حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند Fitbit گجت های پوشیدنی جدید Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 خود را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، ساعت هوشمند

گجت‌های پوشیدنی راهی آسان و راحت برای پیگیری اهداف سلامتی و تناسب‌اندام ارائه می‌دهند. تنها کافیست شما آن‌ها را به مچ دست خود بسته و یک برنامه مخصوص را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید؛ تمام، این همه‌ی چیزی است که باید انجام دهید. حال، برند Fitbit متعلق‌به گوگل، به‌تازگی از نسل جدید گجت های پوشیدنی پاییزی خود شامل دو مدل ساعت هوشمند با نام‌های Sense 2 و Versa 4 و همچنین یک مدل دستبند هوشمند با نام Inspire 3 رونمایی کرده است.

گجت های پوشیدنی Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 برند Fitbit

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این سه دستگاه در اوایل ماه جاری میلادی طی یک افشاگری بزرگ ظاهر شدند و اولین نگاه اجمالی ما از آخرین گجت‌های پوشیدنی Fitbit را نشان دادند. درحالی‌که در آن زمان تصاویر زیادی از Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 منتشر شد، اما هیچ اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات این دستگاه‌ها به بیرون درز نکرد. خوشبختانه، اکنون‌که این گجت‌ها به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند، می‌توانیم نگاهی به آنچه که هر کدام ارائه می‌دهند، بیندازیم.

گجت های پوشیدنی Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 برند Fitbit

گجت های پوشیدنی Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 برند Fitbit

Sense 2 و Versa 4

Sense 2 و Versa 4 درحقیقت دستگاه‌های یکسانی هستند که طراحی براقی را ارائه کرده و نازک و سبک نیز می‌باشند. این دستگاه‌ها در مقایسه با ردیاب‌های تناسب‌اندام استاندارد، ظاهری سنتی‌تر دارند که آن‌ها را به روشی شیک‌تر برای ردیابی معیارهای سلامتی شما تبدیل می‌کند. این دستگاه‌ها نظارت 24 ساعته ضربان قلب، ردیابی فعالیت و همچنین ردیابی خواب و استرس را نیز ارائه می‌دهند.

چیزی که یک پوشیدنی تناسب‌اندام را خاص می‌کند، دوام چندروزه باتری آن است. Sense 2 و Versa 4 هر دو با یک بار شارژ تا 6 روز عمر باتری دارند و می‌توان آن‌ها را به‌سرعت شارژ کرد و تنها در 12 دقیقه، یک روز باتری را ارائه می‌کنند. درحالی‌که ردیابی تناسب‌اندام برای سلامتی مهم است، استراحت شبانه خوب نیز اهمیت دارد. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، Sense 2 و Versa 4 می‌توانند معیارهای خواب را برای نشان دادن نوع خواب شما ردیابی کنند. این دستگاه حتی می‌تواند نکاتی را در مورد بهبود خواب شما ارائه دهد.

حالا ممکن است از خود بپرسید چه چیزی Sense 2 را از Versa 4 متفاوت می‌کند؟ تفاوت‌ها جزئی هستند، اما Sense 2 با یک برنامه ECG، یک سنسور دمای پوست و یک سنسور cEDA سازگاری دارد که به‌طور بهتری به شناسایی استرس و اسکن فعالیت الکترودرمال (EDA) کمک می‌کند. با درنظر گرفتن این تفاوت‌ها، قیمت Fitbit Sense 2 معادل 299.95 دلار است، درحالی‌که Versa 4 با قیمت 229.95 دلار عرضه می‌شود. هر دو دستگاه با اندروید و iOS سازگار هستند. بدون توجه به نوع گوشی هوشمندی که دراختیار دارید، انتخاب آسانی بین این دو مدل خواهید داشت.

Inspire 3

Inspire 3 بیشتر شبیه به یک ردیاب تناسب‌اندام سنتی می‌باشد تا یک ساعت هوشمند، اما این بدان معنا نیست که فاقد ویژگی‌های کلیدی است. با وجود نازک و سبک بودن دستگاه، این گجت می‌تواند فعالیت‌های مختلف، ضربان قلب، خواب و استرس شما را ردیابی کند. همچنین می‌تواند تا ده روز با یک بار شارژ کار کند و به شما این امکان را می‌دهد تا از فعالیت‌های خارج از منزل لذت ببرید بدون اینکه احساس نگرانی از شارژ کردن آن داشته باشید. Inspire 3 دستگاهی عالی برای افرادی است که به میزان محدودی خود را وارد دنیای ردیابی تناسب‌اندام می‌کنند. Inspire 3 مانند Sense 2 و Versa 4 با اندروید و iOS سازگار است. قیمت این دستگاه همچنین 99.95 دلار می‌باشد.

نظر شما پیرامون گجت های پوشیدنی Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 برند Fitbit چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی