حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K20 شیائومی رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ردمی

بیش از ۲ سال پیش بود که گوشی Redmi K20 رسما معرفی شد. این دستگاه با اندروید ۹ و MIUI 10 به بازار عرضه شد. اگر از دارندگان آن هستید، خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت MIUI 12.5 ردمی K20 شیائومی رسما ارایه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K20 شیائومی

ردمی K20

ردمی K20

ردمی K20 به عنوان مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند رده بالای شیائومی با دوربین پاپ آپ معرفی شد. همانطور که گفتیم بیش از دو سال از انتشار آن می گذرد. این دستگاه حتی دو آپدیت MIUI و همچنین دو آپدیت اندروید را در این مدت دریافت کرده است. در حال حاضر، شیائومی سرانجام اقدام به انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای این گوشی کرده است.

شیائومی از اوایل سال جاری آپدیت MIUI 12.5 را برای تلفن های هوشمند واجد شرایط در سراسر جهان منتشر کرده است. این شرکت تقریبا عرضه آپدیت رابط کاربری جدید خود را در چین به پایان رسانده است. در حال حاضر این شرکت اقدام به ارایه آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition کرده است.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced جهانی شد + لیست دستگاه‌های دریافت کننده

با این حال به نظر می رسد که Redmi K20 یکی از معدود دستگاه هایی بود که پشت سر باقی گذاشته شد. اما خبر خوب اینکه در حال حاضر به روز رسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند. جدیدترین آپدیت این گوشی و در حال حاضر در چین با شماره ساخت V12.5.1.0.RFJCNXM در حال عرضه است.

مانند دیگر به روز رسانی های نرم افزاری OTA، به روز رسانی MIUI 12.5 برای Redmi K20 نیز به صورت گروهی منتشر می شود. بنابراین، در حال حاضر فقط برای کاربران منتخب در دسترس است.

در نهایت همه کاربران در چین و سایر بازارها باید در روزهای آینده این به روزرسانی را دریافت کنند. در اکثر بازارهای بین المللی، Redmi K20 با نام Mi 9T شناخته می شود. بنابراین، همین آپدیت سیستم نیز به آن دستگاه راه پیدا می کند.

هنوز قطعی نیست اما Redmi K20 همچنین ممکن است MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت کند و پس از آن MIUI 13، که باید آخرین به روز رسانی اصلی نرم افزار باشد.

نظر شما درباره عملکرد ارایه آپدیت Xiaomi چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)