حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی Galaxy M52 5G لو رفت: Snapdragon 778G و ضخامت کم

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ هنوز پرونده گوشی‌های خود را برای سال ٢٠٢١ نبسته است. به همین دلیل، در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از گوشی‌های بیشتری در سری Galaxy M و Galaxy A خواهیم بود. گوشی Galaxy M52 5G، یکی از همین گوشی‌ها است. اخیراً مشخصات فنی Galaxy M52 5G لو رفته است. اما این گوشی دقیقاً از چه ویژگی‌هایی برخوردار خواهد شد؟

مشخصات فنی Galaxy M52 5G با تراشه ۶ نانومتری Snapdragon لو رفت

سامسونگ چند ماه پیش از گلکسی F52 خود رونمایی کرد. این گوشی، از تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 750G استفاده می‌کرد. همچنین این دستگاه، تنها در کشور چین عرضه شد.

 

گلکسی F52 5G سامسونگ با اسنپدراگون ٧۵٠G و قیمت ٣١٠ دلار رسماً معرفی شد

 

اما سامسونگ می‌خواهد این بار از Galaxy M52 5G خود رونمایی کند. بر اساس گزارشی از Gizmochina، سامسونگ رونمایی از گوشی Galaxy M32 5G خود را در هند تأیید کرده است. همان طور که در ترنجی گفته بودیم، این گوشی در تاریخ ٢۵ شهریور ١۴٠٠ رونمایی می‌شود. اما جدا از این موضوع، انتظار می‌رود که سامسونگ از گوشی Galaxy M52 5G خود نیز طی روزهای آتی پرده برداری کند. اما پیش از معرفی رسمی این گوشی، ما هم اکنون اطلاعاتی موثّق را از مشخصات آن در اختیار داریم.

 

تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G مشخص شد: ٣ شهریور ١۴٠٠

 

افشاگر معروف هندی، Ishan در همکاری با 91Mobiles برخی از مشخصات گوشی‌های جدید سامسونگ در سری Galaxy M را به اشتراک گذاشته‌اند. ما پیش از این در مورد Galaxy M32 5G صحبت کرده بودیم. ظاهراً قرار است که این گوشی نسخه موازی Galaxy A32 5G در هند باشد. در نتیجه، موضوع اصلی بحث ما گلکسی M52 5G است که برای اولین بار در شایعات موثّق حضور یافته است.

در نهایت، شروع می‌کنیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع مورد اشاره، گلکسی M52 5G از نمایشگر ۶.٧ اینچی Super AMOLED استفاده خواهد کرد. این نمایشگر دارای مشخصاتی همچون وضوح +Full HD و محافظ گوریلا گلس ۵ می‌باشد. از رفرش ریت این نمایشگر صحبت نشده است. نکته مهمی که در این وجود دارد، مربوط به تراشه این گوشی است. چرا که سامسونگ می‌خواهد در این گوشی از Snapdragon 778G بهره گیری کند. این تراشه ۶ نانومتری، در گلکسی A52s نیز به کار گرفته شده بود.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

استفاده از ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی، دور از انتظار نیست. بر خلاف دیگر گوشی‌های اقتصادی سامسونگ، Galaxy M52 5G به دوربین اصلی سه گانه تجهیز می‌شود. این سیستم دوربین، دارای سنسورهای ۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی تکی نیز وضوح ٣٢ مگاپیکسلی خواهد داشت. در ادامه، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در کنار رابط کاربری OneUI 3.1 در این گوشی ارائه می‌شود.

گلکسی M52 5G از درگاه کارت حافظه جانبی نیز برخوردار می‌شود. اینترنت 5G در کنار شارژر ١۵ واتی برای این گوشی پیش بینی شده است. دقیقاً مشخص نیست که شارژر مورد اشاره، مربوط به شارژر درون جعبه این گوشی است و یا حداکثر توان پشتیبانی شده در آن می‌باشد.ضخامت این گوشی، تنها ۷ میلی متر است که رقم قابل توجهی است. از سوی دیگر، حجم باتری این گوشی بسیار کم‌تر از نسل قبلی خواهد بود. وزن Galaxy M52 5G، برابر با ١٧۵ گرم خواهد بود.

نظر شما در مورد مشخصات فنی Galaxy M52 5G چیست؟ آیا این دستگاه را می‌پسندید؟ کدام ویژگی آن برای شما جذاب‌تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

سری m بخاطر باتریش جذاب بود 😐 نه نمی‌پسندم .

Mohammadreza

حجم باتری کمتر!!!!
اون موقع دیگه تفاوتی با سری A نداره.

_V_

ما پیر شدیم ولی هنوز سامسونگ ۱۵ واتی میزنه

hamidtn

یکی از بهترین پردازنده های میان رده هستش . امیدوارم M52 باتری قوی داشته باشه .

به خدا داره اشکم درمیاد . تا پولم جور میشه یک گوشی بخرم سریع د.ل.ا.ر میکشه بالا .

سری M بیشتر باتری محور بود اینطور که اگه باشه هیچ فرقی با سری A نداره!

Golden Manfioda

باتری با حجم کمتر
شارژر 15 واتی
هیچ ما در راه این سامسونگ پیر شدیم

mahmoudbb

گوشی های سامسونگ واقعا عالی هستند
بدون لگ و باگ و هنگ پشتیبانی نرم افزاری سه ساله داره رابط کاربری خیلی جذاب و حرفه ای و بهینه ای داره خیلی کم داغ میکنه برعکس شیائومی که همیشه مثل کوره میمونه
اگه پول بیشتری میدی خاطرت جمع گوشی خوبی دستت میگیری
من تجربه دوتا شیائومی نوت ۹ و نوت ۱۰ رو داشتم اصلا خوشم نیومد لگ و باگ داشتن و اکثر اوقات دمای گوشی بالا بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️