunderbird FF1

همان طور که گفتیم، هواوی هر از چندگاهی با یک برند شناخته شده برای تولید گوشی هوشمند جدید همکاری می‌کند. پیش از این، Nzone S7 Pro با تراشه Dimensity 720 در چین معرفی شده بود.

 

گوشی Nzone S7 Pro با Dimensity 720 در چین رونمایی شد

 

به نقل از Gsmarena، به تازگی TCL از گوشی هوشمند جدیدی با نام FFALCON Thunderbird FF1 رونمایی کرده است. اگر اطلاع ندارید که FFALCON نیست، باید بگوییم که در واقع FFALCON برند زیرمجموعه TCL محسوب می‌شود. به همین ترتیب، گوشی جدید کمپانی TCL تحت این برند رونمایی شده است. اما در مورد گوشی جدید TCL، یک نکته جذاب وجود دارد. این بار، هواوی نیز در طراحی این گوشی دخیل بوده است و TCL همراه با هواوی FFALCON Thunderbird FF1 را توسعه داده است. اما این گوشی چه مشخصات فنی و ویژگی‌هایی دارد؟

دستگاه جدیدی که تحت این برند عرضه شده است، دارای نمایشگری ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD است. حفره نمایشگر این دستگاه نیز بیضوی است و در سمت چپ تعبیه شده است. در حفره نمایشگر مورد اشاره، از دوربین سلفی دوگانه ١۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین اصلی نیز شامل سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی است. Thunderbird FF1، می‌تواند عکس‌های فوق عریض را ثبت کند. مغز متفکر به کار گرفته شده در این گوشی تازه وارد، همان Dimensity 900 با لیتوگرافی ۶ نانومتری و هسته‌های Cortex-A78 است.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

هواوی و TCL، برای این گوشی ٨ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. وجود ١٢٨ با ٢۵۶ گیگابایت حافظه رم را از یاد نبرید. باتری این دستگاه، ظرفیت ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد و توسط شارژر ۶۶ واتی شارژ می‌شود. گفته می‌شود که زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری گوشی FFALCON Thunderbird FF1، حدود ۴٠ دقیقه است. ۶٠ درصد اول باتری نیز در تنها ١٧ دقیقه شارژ می‌شود.

این گوشی، دارای پشتیبانی از اینترنت 5G است. ظاهراً فریم دستگاه از جنس پلاستیک است. دیگر مواردی که در این گوشی دیده می‌شوند، حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم، درگاه Type-C و نسبت صفحه نمایش به بدنه ٩۴.۷ درصدی (طبق اعلام رسمی) هستند. قیمت نسخه ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی، برابر با ٢,۴٩٩ یوان چین (معادل ٣٨۵ دلار آمریکا) و ٢,٧٩٩ یوان چین (معادل ۴٣٢ دلار آمریکا) است. در حال حاضر، جزئیاتی از عرضه جهانی این گوشی ذکر نشده است.

نظر شما در مورد گوشی مشترک TCL و هواوی چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ به نظر شما ردمی K40 Gaming Enhanced با قیمت کم‌تر، گزینه بهتری نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اسمو نگاه این چه اسمیه فرض کن بگی اسم گوشیم اینه😂😂یارو فرار میکنه

Mahdi

گرونه خیلیم گرونه

mega08

طراحی دست هواووی باشه مثه گوشی های خودش ،خوش دستو خوش ساخت باشه خیلی عالیه، اگه از امکانات ای ام یو آی هم اضافه کنه که عالی میشه، چون رابط کاربری tcl باحال نبود کند بود

ali karimi

سلام گوشی خوبی به نظر میرسه، چیپستشم که بروز هستش، شارژ سریع،ولی قیمتش خوب نیسشو زیاده به نظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️