حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه گانه ریمستر GTA در سال ٢٠٢٢ میلادی منتشر می‌شود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی، حتما بخوانید، شایعات

راکستار، سال‌هاست که از سوی طرفداران با یک سؤال تکراری مواجه می‌شود: GTA VI چه زمانی می‌آید؟ اگر راستش را بخواهید، طرفداران حق دارند که چنین سؤالی را مطرح کنند. زیرا کم کم در حال رسیدن به تولد ١٠ سالگی GTA V هستیم! اما راکستار، گفته است که کارگردان GTA VI هنوز متولد نشده است! به هر حال، به نظر می‌رسد که راکستار قصد دارد تا در فاصله متولد شدن کارگردان این بازی (!)، سه گانه ریمستر GTA را منتشر کند. این ریمستر، مربوط به بازی‌های محبوب فرانچایز GTA در گذشته است.

منتظر GTA VI طی این سال‌ها نباشید؛ سه گانه ریمستر GTA در راه است!

مدتی پیش، از تاریخ انتشار احتمالی GTA VI صحبت کردیم. ممکن است این بازی مورد انتظار، در سال ١۴٠۴ شمسی منتشر شود. اما از سوی دیگر، شاید شاهد انتشار عناوین دیگری در این بین باشیم.

 

تاریخ انتشار GTA 6 به احتمال زیاد سال ۱۴۰۴ خواهد بود

 

به گزارش Gizmochina، اخیراً شایعه جذاب و جدیدی از سری GTA منتشر شده است. بر اساس این شایعه، سه گانه اصلی سری GTA از سال ٢,٠٠٠ میلادی قرار است بازسازی گرافیکی و یا به اصطلاح Remaster شود. همچنین باید بگوییم که زمان دقیق انتشار نسخه‌های ریمستر شده مشخص نیست. اما بی راه نیست اگر که بگوییم کارشناسی که در این زمینه فعال است، می‌گوید در سال ٢٠٢٢ میلادی شاهد انتشار سه گانه ریمستر GTA خواهیم بود. تام هندرسون که نویسنده‌ای در سایت Games Radar است، می‌گوید که قصد افشای هیچ اطلاعاتی را ندارد. زیرا او بیشتر اطلاعات یک هفته پیش را با جزئیات پوشش داده است! اما او اضافه کرده است سه گانه ریمستر GTA در راه است. او می‌گوید که امسال شاهد این سه گانه نخواهیم بود. بلکه سال ٢٠٢٢ میلادی، این اتفاق رخ خواهد داد.

شایعات قبلی، اشاره به این موضوع داشتند که سه گانه ریمستر GTA در اواخر همین امسال انتشار می‌یابد. این سه عنوان کلاسیک که با گرافیک بالاتری به دست بازیکنان می‌رسد، ریمستری از عناوین GTA III و GTA Vice City در کنار عنوان فوق العاده محبوب GTA San Andreas خواهد بود. این ریسمترها، توسط راکستار توسعه پیدا کرده‌اند. بر اساس گزارشات، این سه گانه برای عرضه در کنار GTA V Expanded & Enhanced Edition برنامه ریزی شده بود. اما ظاهراً راکستار می‌خواهد به صورت مستقل از این سه گانه ریمستر شده رونمایی کند. اگر برنامه‌ها عادی پیش می‌رفتند، اوایل امسال شاهد وقوع این رویداد می‌بودیم. اما تأخیرهای داخلی به دلایل مختلف، سبب شده است تا این ریمستر با تأخیر منتشر شود. در حال حاضر، هندرسون می‌گوید که تنها چند ماه با انتشار عنوان‌های قدیمی و محبوب راکستار با گرافیک نسل جدید فاصله داریم.

سه گانه ریمستر GTA

هر چند مشخص نیست که چرا راکستار ریمستر کردن را به ریمیک کردن بازی‌ ترجیح داده است. اگر راکستار بازی را ریمیک می‌کرد، می‌توانست از موتور گرافیکی جدیدی برای طراحی این بازی‌ها استفاده کند و کیفیت را تا چند پله بهتر کند. اگرچه این موضوع سبب افزایش هزینه و طولانی‌تر شدن روند تهیه بازی می‌شود، اما ارزشش را دارد. با این وجود، ریمستر تنها بهینه سازی‌های گرافیکی است که بر روی نسل‌های قبلی انجام می‌گیرد. در هر صورت، به خاطر داشته باشید که این گزارش رسمی نیست. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که خیلی بر روی عرضه این سه گانه حساب باز نکنید. علاوه بر این، راکستار وجود سه گانه ریمستر GTA را تأیید نکرده است. البته نزدیک شدن به بیستمین سالگرد انتشار GTA III نیز نسبت به این اخبار بی ربط نیست.

مقایسه‌ای از پیشرفت گرافیک در نسخه ریسمتر (طرح مفهومی)

مقایسه‌ای از پیشرفت گرافیک در نسخه ریسمتر (طرح مفهومی)

نظر شما در مورد انتشار این سه گانه چیست؟ آیا از طرفداران این امر هستید؟ فکر می‌کنید که راکستار بتواند خلأ GTA VI را با عرضه این سه گانه پر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️