حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5 با GPS داخلی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، گوگل

فیت بیت مدتی پیش توسط گوگل خریداری شد. پس از آن نیز فیت بیت فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف ادامه داد. از جمله این فعالیت‌ها، می‌توان به تولید مچ بندهای هوشمند سلامتی محور اشاره کرد. در همین جهت، جدیدترین مچ بند هوشمند سلامتی فیت بیت معرفی شده است. این مچ بند هوشمند، Fitbit Charge 5 است.

مشخصات فنی و قیمت مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5

اگر به یاد داشته باشید، جدیدترین مچ بند فیت بیت چند ماه قبل رونمایی شده بود. این مچ بند، طراحی و ظاهری لوکس داشت. نام مچ بند مورد اشاره ما، Fitbit Luxe می‌باشد.

 

مچ‌بند Fitbit Luxe رسماً رونمایی شد

 

بر اساس گزارشی تازه از Gizmochina، فیت بیت که زیر مجموعه‌ای از گوگل است، به تازگی از مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5 پرده برداری کرده است. این مچ بند سلامتی تازه وارد، دارای طراحی جدید و همچنین ضخامت کم‌تر از نسل قبلی است. جدیدترین مچ بند فیت بیت، دارای نمایشگر ١.٠۴ اینچی است. این نمایشگر، دارای پنلی از نوع AMOLED لمسی و قابلیت نمایش رنگ‌های مختلف است. گوریلا گلس ٣، وظیفه محافظت از نمایشگر مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5 را بر عهده دارد. گفته می‌شود که این مچ بند هوشمند، دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است. بیشینه نوری نیز نسبت به قبل ٢ برابر شده است.

مچ بند Fitbit Charge 5

یک قابلیت جالب که در این مچ بند وجود دارد، سنسور EDA است. با استفاده از این سنسور، تغییرات غدد عرق انگشتان اندازه گیری می‌شود و برآورد می‌شود که شما تا چه حد مضطرب هستید. شایان ذکر است که Fitbit Charge 5، دارای GPS داخلی است. همچنین این مچ بند، می‌توان ٢٠ حالت ورزشی را به طور خودکار شناسایی کند. مچ بند هوشمند جدید فیت بیت، می‌تواند به صورت ٢۴ ساعته بسیاری از پارامترهای وضعیت سلامتی شما را بررسی کند. از جمله این پارامترها، می‌توان به تشخیص میزان ضربان قلب اشاره کرد. تغییرات دمای پوست، میزان تنفس و غنای اکسیژن خون نیز توسط این مچ بند قابل اندازه گیری است. داده‌هایی برای پایش کیفیت خواب و مراحل آن به همراه هشدار SmartAwake موجود هستند. فیت بیت ادعا می‌کند که عمر باتری مچ بند جدید این کمپانی، با روشن بودن تملم قابلیت‌ها به ٧ روز می‌رسد. این میزان، قابل توجه است.

خبر خوب، این است که فیت بیت Charge 5 دارای ٢٠ واچ فیس است. شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود، یکی از واچ فیس‌های رنگی آن را برگزینید. این مچ بند هوشمند جدید، با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ روانه بازار می‌شود. قیمت Fitbit Charge 5 در اروپا و آمریکا، به ترتیب برابر با ١٧٩.٩۵ یورو و ١٧٩.٩۵ دلار می‌باشد.

نظر شما در مورد مچ بند Fitbit Charge 5 چیست؟ آیا ویژگی‌های آن برای شما کارایی ذارند؟ حاضر هستید برای یک مچ بند، این قدر هزینه کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دارن نمایشگر رو مثل بند ۶ هواوی که ترنجی گفت خیلی مهمه، بزرگ می کنن

mohammad003

به نظرم امکانات بیشتر مهمه تا صفحه نمایش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️