حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو و زایس قرارداد همکاری جدید را در بخش تحقیق‌وتوسعه دوربین و تصویربرداری امضا کردند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ویوو

دو برند ویوو (vivo) و زایس (Zeiss) به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها در حوزه گوشی هوشمند و عکاسی در دنیا، قرارداد همکاری جدیدی را برای گسترش تلاش‌های مشترک تحقیق‌وتوسعه امضا کردند. این مشارکت با هدف پیشبرد مرزهای همکاری بیشتر و تقویت نوآوری پایدار در بخش دوربین و تصویربرداری است.

قرارداد همکاری ویوو و زایس

ویوو و زایس با هم به حوزه دوربین موبایل، کاوش در فناوری‌های جدید و بهبود راه‌حل‌های تصویربرداری می‌پردازند و گام مهمی را در همکاری صنعت رقم می‌زنند.

تصویربرداری پیشرفته موبایل

با تکیه بر شراکت موجود آن‌ها که در سال 2020 ایجاد شد، این توافق بر تعهد هر دو طرف به نوآوری کاربرمحور تأکید می‌کند.

در طول سال‌ها، آن‌ها فناوری‌های مختلفی ازجمله لنزهای نوری زایس، پوشش‌های T*، لنزهای پرتره و بهبود رنگ‌های طبیعی را توسعه داده‌اند.

قابل‌ذکر است، آن‌ها لنز سوپر تله زایس APO را با رعایت استاندارد “Vario-Apo-Sonnar” معرفی کردند. این نوآوری‌ها در 20 محصول ادغام شده‌اند و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان با تجربه‌های تصویربرداری پیشرفته‌تر از موبایل بهره‌مند شده‌اند.

نوآوری‌های آینده

با حرکت رو به جلو، vivo و Zeiss قصد دارند تا مرزهای تصویربرداری، ازجمله عکاسی کلاسیک و محاسباتی را افزایش دهند.

درحالی‌که این دو برند به تحقیقات مشترک در زمینه تصویربرداری و دوربین ادامه می‌دهند، vivo نیز به‌طور جداگانه پیشرفت‌های چشمگیری در تحقیقات خود داشته است و چهار مدل از تراشه‌های تصویربرداری سری V خود را بین سال‌های 2019 و 2023 عرضه کرده است.

قرارداد همکاری ویوو و زایس

قرارداد همکاری ویوو و زایس

معرفی vivo Blueprint Imaging

ویوو اخیراً Blueprint Imaging را معرفی کرده است که بخشی از Blue Technology Matrix بوده و شامل Crystal Chip Stack ،Blue Heart Large Model ،Blue Sea Endurance System و Blue River Operating System می‌شود.

این فناوری‌ها در سری X آینده که به‌طور مشترک با زایس توسعه داده شده‌اند، استفاده می‌شوند و نوید می‌دهند که نیازهای تصویربرداری کاربران را به‌طور گسترده برآورده کنند. هدف vivo با پذیرش یک سیستم باز تحقیقاتی مشترک، تقویت نوآوری پایدار و ایجاد یک اکوسیستم طبیعی است.

جزئیات بیشتر در مورد طرح تصویربرداری جدید و سری X درجریان رویداد آینده این شرکت در تاریخ 24 اردیبهشت با محوریت رونمایی رسمی از گوشی‌های X100s و X100 Ultra فاش خواهد شد و تعهد این برند را به افزایش تجربه کاربری ازطریق راه‌حل‌های تصویربرداری نوآورانه نشان می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی