حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخچه لپتاپ های میت بوک هوآوی

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی شاید در بازار لپتاپ ها و به صورت جهانی سابقه زیادی نداشته باشد اما به راحتی و با بررسی محصولاتش می توانید بفهمید برنامه جدی برای این بازار دارد. امروز می خواهیم نگاهی تاریخچه لپتاپ های میت بوک هوآوی داشته باشیم. این به ما کمک می کند تا ببینیم چینی ها چطور توانستند در عرض ۴ سال به چیزی که در حال حاضر می تواند به راحتی جز ۳ گزینه برتر لپتاپ های ویندوز قرار بگیرد، برسند.

لپتاپ های میت بوک هوآوی

محصولات خانواده Matebook هواوی از طراحی زیبا و طراحی چشم نوازی برخوردار هستند. در این مقاله ، نگاهی به تاریخچه سری Matebook می اندازیم.

هواوی، یکی از شرکت های فعال در صنعت فناوری، محصولات مختلفی را در دسته های مختلف روانه بازار می کند و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. این شرکت که متخصص تجهیزات ارتباط از راه دور است، نه تنها تلفن های هوشمند و تبلت بلکه لپ تاپ نیز تولید می کند. محصولات خانواده میت بوک هواوی سالهاست که در دسترس مصرف کنندگان است و به طور کلی به طراحی چشم نواز مجهز هستند و از سخت افزار مناسب برخوردار هستند. ورود رسمی هواوی به بازار محصولات ویندوز با راه اندازی Matebook صورت گرفت. دستگاهی که از ویندوز ۱۰ استفاده کرده است.

نسل اول – هوآوی میت بوک – سال ۲۰۱۶

نسل اول میت بوک هوآوی

نسل اول میت بوک هوآوی

اولین مبت بوک در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. در آستانه کنگره جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۶ (یا همان MWC 2016) هواوی لپ تاپی به نام Huawei Matebook را رونمایی کرد. در سال های بعد، چینی ها محصولات خانواده Matebook را از بسیاری جهات تغییر داده و به طور منظم با طراحی و سخت افزار بهبود یافته عرضه می کردند.

نسل اول خانواده Matebook در واقع یک تبلت ترکیبی (هیبریدی) بود و می توانست از طریق اتصال صفحه کلید به عنوان لپ تاپ مورد استفاده قرار گیرد. نسل اول Matebook از این نظر مشابه سرفیس های مایکروسافت بود. مایکروسافت سال هاست که تبلت های هیبریدی تولید می کند و همچنان هم تولید می کند. طی روزهای منتهی به معرفی Matebook نسل اول، Microsoft’s Surface با استقبال خوب علاقه مندان به تبلت های ترکیبی روبرو شده بود و تعداد کمی از آنها مایل به خرید محصول جدید هواوی بودند. با وجود همه اینها، هواوی محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز تولید کرده بود.

در تبلت ترکیبی Matebook 2016 از صفحه نمایش ۱۲ اینچی استفاده شده است که محتوای بصری را با وضوح 2160 در 1440 پیکسل نمایش می دهد. طبق استانداردهای امروز Matebook 2016 دستگاهی است که حاشیه های نسبتا زیادی را در اطراف صفحه نمایش می دهد. با این حال در زمان خودش به دلیل حاشیه کم اطراف صفحه نمایش، هنگام انتشار مورد توجه قرار گرفت.

اولین Matebook هواوی یک تبلت ترکیبی بود

اولین Matebook هواوی یک تبلت ترکیبی بود

اولین Matebook هواوی یک تبلت ترکیبی بود

هواوی MateBook از پردازنده نسل 2.4 گیگاهرتزی دو هسته ای Core m3-6Y30 اینتل استفاده کرد و تحقیقات کارشناسان نشان داد که پس از انجام کارهای روزمره عملکرد خوبی دارد. در Matebook نسل اول، چهار گیگابایت رم با باتری 4430 میلی آمپر ساعت دیدیم. این تبلت به طور پیش فرض با Windows 10 Home مایکروسافت ارایه می شد و ضخامت ۶.۹ میلی متری، این دستگاه را به یک تبلت تبدیل می کند که کاملاً منطقی است.

