حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مچ بند Fitbit Charge 5 در رندرهای جدید لو رفت؛ رونمایی به زودی!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، گجت‌های پوشیدنی، گوگل

فیت بیت مدتی است که محصول جدید و شاخصی را رونمایی نکرده است. این کمپانی که بیشتر در بخش گجت‌های پوشیدنی فعالیت دارد، قصد دارد مچ بند جدیدی را به زودی رونمایی کند. اما در حال حاضر، تأیید رسمی از سوی Fitbit صورت نگرفته است. به هر حال، مچ بند Fitbit Charge 5 محصول جدید این کمپانی است که به زودی رونمایی می‌شود. همچنین ما از طراحی نهایی این محصول خبردار هستیم.

مچ بند Fitbit Charge 5 به زودی رونمایی خواهد شد

فیت بیت، چندی پیش توسط گوگل خریداری شد. از جدیدترین مچ بندهای هوشمند این کمپانی، می‌توان به Fitbit Luxe اشاره کرد. این مچ بند، دارای طراحی با بندها و بدنه لاکچری است.

 

مچ‌بند Fitbit Luxe رسماً رونمایی شد

 

به نقل از News Update، اگر بخواهیم مروری بر جدیدترین تصاویر فاش شده در توییتر نگاهی بیاندازیم، با مچ بند Fitbit Charge 5 مواجه می‌شویم. ایوان بلس که از مطرح‌ترین افشاگران توئیتر و این حوزه محسوب می‌شود، چندین رندر از محصول جدید فیت بیت که یک مچ بند است را منتشر کرده است. به گفته او، این رندرها منتسب به محصول رونمایی نشده Fitbit Charge 5 هستند. به همین ترتیب، ما می‌دانیم که مچ بند سلامتی بعدی فیت بیت چه طراحی دارد.

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، می‌بینیم که این مچ بند دارای نمایشگری رنگی است. این اولین بار است که سری Charge مچ بندهای فیت بیت به نمایشگر رنگی مجهز می‌شود. همچنین طراحی این مچ بند، به روزتر شده است و اکنون بیشتر شبیه Fitbit Luxe شده است. ما پیش از این با رندرهای Fitbit Charge 5 مواجه شده بودیم. اما هیچ یک از این رندرها، دارای جزئیاتی به اندازه رندرهای ایوان بلس نبوده‌اند. بر اساس گفته‌های Evan Blass، اسم رمز این مچ بند می‌تواند “Morgan” باشد.

اما رندر مچ بند Fitbit Charge 5 چه چیزی به ما نشان می‌دهد؟ در وهله اول، می‌توان متوجه گردتر شدن طراحی این مچ بند نسبت به نسل قبلی آن شد. این موضوع در کنار و گوشه‌های بدنه این مچ بند قابل مشاهده است. همچنین گوشه‌های این مچ بند نسبت به نسل قبل کشیده‌تر شده‌اند. بنابراین، شاید بتوان گفت که این مچ بند مانند Fitbit Sense دارای سنسور ECG یا همان نوار قلب است. برای استفاده از این قابلیت، شما باید هر دو طرف این مچ بند را با انگشتان خود نگه دارید. در مقابل، این نسل از فیت بیت Charge از دکمه فیزیکی بهره مند نیست. بنابراین، یک کلید حساس به لمس در Fitbit Charge به کار گرفته شده است.

استفاده از نمایشگر لمسی رنگی در Fitbit Charge، چیزی بود که قطعاً انتظار آن را داشتیم. چرا که اکنون مچ بندهای ارزان نیز از این قابلیت بهره مند هستند. از آن جایی که نسل‌های قبلی دارای نمایشگرهای سیاه و سفید هستند، دور از انتظار نیست که Fitbit Charge 5 به محبوب‌ترین محصول این سری تبدیل شود. اگر دقت کرده باشید، در بالای نمایشگر این مچ بند یک تاریخ ذکر شده است. این تاریخ، روز ٢٣ اکتبر را نشان می‌دهد. اگر بخواهیم به تاریخ شمسی بگوییم، این روز ١ آبان خواهد بود. بنابراین، احتمالاً هنوز چند ماه با رونمایی از این مچ بند جدید فاصله داریم. اگر به یاد داشته باشید، Fitbit Charge 4 در فصل بهار سال ٢٠٢٠ رونمایی شده بود.

ایوان بلس تنها این رندرها را از قاب جلویی Fitbit Charge 5 منتشر کرده است. ما هیچ اطلاعاتی از سنسورهای تعبیه شده در قسمت تحتانی Fitbit Charge 5 نداریم. بنابراین نمی‌توان گفت که فیت بیت از چه قابلیت‌هایی در این مچ بند بهره گرفته است. اما ما انتظار داریم که قابلیت‌هایی همچون GPS داخلی، نوار قلب ECG، قابلیت پایش خواب، تشخیص غنای اکسیژن خون و میزان ضربان قلب در مچ بند Fitbit Charge 5 حضور داشته باشند. به نظر می‌رسد که مچ بند جدید فیت بیت در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید روانه بازار خواهد شد. این رنگ‌ها، روشن‌تر از رنگ بندی موجود در Fitbit Charge 4 می‌باشند.

به نظر شما این مچ بند طراحی خوبی دارد؟ محصولات فیت بیت را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که Fitbit Charge 5 تا چه حد جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️