حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Realme Pad مشخص شد: ١٨ شهریور ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، ریلمی، شایعات

ریلمی چندی پیش از اولین لپ تاپ خود رونمایی کرد. اما پس از آن، زمزمه‌های رونمایی از تبلت ریلمی نیز به گوش رسید. حال، ریلمی به صورت رسمی تأیید کرده است که اولین تبلت آن چه زمانی رونمایی می‌شود. به همین صورت، تاریخ رونمایی Realme Pad مشخص شده است.

تاریخ رونمایی تبلت Realme Pad مشخص شد: کم‌تر از یک هفته دیگر

ریلمی می‌خواهد در تاریخ ١٨ شهریور، رویداد جدیدی را برای رونمایی از محصولات خود برگزار کند. در این رویداد، دو گوشی Realme 8i و Realme 8s نیز معرفی می‌شوند.

 

تاریخ رونمایی Realme 8s و Realme 8i مشخص شد: ١٨ شهریور ١۴٠٠

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، چند ماه پیش بود که ریلمی رسماً وجود لپ تاپ و تبلت جدید خود را تأیید کرد. پس از آن، این زیر مجموعه اوپو از اولین لپ تاپ خود با نام Realme Book Slim پرده برداشت. حال، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که تاریخ رونمایی از اولین تبلت آن یعنی Realme Pad، ١٨ شهریور ١۴٠٠ است. رویداد مورد اشاره، برای اولین بار در هند برگزار می‌گردد.

شعار اولین تبلت ریلمی، بر روی طراحی و در رأس آن، نازک بودن متمرکز است. این شعار، نشان می‌دهد که مانند لپ تاپ Realme Book Slim، این تبلت نیز از طراحی نازک و جذابی برخوردار خواهد بود. به طوری که ضخامت این تبلت، تنها ۶.٩ میلی متر است. توجه داشته باشید که نسل جدید آیپد، دارای ضخامت ٧.۵ میلی متری می‌باشد. در حال حاضر، ریلمی جزئیات دیگری را از تبلت جدید خود منتشر نکرده است. بنابراین، برای جزئیات رسمی این تبلت می‌بایست تا تاریخ رونمایی Realme Pad صبر کنیم. با این وجود، برخی از دیگر از مشخصات این تبلت لو رفته‌اند که به آن‌ها می‌پردازیم.

بر اساس اطلاعات فاش شده، تبلت ریلمی پد دارای نمایشگری ١٠.۴ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD خواهد بود. در ادامه، این تبلت در گیک بنچ نیز حضور پیدا کرده است. بنابر جزئیات این بنچمارک، ممکن است تبلت ریلمی از تراشه Helio G80 بهره گیری کند! این تبلت، احتمالاً دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. اما انتظار می‌رود که نسخه‌های دیگری نیز وجود داشته باشند. دوربین اصلی و سلفی این تبلت، هر دو دارای تک سنسور ٨ مگاپیکسلی هستند.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

از سوی دیگر، احتمال می‌دهیم که Realme Pad دارای اسپیکر استریوی چهارگانه باشد. پشتیبانی از قلم استایلس نیز دور از ذهن نیست. این تبلت، ممکن است در دو نسخه Wi-Fi و LTE روانه بازار شود. باتری آن نیز ظرفیت ٧,١٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد و ممکن است این تبلت از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

فکر می‌کنید که اولین تبلت ریلمی محصول موفقی باشد؟ چه نظری در مورد این محصول دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️