پس از معرفی میت بوک، بسیاری از کارشناسان وب سایت های معتبر شروع به بررسی دقیق آن کردند. برخی ادعا کردند که Matebook به اندازه ادعای هواوی تبلت خوبی نیست. برخی دیگر استدلال کرده اند که هواوی برای ساخت این تبلت مایکروسافت، سرفیس مایکروسافت و آیپد اپل را ادغام کرده است و این تبلت چیز جدیدی برای ارائه ندارد. با این حال، بسیاری از کارشناسان این محصول را تحسین کردند.

در پنل جلوی تبلت، از یک وب کم با سنسور ۵ مگاپیکسل استفاده شده بود که کیفیت چندان خوبی نداشت. اما به طور کلی، برای مواردی مانند برقراری تماس تصویری کافی بود. 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به کاربر امکان می دهد تقریباً هر آنچه را که لازم دارد به رایانه لوحی خود انتقال دهد. تبلت ها به طور کلی برای تماشای فیلم و سریال های تلویزیونی مناسب هستند و MateBook 2016 با داشتن 128 گیگابایت حافظه SSD و صفحه نمایش با کیفیت بالا محصولی عالی برای علاقه مندان به سینما و تلویزیون است.

کلید کنترل میزان صدا در کنار آن به سنسور اثر انگشت مجهز شده بود تا کاربر بتواند قفل دستگاه را باز کند. کاربران نسل اول MateBook ، به لطف یک قلم لمسی به نام MatePen می توانند به راحتی و با لذت کارهای مختلف را انجام دهند.

Matebook E 2016

Matebook E 2016

به گفته کارشناسان، دستگاه قابل تبدیل هواوی سبک بود. اما رقبای آن عملکرد بیشتری داشتند. بیشتر متخصصان می گویند این تبلت که به Matebook m5-6Y54 معروف است، تبلت خوبی بود. اما وقتی صحبت از اولترابوک می شود، عملکرد خیلی خوبی ندارد.

در روزهای منتهی به Matebook نسل اول، مایکروسافت Surface Pro 4 رقیبی جدی بود. مایکروسافت که سابقه طولانی در ساخت تبلت دارد، Surface Pro 4 را بر اساس دانش مهندسان خود بسیار عالی ساخته است. این تبلت هیبریدی به پردازنده دو هسته ای Core i5-6300U دو هسته ای اینتل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ، 256 گیگابایت حافظه SSD ، هشت گیگابایت رم LPDDR3 و صفحه نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 پیکسل در 1.28 متر مجهز شده است. .

هواوی بعداً نسل اول Matebook پیشرفته را با 8 گیگابایت رم LPDDR3L و پردازنده Core m5-6Y54 با فرکانس 2.7 گیگاهرتز ارتقا داد. این مدل حتی حافظه ذخیره سازی بیشتری داشت و سعی داشت برخی نقاط ضعف مدل اصلی را برطرف کند. رقابت بین سرفیس پرو 4 و هواوی میت بوک در نوع خود جالب بود. صنعت فناوری به سرعت در حال پیشرفت است. شاید مدت زیادی نگذشته باشد که سرفیس پرو 4 و نسل اول Matebook عرضه می شود. اما اکنون میت بوک ها و سرفیس ها تفاوت های عمده ای را مشاهده کرده اند و بسیار بهتر از قبل هستند.

Matebook E 2016

Matebook E 2016

شرکت های فعال زیادی در بازار لپ تاپ وجود دارد و اکثر آنها محصولات با کیفیت تولید می کنند. به همین دلیل است که هنگام خرید لپ تاپ، هواوی جز اولین نام هایی نیست که به ذهن شما خطور می کند. یک سال بعد، چینی ها از سه محصول ویندوز دیگر به نام های Matebook E و Matebook D و Matebook X رونمایی کردند که دو مورد از آنها مدل های D و X در صنعت لپ تاپ بودند. MateBook E یک وسیله قابل تبدیل بود که هواوی هنگام بازاریابی در دفاتر تجاری مانور آن را می داد.

