حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٨ شیائومی به صورت جهانی و پایدار ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، ردمی

ردمی این بار با یک آپدیت جدید بازگشته است. گوشی‌های ردمی، معمولاً به روزرسانی‌های رابط کاربری و یا به روزرسانی‌های اساسی را دیرتر از دیگر گوشی‌ها دریافت می‌کنند. اما بالأخره دیر و زود دارد؛ اما سوخت و سوز ندارد! در همین راستا، گوشی محبوب و پر فروش ردمی ٨ به تازگی رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٨ داریم.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٨ شیائومی به صورت جهانی ارائه شده است

ردمی ٨ یک گوشی اقتصادی جذاب به شمار می‌رفت. این دستگاه هوشمند، دارای دوربین اصلی دوگانه، تراشه اسنپدراگون ۴٣٩ و باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی بود.

 

شیائومی ردمی ۸ (Redmi 8) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ رسما معرفی شد

 

به گزارش MIUI Download، به روزرسانی جدید ردمی ٨ به تازگی ارائه شده است. این گوشی اقتصادی، در ابتدای رونمایی با سیستم عامل اندروید ٩ و رابط کاربری MIUI 11 ارائه شده بود. اما پس از آن، ردمی آپدیت اندروید ١٠ را نیز برای این گوشی ارائه کرد. اما خبری از آپدیت اندروید ١١ آن نشد. با این وجود، ردمی بالأخره آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 را برای این گوشی منتشر کرده است. اما جزئیات این به روزرسانی به چه صورت است؟

در ابتدا، باید بگوییم که اسم رمز این گوشی Olive یا زیتون است! کاربران ردمی ٨ در رام گلوبال، خبر از دریافت آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٨ داده‌اند. البته توجه داشته باشید که این به روزرسانی، به صورت بتا استیبل است. بنابراین، باید کمی بیشتر صبر کنید تا برای تمام کاربران ردمی ٨ منتشر شود. با نصب این به روزرسانی، نسخه فریمور ردمی ٨ شما به “V12.5.1.0.QCNMIXM” تغییر خواهد یافت. نکته قابل توجه، این است که به روزرسانی MIUI 12.5 این گوشی بر پایه اندروید ١٠ است و همچنان خبری از اندروید ١١ برای این گوشی نیست. حجم نصب فایل Full-OTA این به روزرسانی، حدود ٢.١۶ گیگابایت است. در نهایت، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این به روزرسانی را نصب کنید. چرا که دستگاه به صورت قابل توجهی در بخش عملکرد و قابلیت‌ها، بهبود می‌یابد.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی ۸

ردمی ۸

نظر شما در مورد زمان انتشار این به روزرسانی برای ردمی ٨ چیست؟ آیا به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اید؟ کدام ویژگی MIUI 12.5 برای شما مهم‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
salarsheikh

چرا تا حالا برای گوشی نوت 9پرو نیومده miui12.5 ولی برای گوشی نوت 9اس اومده اگه کسی می‌دونه خواهشاً راهنمایی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️