حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Vivo X70 با لنز ZEISS و مشخصات فنی رسمی تبلیغ شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شایعات، ویوو

ویوو نزدیک به یک هفته دیگر، از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. این پرچمداران، سری ویوو ایکس ٧٠ هستند. امروز، ویوو به صورت رسمی جزئیاتی این گوشی‌های سری Vivo X70 را تأیید کرده است. از جمله آن‌ها، می‌توان به استفاده لنز شیشه‌ای ZEISS اشاره کرد.

تیزر رسمی ویوو در مورد لنز شیشه‌ای ZEISS سری Vivo X70

ویوو دیروز رسماً تأیید کرد که سری جدید پرچمدارانش، در تاریخ ١٨ شهریور ١۴٠٠ رونمایی می‌شود. این خانواده پرچمدار، متشکل از سه عضو مختلف است.

 

تاریخ رونمایی Vivo X70 Pro Plus و دیگر اعضا رسماً مشخص شد: ١٨ شهریور ١۴٠٠

 

بر اساس گزارش Gizmochina، ویوو به زودی از پرچمداران جدید خود پرده برداری می‌کند. اما در همین حین، پوسترهای جدیدی از این سری منتشر شده است که برخی از اطلاعات آن‌ها را تأیید می‌کند. این کمپانی پوستری را در مورد لنز ZEISS به کار رفته در سری Vivo X70 منتشر کرده است. بر اساس این تیزر، سری ویوو ایکس ٧٠ اولین گوشی‌هایی هستند که از لنز شیشه‌ای اصلی ZEISS استفاده می‌کنند.

لنز ZEISS شیشه‌ای برای سری ویوو ایکس ٧٠

لنز ZEISS شیشه‌ای برای سری ویوو ایکس ٧٠

پیش از این، در برخی از تصاویر زنده، ما دیداری با پردازشگر تصویر Vivo V1 داشتیم. این پردازشگر تصویر، اولین محصول نیمه هادی اختصاصی ویوو محسوب می‌شود. ظاهراً ویوو آن را در کنار سری جدید پرچمداران خود روانه بازار می‌کند. برای مرور، ویوو ایکس ٧٠ و ایکس ٧٠ پرو به نمایشگری ۶.۵۶ اینچی با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی مجهز خواهند شد. در بطن این دو دستگاه، از تراشه Dimensity 1200 استفاده خواهد شد. اما نسخه پرو ظاهراً در کشور چین با تراشه Exynos 1080 عرضه می‌شود.

 

رندر Vivo X70 Pro و X70 منتشر شد: همکاری با ZEISS و زبان طراحی تکراری

 

ویوو ایکس ٧٠، دارای دوربین اصلی سه گانه ١٢+١٣+۴٠ مگاپیکسلی خواهد بود. در ادامه، نسخه پرو نیز از همین سیستم دوربین استفا ه می‌کند. اما سنسور ۵٠ مگاپیکسلی، جایگزین سنسور ۴٠ مگاپیکسلی Vivo X70 می‌شود. هر دو دستگاه، دارای باتری ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌باشند. وظیفه تغذیه کردن باتری این گوشی‌ها نیز بر عهده شارژر ۴۴ واتی درون جعبه خواهد بود.

 

رندر Vivo X70 Pro Plus و مشخصات آن منتشر شد: دوباره Snapdragon 888!

 

از سوی دیگر، گل سر سبد ویوو در واقع Vivo X70 Pro Plus است. نمایشگر ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس، قطر ۶.٧٨ اینچی و فناوری LTPO خواهد بود. وضوح آن نیز به 2K می‌رسد و رفرش ریت نمایشگر ١٢٠ هرتز خواهد بود. تراشه این گوشی پرچمدار، Snapdragon 888 Plus است. این گوشی از دوربین اصلی چهارگانه ٨+١٢+۴٨+۵٠ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت. سنسور اصلی، همان ISOCELL GN1 نسل قبلی است. دوربین ٨ مگاپیکسلی نیز در لنز پریسکوپ تله فوتو می‌تواند تا زوم ۵ برابری اپتیکال و ۶٠ برابری دیجیتال را فراهم کند. در انتها، باتری این گوشی ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر سیمی و بی سیم آن به ترتیب توان ۵۵ و ۵٠ واتی خواهند داشت.

نظر شما در مورد سری Vivo X70 چیست؟ آیا این گوشی‌ها می‌توانند مرزهای عکاسی با موبایل را جابه‌جا کنند؟ مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

وجه اشتراک نسخه پرو پلاس با iQOO 8 pro به احتمال قریب به یقین؛ چیپست ، پنل نمایشگر و ظرفیت باتری باشه. این احتمال هم وجود داره که حداقل تو این نسخه مثل همتای درون برندیش شاهد حسگر اثر انگشت اولتراسونیک باشیم.
تو کانفیگ و پیکربندی هم انتظار می‌ره رویکرد مشابهی اتخاذ بشه اما سطح قیمت گذاریش فکر میکنم کمی بالاتر باشه‌ چون دوربین توانمند تری داره…
برتری x70 پرو پلاس ؛ ترکیب و تنظیم دوربین بهتر و کامل تر تحت لایسنس حرفه ای و با همکاری زایس(امیدوارم لرزشگیر گیمبال رو حذف نکنه) اما شارژر سیمی ضعیف تری نسبت به اون ۱۲۰ وات داره. پیش بینی میشه تو بحث خنک کننده و اسپیکر هم برتری با iQOO باشه…
بی جهت نیست ویوو پیشرفت روز افزونی در بازارهای مختلف داشته و لقب بزرگترین فروشنده ی بازار چین و اندونزی رو به خودش اختصاص داده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️