تبلت هیبریدی Matebook E بسیار یادآور Matebook 2016 بود و از نظر ظاهری نیز شاهد پیشرفتهای جزئی بود. هواوی این تبلت هیبریدی را در رنگ های طلایی، آبی و صورتی برای پوشش سلیقه های مختلف معرفی کرده است. در نگاه اول MateBook E مانند تبلت بزرگ اندرویدی موجود در بازار به نظر می رسد که به جای آن از ویندوز ۱۰ استفاده می کند. با این حال، می تواند برای اهداف تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. حاشیه های صفحه نمایش تبلت هواوی دقیقا همان چیزی بود که انتظار داشتید. استفاده از صفحه نمایش بزرگ و درخشان Matebook E را به یک تبلت خوب تبدیل کرده است. این تبلت ۱۲.۱ اینچی از پردازنده Intel Kaby Lake i5-7Y544 و وزن آن ۱.۱ کیلوگرم بود.

هواوی رسماً با Matebook D و MateBook X وارد بازار لپ تاپ شد

هواوی در سال ۲۰۱۷ با دست پر وارد بازار لپ تاپ شد و جدیدترین دستاوردهای خود را در قالب محصولاتی با حروف میت بوک X و میت بوک D ارائه داد. Matebook D دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی FullHD با نسبت ابعاد 16:9 بود، یک پردازنده قدرتمند Intel Core i7-7500U ، کارت گرافیک Nvidia GeForce 940MX و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 ارایه می کرد.

لپتاپ Matebook D تنها لپ تاپ هواوی در سال ۲۰۱۷ نبود. زیرا میت بوک X یک لپ تاپ دیگر از این شرکت بود و یکی از زیباترین رایانه ها در سال ۲۰۱۷ به حساب می آمد. ضخامت کمی داشت و آن را به یکی از رقبای ایسوس در سال ۲۰۱۷ تبدیل کرد. نمای بیرونی Matebook X مورد تحسین متخصصان قرار گرفت. هواوی موفق به ساخت لپ تاپی شده است که نه تنها از نظر ظاهری حرف های زیادی برای گفتن دارد بلکه با سخت افزار مناسب کارهای مختلف را انجام می دهد. متخصصان هواوی Matebook X موشکافی را تحسین کرده و کیفیت بدن آن را ستوده اند. اما آنها همچنین به برخی از معایب آن، از جمله عملکرد ناپایدار ترک-پد، اشاره کردند.

در Matebook X یک پوشش آلومینیومی مات دیدیم که بسیار جذاب به نظر می رسید. صفحه نمایش MateBook X کار با ویندوز را بیش از هر زمان دیگری لذت بخش تر کرده است. این لپ تاپ از نمایشگر 2160 در 1440 پیکسل استفاده می کرد. با وجود کیفیت بالای این صفحه، Matebook X عمر باتری خوبی داشت.

لپ تاپ هواوی از تراشه Intel Core i5-7200U و هشت گیگابایت رم LPDDR3 استفاده می کرد که برای انجام بسیاری از کارها کافی بود. MateBook X سیستم خنک کننده خاصی داشت که مورد استقبال کارشناسان قرار نگرفت و بسیاری از آنها معتقد بودند که خنک سازی لپ تاپ به خوبی کار نمی کند. هواوی راهی هوشمندانه برای استفاده از آن ارائه داده است و در MateBook X بسته های کوچکی از مواد ژل مانند را مشاهده کرده ایم که با گرم شدن لپ تاپ از جامد به مایع تبدیل می شوند.

از نظر تئوری، این سیستم در مقایسه با دستگاههای دارای سیستم خنک کننده مبتنی بر محفظه بخار، روند اتلاف گرما را تسریع می کند. هواوی از فن خنک کننده Matebook X استفاده نکرد. بنابراین مهم بود که فرآیند خنک سازی به طور کارآمد انجام شود. در سال 2017 کارشناسان Huawei MateBook X را یکی از بهترین لپ تاپ های بازار از نظر صدا نامیدند.

هواوی میت بوک ایکس

هواوی میت بوک ایکس

عرضه موفقیت آمیز Matebok X هوآوی را متقاعد کرد که جدیت بیشتری در مورد بازار لپ تاپ داشته باشد. MateBook X یک لپ تاپ موفق بود. با این حال، او از برخی جهات ضعیف بود و نمی توان منکرش شد. با ساخت لپ تاپ های بعدی، چینی ها سعی کردند با رفع نقاط ضعف، افراد بیشتری را به سمت محصولاتشان جلب کنند.

