حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Surface Duo 2 با اسنپدراگون ٨٨٨ در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، بنچمارک، شایعات، مایکروسافت

مایکروسافت Surface Duo، گوشی تاشویی بود که خیلی شناخته نشد. همچنین کاربران کمی از آن استقبال کردند. با این حال، نسل جدید گوشی Microsoft Surface Duo در راه است. به همین ترتیب، مایکروسافت Surface Duo 2 در گیک بنچ دیده شده است.

مایکروسافت Surface Duo 2 در گیک بنچ مشاهده شد!

چندی پیش، Surface Duo 2 مایکروسافت را در رندرهای نهایی آن تماشا کردیم. این رندرها، به ما نشان دادند که گوشی منعطف جدید مایکروسافت، از چه طراحی بهره مند خواهد بود.

 

رندر Surface Duo 2 مایکروسافت را ببینید

 

به گزارش GizChina، گوشی Microsoft Surface Duo 2 به تازگی در گیک بنچ ظاهر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که ما خیلی با تاریخ رونمایی از این گوشی، فاصله‌ای نداریم. با وجود زمان طولانی که مایکروسافت داشت، این کمپانی توانست اولین گوشی اندرویدی خود را رونمایی کند. این گوشی، دارای فرم فکتوری متفاوت نیز بود. نام این گوشی، Microsoft Surface Duo می‌باشد. بنابراین، هیاهوی قابل توجه و زیادی در میان این کمپانی برای رونمایی از نسل جدید Surface Duo وجود دارد.

همان طور که انتظار می‌رفت، این هیاهو سبب شده است تا Microsoft Surface Duo 2 در شایعات بیشتری لو برود. جانشین آینده Surface Duo، تاکنون در شایعات و اطلاعات لو رفته زیادی حضور پیدا کرده است. چندی پیش، نمونه اولیه Surfac Duo 2 در اینترنت ظاهر شد. با نگاهی به این نمونه، می‌توان فهمید که چه تغییراتی رخ داده است. از سوی دیگر، این گوشی دارای سیستم دوربین ارتقا یافته و بدنه شیشه‌ای است. همچنین گوشی منعطف جدید مایکروسافت، در دو رنگ و با سخت افزاری ارتقاء یافته رونمایی می‌شود. متأسفانه باید بگوییم که جزئیاتی در مورد تاریخ رونمایی این گوشی، در دسترس نیست.

اما اجازه بدهید تا در نهایت به سراغ نتیجه مایکروسافت Surface Duo 2 در گیک بنچ برویم. این گوشی رونمایی نشده، به تازگی در پلتفرم گیک بنچ قرار گرفته است. این دستگاه، دیروز وارد پلتفرم گیک بنچ شده و در آن تست شده است. نسخه مورد اشاره از گیک بنچ، ۵.۴.١ بوده است. حال، جزئیات جذابی در این نتیجه از Microsoft Surface Duo 2 به چشم می‌خورند.

مایکروسافت Surface Duo 2 در گیک بنچ

مایکروسافت سرفیس Duo 2 در گیک بنچ ۵.۴.١

در ابتدا، امتیاز این گوشی در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب برابر با ١,٠٧١ و ٣,١۶۶ می‌باشد. این که چرا امتیاز چند هسته‌ای این گوشی کم‌تر از حالت عادی است، جای سؤال دارد. اما به این دلیل که گوشی جدید مایکروسافت نسخه نهایی آن نیست، می‌توان از این مورد چشم پوشی کرد. تراشه موجود در این گوشی، همان Snapdragon 888 با لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ است. از سوی دیگر، سیستم عامل اندروید ١١ و ٨ گیگابایت حافظه رم در این گوشی تازه وارد موجود است.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

جزئیات لو رفته از سرفیس Duo 2

همان طور که گفتیم، این گوشی از تراشه Snapdragon 888 استفاده می‌کند. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 660 نیز به کار گرفته شده است. متأسفانه مشخصات زیادی از این گوشی، مانند مشخصات نمایشگر، دوربین و یا باتری در دسترس نیست. اما گمانه زنی‌هایی نیز در این بین وجود دارند که به آن‌ها می‌پردازیم. گوشی جدید مایکروسافت، دارای دوربین اصلی سه گانه است. این سیستم دوربین، دارای لنزهای اصلی، فوق عریض و تله فوتو است. بنابراین، مایکروسافت بیش از پیش در بخش دوربین تمرکز کرده است.

از سوی دیگر، مایکروسافت Surface Duo 2 از اینترنت 5G و تراشه NFC نیز برخوردار شده است. رابط کاربری این گوشی بهینه‌تر از قبل خواهد بود و مانند قبل، باگ‌های غیر منتظره ندارد. در حال حاضر، جزئیاتی از تاریخ رونمایی Microsoft Surface Duo 2 در دسترس نیست. اما می‌توان گفت که این گوشی، تا یک یا دو ماه آینده رسماً معرفی می‌شود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا مشخصات آن را می‌پسندید؟ چه انتظاری از Surface Duo 2 دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

از یه طرف کارایی دونمایشگر خاصه ولی اگر میشد یه طوری مقاوم کنن نمایشگرای تاشو رو که بشه با اطمینان ازش استفاده کرد و نگهداریش رو راحت کنه و ازش تو این گوشی استفاده کنن عالیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️