حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Mi CC11 شیائومی با تراشه مدیاتک و دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی در راه است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری Mi CC9 هنگامی که معرفی شد، هیاهوی زیادی به پا شد. خصوصاً با سری Mi CC9 Pro. چرا که آن دستگاه، اولین گوشی مجهز به دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی بود. به همین ترتیب، بسیاری از طرفداران منتظر هستند تا نسل جدید این گوشی‌ها رونمایی شوند. در ادامه، به مشخصات لو رفته از سری Mi CC11 شیائومی می‌پردازیم.

سری Mi CC11 شیائومی با مشخصاتی نسبتاً عجیب به زودی رونمایی می‌شود؛ احتمال عدم رونمایی در کنار Mi 12! 

سری شیائومی می CC11، برای مراسم قبلی شیائومی پیش بینی شده بود. اما این گوشی رونمایی نشد. همچنین گفته می‌شد که گوشی‌های این سری به تراشه‌های قدرتمندی از کوالکام مجهز می‌شوند.

 

شیائومی Mi CC 11 به تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی یا ٧٨٠ جی مجهز می‌شود

 

اما باید بگوییم که ظاهراً ابهامات زیادی در مورد سری Mi CC11 در آن زمان وجود داشته است. حال، یک منبع موثّق و نزدیک به شیائومی، جزئیاتی از این گوشی‌ها را برای ما فاش کرده است. به همین ترتیب، ما می‌دانیم که نسل بعدی گوشی‌های دوربین محور شیائومی دارای چه مشخصات کلیدی هستند. البته این مشخصات، تا حدود زیادی عجیب هستند. چرا که شیائومی کم کم در حال گسترش روابط خود با تایوانی‌ها است!

به گزارش XIAOMIUI، مشخصات تازه‌ای از دو گوشی Mi CC11 و Mi CC11 Pro لو رفته است. اسم رمز این دو دستگاه رونمایی نشده، Pissaro و Possaropro می‌باشد. در عین حال، جزئیاتی جذاب و مهم از نسل بعد گوشی‌های سری Mi CC لو رفته است. ابتدا، باید گفت که مدل نامبر این گوشی‌ها مشخص نیست. پس از آن، به سراغ قسمت سیستم دوربین می‌رویم. ظاهراً هر دو دستگاه، دارای سیستم دوربین مشابهی هستند. نکته عجیب، این است که سنسور اصلی این گوشی، ISOCELL HM3 است.

این سنسور، پیش از این در Galaxy S21 Ultra استفاده شده بود و دارای وضوح ١٠٨ مگاپیکسلی دارد. دوربین‌های فوق عریض و ماکرو در این سیستم دوربین موجود هستند. این نکته، تا حدودی عجیب است. چرا که شیائومی می‌خواهد در گوشی‌های رده میانی خود، از سنسور ١٠٨ مگاپیکسلی دستگاه پرچمدار سامسونگ استفاده کند! البته برخی دیگر از منابع، می‌گویند که ممکن است شیائومی از همان سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی موجود در سری Mi 12 خود در این سری استفاده کند. دیروز در مورد جزئیات دوربین سری Mi 12 صحبت کردیم.

 

شیائومی Mi 12 Ultra و Mi 12 با دوربین ۵٠+۵٠+٢٠٠ مگاپیکسلی معرفی می‌شوند

 

در نهایت، نوبت به تراشه این دو گوشی می‌رسد. هر دو دستگاه، از تراشه مدیاتک استفاده خواهند کرد. هم اکنون برترین تراشه مدیاتک، Dimensity 1200 است که دارای لیتوگرافی ۶ نانومتری می‌باشد. این در حالی است که پیش‌تر ادعا می‌شد این گوشی‌ها از تراشه Snapdragon استفاده می‌کنند. رفتار شیائومی در جدیدترین اطلاعات لو رفته، واقعاً عجیب است. بنابراین، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. در ادامه گزارشات، حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم برای این گوشی‌ها تأیید شده است.

در انتها، تاریخ رونمایی از این دو دستگاه برای سال ٢٠٢٢ مقرر شده است. همچنین نسخه‌های هندی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، احتمالاً شاهد نسخه‌های موازی و یا ری-برندینگ خواهیم بود. در حال حاضر، تفاوت فاحشی میان این دو دستگاه به چشم نمی‌خورد. اما ممکن است شاهد وجود تفاوت‌هایی در دیگر مشخصات سیستم دوربین، میزان حافظه داخلی و مواردی دیگر باشیم.

نظر شما در مورد سری Mi CC11 شیائومی چیست؟ آیا این دو دستگاه مورد پسند شما هستند؟ آیا موافق چنین مشخصاتی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شیائومی نمی خوای اون حسگر ببری زیر نمایشگر گل🤔حداقل نسخه پرو از اسنپ استفاده میکردی😕
حتما فریم پلاستیکی میخوای بکنی😓
امسال همه گوشیات به جز پرچمدار گیمینگ فریم از دم پلاستیکیه 😔😔

mega08

نمی ارزه هر چقدم سخت افزار قوی استفاده کنه، تا وقتی رابط کاربریش افتضاح باشه ، پشیزی نمی ارزه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️