حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی Note 10 Lite در راه است: همان ردمی Note 9S با نامی دیگر برای بازار هند!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی، شایعات

سری ردمی نوت، محبوبیت زیادی دارد. اما این محبوبیت، نسبت به مدل‌های زیادی که در این سری رونمایی می‌شود نیز بی ربط نیست. ردمی نوت ١٠، یکی از شلوغ‌ترین سری‌های ردمی نوت محسوب می‌شود. اما ظاهراً، سری ردمی نوت قرار است میزبان یک عضو جدید باشد! این عضو، ردمی Note 10 Lite است که دستگاه جدیدی هم نیست.

ردمی Note 10 Lite در راه است؛ اما ما این دستگاه را سال گذشته دیده بودیم!

دیشب گفتیم که گوشی ردمی نوت ١٠ با مشکلات موجودی تراشه دست و پنجه نرم می‌کند. همین دلیل، سبب شده است که شاهد توقف تولید موقت آن در اندونزی و خطر آن برای دیگر کشورها باشیم. اما ظاهراً ردمی می‌خواهد نسخه لایت این گوشی را به زودی معرفی کند!

 

کمبود تراشه و توقف تولید ردمی نوت ١٠ شیائومی

 

به نقل از Gizmochina، خانواده ردمی نوت ١٠ به زودی از یک عضو جدید برخوردار خواهد شد. این سری که اوایل سال ٢٠٢١ میلادی رونمایی شد، هم اکنون دارای ٨ عضو است. اما این تمام ماجرا نیست. چرا که عضو جدیدی با نام ردمی Note 10 Lite از راه خواهد رسید! شواهد موجود از این گوشی، توسط یکی از افشاگران نزدیک به ردمی منتشر شده است. مدل نامبر این گوشی نیز 2109106A1I می‌باشد. خب، تا این جا نکته خاصی را شاهد نبودیم.

ردمی Note 10 Lite

اما صبر کنید. گفته می‌شود که اسم رمز این گوشی نیز Curtana است! برای شما این نام آشنا نیست؟ بله؛ این اسم رمز گوشی محبوب Redmi Note 9S است که سال گذشته رونمایی شده بود. ردمی نوت ٩ اس، پیش‌تر به عنوان نسخه جهانی ردمی نوت ٩ پرو نسخه هند معرفی شد. حال، ردمی می‌خواهد این گوشی را مجدداً با نام جدیدی در هند معرفی کند. اما این که چرا ردمی می‌خواهد گوشی اوایل سال ٢٠٢٠ را مجدداً با نامی جدید معرفی کند، در هاله‌ای از ابهام است. اما بر اساس ادعای منابع مختلف، ردمی Note 10 Lite تا حدودی با ردمی نوت ٩ اس متفاوت خواهد بود. بنابراین، باید تا زمان رسمی شدن این گوشی صبر کنیم تا ببینیم که چه تفاوت‌هایی بین این دو دستگاه وجود دارد.

 

ردمی نوت ۹ اس با عنوان نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو رسما معرفی شد

 

نظر شما در مورد استفاده مجدد از ردمی نوت ٩ اس با نامی جدید چیست؟ فکر می‌کنید هدف ردمی از این کار چه باشد؟ آیا این کار را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AliSS8

😐😐😐😐
آخه روانی تو هنوز میو 12.5 ندادی به نوت 9 اس میخوای دوباره اسمشو عوض کنی؟ ماذا فازا؟

meiyou

دیگه واقعا از ری‌برند کردن شیائومی حالت تهوع گرفتم

BeFair

واقعا کاش یه روز بیاد توضیح بده چرا اینقدر اسم گوشی ها رو عوض می کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️