در سال ۲۰۱۸ ما شاهد عرضه مدل Pro از لپ تاپ Matebook X بودیم. میت بوک ایکس پرو با طراحی جذاب خود در نگاه اول کاربران را شگفت زده کرد. استفاده از بدنه های فلزی، ضخامت 14.6 میلی متر و کیفیت ساخت عالی همگی در ساخت Matebook X Pro به ایجاد وسیله ای چشم نواز کمک کرده است. در هواوی Matebook X Pro شاهد استفاده از تراشه نسل هشتمی اینتل به نام Core i7-8550U بودیم که دارای چهار هسته پردازشی و فرکانس 1.8 گیگاهرتز است.

نقد و بررسی لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

نقد و بررسی لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

هواوی Matebook X Pro از نمایشگری با کیفیت بسیار بالا برخوردار بود. به گفته چینی ها، نسبت لپ تاپ 91٪ صفحه نمایش به بدنه داشت. هواوی برای اینکه جلوه ای مدرن به Matebook X Pro بدهد تا حد ممکن حاشیه اطراف صفحه نمایش را کاهش داده است. ما وب کم را در بالای صفحه مشاهده نکردیم و چینی ها وب را به صفحه کلید منتقل کردند. نا در ترنجی هنگام بررسی Matebook X Pro 2018 این روش را خلاقانه دانستیم. اما همچنین گفتیم که تصاویر گرفته شده توسط وب از زاویه درست گرفته نشده اند و به طور کلی، خروجی کار را کاربردی نکرده است.

در زمان عرضه Matebook X Pro این دستگاه رقبای قدرتمندی مانند لپ تاپ سرفیس و البته مک بوک پرو ۱۳ اینچی را در اختیار داشت. از طرف دیگر Matebook X Pro از نمایشگر 13.9 اینچی استفاده کرده است. برخلاف MacBook Pro و Surface Laptop که از پردازنده های نسل هفتم اینتل استفاده می کرد این دستگاه به پردازنده نسل هشتم مجهز بود. هواوی سعی کرد لپ تاپ های با کیفیت بالا را از طریق Matebook X Pro به چالش بکشد و توانست از این جهت بدرخشد.

نقد و بررسی لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

لپتاپ Matebook X Pro توسط متخصصان تحسین شد. هر دو از نظر طراحی و عملکرد پردازشی. علاوه بر این ، استفاده از بلندگوی کارآمد چهار کاناله گوش دادن به محتوای صوتی از طریق Matebook XP Pro را برای شما خوشایند کرده است. لپ تاپ هواوی مجموعه ای از بهترین ویژگی ها را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران گرد هم آورده است. با وجود نکات مثبت فراوان Matebook X Pro ، هواوی تلاش برای بهبود لپ تاپ های خود را متوقف نکرده و کیفیت آنها را برای نسل های بعدی بهبود بخشیده است.

هواوی با Matebook X Pro به موفقیت بزرگی در بازار لپ تاپ دست یافته است. این بدان معنی است که چینی ها می توانند فرمول مناسبی برای ساخت لپ تاپ پیدا کنند، بنابراین منطقی ترین کار برای ساخت لپ تاپ جدید این است که فرمول ساخت و ساز را خیلی تغییر ندهید و فقط برخی پیشرفت های جزئی انجام دهید. با این حال، با راه اندازی Matebook 13 در سال ۲۰۱۹ هواوی متخصصان را غافلگیر کرد و بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد. MateBook 13 تغییرات قابل توجهی ایجاد کرد و در نتیجه یک لپ تاپ با کیفیت بالا ایجاد کرد که به راحتی از لپ تاپ های سطح بالا بهتر عمل کرد.

