حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید لپ تاپ MateBook B هواوی با سه عضو در چین رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، هواوی

هواوی سرانجام از لپ تاپ‌های جدید خود رونمایی کرده است. اگر راستش را بخواهید، از رونمایی لپ تاپ جدید هواوی ناامید شده بودیم. زیرا این کمپانی مدتی بود که محصول جدیدی را در این حوزه معرفی نکرده بود. به هر حال، سری جدیدی از لپ تاپ‌های هواوی معرفی شده است. سری MateBook B هواوی، این بار با سه عضو بازگشته است. حال، قصد داریم تا مروری بر سه عضو سری جدید لپ تاپ MateBook B هواوی داشته باشیم.

مشخصات فنی و قیمت سری جدید لپ تاپ MateBook B هواوی

هواوی سال گذشته از لپ تاپ‌های بیزینسی جدید خود در سری MateBook B رونمایی کرده بود. این لپ تاپ‌ها، با سه عضو رونمایی شده بودند. البته شاهد عرضه گسترده این سری از لپ تاپ‌های هواوی نبودیم.

 

لپتاپ های بیزنسی هواوی MateBook B رسما معرفی شدند

 

ظاهراً در این نسل، چنین رابطه‌ای برقرار است. Gizmochina گفته است که به تازگی سری جدید لپ تاپ MateBook B هواوی در چین معرفی شده است. این سری، دارای سه عضو مختلف می‌باشد. لپ تاپ‌های جدید هواوی، مانند نسل قبل برای امور تجاری در نظر گرفته شده‌اند. مدل‌های موجود در این سری، MateBook B3 و MateBook B5 در کنار MateBook B7 هستند. این لپ تاپ‌های تازه وارد، از ویژگی امنیتی TPM 2.0 نیز برخوردار می‌باشند.

میت بوک B7

میت بوک B7

ابتدا از برترین عضو این سری، یعنی MateBook B7 شروع می‌کنیم. این لپ تاپ، دارای نمایشگری ١٣.٩ اینچی است. نسبت تصویر این نمایشگر، ٢:٣ و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز برابر با ٩١ درصد است. وضوح 3K و پشتیبانی ٩١ درصدی از طیف رنگی sRGB، از دیگر مشخصات نمایشگر MateBook B7 است. مغز متفکر برترین لپ تاپ این سری، Core-i7 1165G7 نام دارد. در بخش حافظه، ١۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی SSD در لپ تاپ جدید هواوی ارائه می‌شود.

در نظر داشته باشید که این لپ تاپ، دارای تراشه‌ای مخصوص برای تأمین امنیت بیشتر است. این تراشه، TPM 2.0 نام دارد. هواوی به دلیل این ویژگی‌ها، یک لپ تاپ تجاری جذاب را معرفی کرده است. نمایشگر این دستگاه، حساسیت لمسی بهتری نسبت به قبل دارد. همچنین کنترل حرارت در آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

میت بوک B5

میت بوک B5

پس از بررسی مشخصات برترین عضو سری جدید لپ تاپ MateBook B هواوی، نوبت به عضو میانی آن می‌رسد. نام این عضو، MateBook B5 است. باید بگوییم که بسیاری از مشخصات لپ تاپ‌های این سری، مشابه یکدیگر است. اما در این بین، تفاوت‌هایی را نیز شاهد هستیم. MateBook B5 مجهز به نمایشگری ١۴ اینچی با وضوح 2K می‌باشد. تفاوت خاص دیگری از MateBook B5 و MateBook B7 فاش نشده است.

میت بوک B3

میت بوک B3

در نهایت، نوبت به عضو پایه این سری، یعنی MateBook B3 می‌رسد. این لپ تاپ نیز، یک محصول برای امور تجاری است. نمایشگر این محصول، ١۵.۶ اینچی است و از نوع IPS LCD می‌باشد. وضوح آن نیز Full HD است. توجه داشته باشید که این لپ تاپ، متمرکز بر طراحی نیز می‌باشد. به طوری که وزن MateBook B3 هواوی، برابر با ١.٣٨ کیلوگرم است. قلب تپنده این لپ تاپ، همان Core-i7 1165G7 است. آخرین باری که رایانه رومیزی هواوی عرضه شد، سال گذشته بود. این محصول، MateStation B515 نام داشت. انتظار می‌رود که نسل جدید آن نیز به زودی عرضه شود. متأسفانه جزئیاتی از قیمت این سری به اشتراک گذاشته نشده است.

نظر شما در مورد سری جدید لپ تاپ MateBook B هواوی چیست؟ کدام عضو را بیشتر می‌پسندید؟ آیا هواوی در این سری عملکرد خوبی داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام لبتاپ های خوبی هستن اونم با مشخصات خوب و پردازندهای corei7نسل 11 فکر کنم باشه،سری میت بوک D که داخل کشور عزبز خودمونم هستش مشخصات خیلی خوبی دارن البته با مشخصات خوب

ali karimi

ببخشید 2بار نوشتم با مشخصات خوب، درصورتی که میخواستمدبنویسم با قیمت خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️