حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مچ‌بند Fitbit Luxe رسماً رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی

پس از خریداری شدن Fitbit توسط گوگل، این برند از محصولات جدید و متنوعی رونمایی کرد؛ محصول تازه این شرکت، مچ‌بند Fitbit Luxe است.

فیت‌بیت لوکس

مچ‌بند Fitbit Luxe با طراحی بسیار شیک و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ، پیش از این در ٣ رنگ لو رفته بود.

مچ بند Fitbit Luxe لو رفت

بر اساس گزارش Gizmochina، اکنون مچ‌ بند هوشمند Fitbit Luxe با قیمت ١۴٩.٩۵ دلار در آمریکا معرفی و عرضه شده است. فیت‌بیت می‌گوید محصول جدیدش، نازک‌ترین مچ‌‌بند هوشمند دارای نمایشگر لمسی است و از این رو، طراحی این مچ‌بند یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های مثبت آن است.
همان‌طور که گفته بودیم، بدنه مچ بند هوشمند Fitbit Luxe از جنس استیل ضد زنگ است و سگک بند سیلیکونی آن نیز از جنس فلز است. پس از رونمایی رسمی این محصول، شاهد رونمایی از یک طرح خاص از آن هستیم.

نسخه‌های Fitbit Luxe

نسخه Special Edition فیت‌بیت لوکس، طراحی بسیار زیبایی دارد؛ بند این نسخه از جنس آلیاژ پلاتینیوم و استیل ضد زنگ و نوع Parker Link از برند Gorjana است. همچنین می‌توانید بندهای دیگری مانند بند چرمی را برای این مچ‌ بند‌ها تهیه کنید.
پنل نمایشگر این مچ‌بند از نوع AMOLED و لمسی است اما قطر آن به صورت رسمی اعلام نشده است؛ میزان روشنایی نور هم بر اساس محیط فعالیت شما، به صورت خودکار تغییر خواهد کرد.
مچ‌بند Fitbit Luxe قابلیت سنجش میزان ضربان قلب و اکسیژن خون را دارد؛ اما اگر عضویت ویژه فیت‌بیت را خریداری کنید، می‌توانید از قابلیت اندازه‌گیری میزان استرس و پایش کیفیت خواب نیز بهره ببرید!
همچنین مچ‌بند هوشمند جدید این برند آمریکایی از ٢٠ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید جزئیات فعالیت ورزشی خود را از طریق این مچ‌بند رصد کنید. مانند بسیاری دیگر از مچ‌ بند‌های هوشمند، فیت‌بیت لوکس هم می‌تواند قدم‌شماری، اندازه‌گیری میزان کالری سوخته شده و دریافت اعلان‌های شما را انجام دهد. اما عمر باتری این محصول چندان جالب نیست و با روشن بودن تمام حالت‌ها، عمر باتری مفید مچ‌بند Fitbit Luxe به ۵ روز می‌رسد.
هم اکنون می‌توان این محصول را از سایت فیت‌بیت در آمریکا پیش خرید کرد، اما زمان تحویل آن هنوز مشخص نیست؛ نسخه Special هم از ماه ژوئن نیز در دسترس خواهد بود.

نظرتان در مورد Fitbit Luxe چیست؟ بین این مچ‌بند و مچ‌بند اقتصادی‌تر Oppo Band Style کدام را انتخاب می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad003

خسته نباشه ساعت های شیائومی و هواوی رایگان دارن امکانات مثل استرس و…. رایگان میدن بدون هیچ اشتراک اضافه ای و با قیمت خیلی کمتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️