هواوی MateBook 13 در ازای قیمت خود، قدرت پردازش بیشتری نسبت به بسیاری از لپ تاپ های رقیب خود ارائه می دهد. سخت افزار قدرتمند دستگاه در فرم فکتور زیبایی قرار داشت که حتی تماشای آن حس خوبی به کاربر منتقل می کرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که MateBook 13 سال 2019 از MacBook Air 2018 زیباتر به نظر می رسد. با این حال، اظهار نظر در مورد طراحی بهتر دو لپ تاپ کاملاً شخصی است و لزوماً همه کاربران با آن موافق نیستند. نباید فراموش کنیم که ، به طور کلی MateBook نه تنها از نظر حروف بلکه از لحاظ زبان طراحی نیز تا حدود زیادی یادآور MacBook اپل است.

هواوی برای پایین آوردن قیمت MateBook 13 مجبور شد برخی ویژگی ها را از لپ تاپ حذف کند، اما حذف ویژگی های مورد بحث تجربه کاربر را مختل نمی کند. بیشتر کارشناسان در طول بررسی از عمر باتری لپ تاپ بسیار راضی بودند. بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند که MateBook 13 ارزش خرید دارد. نبود پورت تاندربولت ۳ کاربران حرفه ای را آزار داده و علاوه بر این، هواوی می تواند نسبت به MateBook 13 کمپینگ رم بیشتری ارائه دهد. به استثنای دو مورد ذکر شده MateBook 13 تقریباً از همه جنبه های لپ تاپ با کیفیت بالا بود.

تراشه چهار هسته ای چهار هسته ای Core i7-85655U اینتل در مین بوک در سال ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفت که با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز کار می کرد. کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 با دو گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 به همراه هشت گیگابایت رم DDR3 و 512 گیگابایت درایو SSD از دیگر ویژگی های مهم لپ تاپ هواوی بود. در Matebook 13 از صفحه نمایش 13 اینچی با وضوح 2160 در 1440 پیکسل استفاده شده است که 300 نیت روشنایی را نشان می دهد و 100٪ فضای رنگی sRGB را پوشش می دهد.

در سال 2019 میت بوک موفق به کسب امتیاز بالا در عملکرد معیارهای چند هسته ای شد تا نشان دهد که قدرت پردازش زیادی دارد. این لپ تاپ همچنین دارای یک سیستم خنک کننده کارآمد برای دفع گرما از قطعات به خوبی بود. MateBook 13 ضمن داشتن ماندگاری عالی در باتری، از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

هواوی نشان داده است که می تواند کیفیت لپ تاپ های خود را سالانه بهبود بخشد. این بار در سال 2019 نوبت به میت بوک ایکس پرو می رسد. Matebok X Pro 2018 نشان داد که این لپ تاپ قابل تحسین است ، بنابراین هواوی برای ترغیب کاربران به جایگزینی مدل 2018 با 2019 ، باید برای راه اندازی مجدد لپ تاپ بهبودهایی ایجاد کند. زبان طراحی Matebook Book X Pro 2019 کاملا مشابه بود به مدل 2018 ، اما هیچ انتقادی از هواوی در این زمینه وجود ندارد. در حقیقت ، تصمیم هواوی برای تغییر طرح هواوی کاملا هوشمندانه بود. زیرا قبلاً به طراحی Matebook X Pro 2018 پاسخ داده شده است.

کیفیت ساخت لپ تاپ های سری میت بوک همیشه بالا بوده است و این امر در سال 2019 با میت بوک ایکس پرو تکرار شد. داشتن بدنه آلومینیومی کار با Matebook X Pro را لذت بخش می کند. انحنای بدنه از نظر هنری مشخص شد تا لپ تاپ هواوی از لحاظ ظاهری کاملاً لوکس به نظر برسد. ضخامت لپ تاپ 1.33 کیلوگرمی آن 14.6 میلی متر بود. در سمت راست و بالای صفحه کلید یک دکمه دایره وجود داشت که از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند.

MateBook X Pro 2019 به دلیل داشتن حاشیه های بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش ، صفحه نمایش خوب ، ابعاد و وزن مناسب ، شارژ بسیار خوب و پردازنده گرافیکی جداگانه مورد توجه قرار گرفت. البته Matebook X Pro 2019 یک لپ تاپ گران قیمت بود و تهیه آن را برای کاربران دشوار می کرد.

پردازنده پردازنده Core i7-8565U نسل هشتم با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت درایو SSD لپتاپ MateBook X Pro 2019 را به یک دستگاه پردازشی بسیار بالا تبدیل کرده است. نمایشگر 13.9 اینچی این محصول ، با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل ، در نمایش محتوای بصری عملکرد بسیار خوبی دارد. همه اینها کمک کرده تا لپ تاپ Huawei 2019 به محصولی با کیفیت بالا تبدیل شود که با بهترین های بازار رقابت کند.

تقریبا از سال 2018 به بعد هواوی فرمول مناسبی برای طراحی میتباکس پیدا کرد. این زبان طراحی که در واقع نسخه بهبود یافته نسل های قبلی است ، همیشه مورد تحسین قرار گرفته است. روند بهبود طراحی برای نسلهای بعدی ادامه داشت ، اما میزان تغییرات خیلی محسوس نبود. همانطور که اشاره کردیم ، این لزوما چیز بدی نیست ، زیرا این دستگاه ها طراحی زیبایی داشته و دارد. Matebook 13 و Matebook X Pro تنها لپ تاپ های Huawei برای سال 2019 نبودند.

آنباکسینگ لپتاپ هواوی Matebook D15

آنباکسینگ لپتاپ هواوی Matebook D15

هواوی که پس از چندین سال فعالیت مداوم توانسته خود را در بازار لپ تاپ جا بیندازد، تصمیم گرفته است تنوع محصولات خود را بیش از پیش افزایش دهد. این امر منجر به تولید انواع لپ تاپ های امروزی این شرکت شده است که هرکدام بخش خاصی را هدف قرار می دهند. عرضه MateBook با پردازنده AMD نشان داد که Huawei فقط نمی خواهد روی Intel تمرکز کند. دو لپ تاپ Matebook D14 و MateBook D15 که در سال 2019 به بازار عرضه شد ، هر دو از پردازنده های AMD 5 استفاده کرده و با رنگ خاکستری تزئین شده اند. این شرکت همچنین در MWC 2019 لپتاپ های MateBook 14 و MateBook 13 جدید را معرفی کرد و آنها را محصولات “هنری، ابتکاری و هوشمند” خواند.

در سال 2020 چینی ها نیز با قدرت تمام وارد بازار لپ تاپ ها شدند تا این قدرت را برای رقبا قویتر کند. امروز ، هواوی به دلیل تحریم های ایالات متحده در بخش تلفن همراه با چالش های جدی روبرو است. در نتیجه تحریم های ایالات متحده، گوگل مجبور شد ارتباط خود را با هواوی قطع کند این امر باعث می شود تلفن های جدید چینی بدون GMS راه اندازی شوند. کمبود GMS به معنی نبود پلی استور است. در خارج از چین، افراد کمی هستند که بتوانند از پس نبود فروشگاه Play در تلفن های اندرویدی برآیند.

برای از بین بردن تأثیرات منفی تحریم های ایالات متحده، هوآوی باید تمرکز خود را بیشتر در صنعت موبایل ادامه دهد و به نوآوری در محصولات دیگر مانند لپ تاپ نیز ادامه دهد. هواوی با وجود همه چالش ها دست از تلاش برنداشته است. امروزه نه تنها پیکربندی های مختلفی برای برخی از لپ تاپ های سال گذشته در دسترس است، بلکه لپ تاپ های جدیدی نیز برای باز نگه داشتن کاربران در خرید ارائه شده است.

هواوی برای سال 2020 سه لپ تاپ دارد که همگی از طراحی آشنا استفاده می کنند و از همان فرمول موفق استفاده می کنند. اول از همه ، ما لپ تاپ Matebook 13 ، مدل 2020 را داریم ، که در مقایسه با مدل سال گذشته، از نظر کاربردی بهبود یافته است و اضافه شده است تا با نیازهای کاربران امروز سازگارتر باشد. این لپ تاپ که 14.9 میلی متر ضخامت دارد از بدنه آلومینیومی بهره می برد و در دو رنگ خاکستری و نقره ای موجود است.

شما لپتاپ های میت بوک هواوی را می پسندید؟ نظر شخصی من این است که هواوی Matebook X Pro به راحتی در بین ۳ لپتاپ برتر ویندوز بازار قرار می گیرند و تقریبا نمی توان ایرادی به آن وارد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)