حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر GTA Trilogy The Definitive Edition در کنار جزئیات عرضه آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بازی، حتما بخوانید

استودیوی بازی سازی راکستار به دلیل وجود فرانچایز GTA، توانست محبوبیت زیادی را برای خو دست و پا کند و طرفداران زیادی پیدا کند. بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition به زودی منتشر می‌شود. در این فاصله، تصاویر بازی GTA Trilogy The Definitive Edition منتشر شده است!

بازی GTA Trilogy The Definitive Edition چیست؟

چندی پیش از تأیید رسمی و معرفی GTA Trilogy The Definitive Edition صحبت کرده بودیم.

 

بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition رسماً تأیید شد: انتشار به زودی برای موبایل و پلتفرم‌های فعلی!

 

به گزارش Windows Central، پیش از عرضه GTA V برای Xbox Series X و Xbox Series S در کنار PS5 و همچنین سال‌ها قبل از منتشر شدن GTA VI، راکستار قصد دارد تا با نسخه جدید سه گانه GTA خود بازگردد. این سه گانه کلاسیک راکستار، تحت عنوانی با نام GTA Trilogy The Definitive Edition منتشر می‌شود که به طور چشمگیری از پیشرفت‌ها بهره مند شده است. بنابراین، احساس مدرنیته بیشتری به بازیکنان قدیمی دست می‌دهد. تمام این تغییرات در یک جا جمع می‌شوند و یک بازی جذاب و جدید را می‌سازند. برای طرفداران GTA در ایکس باکس و پلی استیشن، این بازی می‌تواند بهترین گزینه موجود باشد.

چه چیزی جدید است؟

بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition شامل سه بازی مختلف می‌شود. این سه، GTA سن آندریاس، GTA III و GTA Vice City هستند. این بازی‌ها، به ترتیب در سال‌های ٢٠٠۴، ٢٠٠١ و ٢٠٢٢ عرضه شده‌اند. در بخشی از فرآیند بازیابی، توسعه دهندگان روح جدیدی به بخش گرافیک این بازی بخشیده‌اند. راستش را بخواهید، با توجه به شایعات انتظار گرافیک بازی GTA V را داشتم! اما این بازی ریسمتر است و قرار نیست تا این حد پیشرفت کند. بنابراین، این سه گانه با بهبودهای گرافیکی مواجه شده است و بیشتر سبک کارتونی گرفته است.

کنترل‌های بهبود یافته این بازی، مانند GTA V هستند. در نتیجه، شما با کنترلرهای جدید برای این بازی آماده خواهید شد. کنترل‌های تیراندازی و هدف گیری نیز بهینه سازی شده‌اند. همچنین کنترل‌های بهتری در بخش رانندگی GTA San Andreas وجود دارند. چرخ اسلحه‌ها و رادیو، بهتر شده است. ناوبری در مینی مپ نیز پیشرفته‌تر شده است. شایان ذکر است که کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند برای هدف گیری از ژیروسکوپ استفاده کنند.

این نسخه ریمستر شده از سه گانه GTA، نرخ فریم و وضوح بیشتری را پشتیبانی می‌کند. این بازی، از وضوح 4K با نرخ ۶٠ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. هنوز جزئیاتی از میزان نرخ فریم و وضوح برای پلتفرم‌های دیگر مانند موبایل منتشر نشده است. راه اندازی مأموریت‌های قبلی نیز ساده خواهند بود و نیازی به صبر یعقوب ندارید!

توجه داشته باشید که اگر نسخه‌های قبلی را دارید، نمی‌توانید همان‌ها را آپدیت کنید تا نسخه جدید را به دست بیاورید. بلکه این نسخه، کاملاً جدا از سه گانه قبلی است. شما می‌بایست این نسخه را جداگانه خریداری کنید.

قیمت ریمستر سه گانه GTA

قیمت این نسخه Definitive از GTA Trilogy، برابر با ۶٠ دلار است. اما اگر قصد دارید تا این بازی را از طریق سرویس‌های اشتراک بازی تجربه کنید، خوش شانس هستید! زیرا این نسخه در هنگام راه اندازی در سرویس GamePass ایکس باکس منتشر می‌شود. این در حالی است که نسخه ریسمتر شده GTA III، اواخر امسال به PlayStation Now می‌آید. ظاهراً این سه گانه، بازی‌های جداگانه‌ای هستند و اگر بخواهید هر سه را داسته باشید، می‌بایست هزینه‌ای اختصاصی را برای هر کدام بپردازید!

تصاویر بازی GTA Trilogy The Definitive Edition

تصاویر GTA Trilogy The Definitive Edition

راکستار پس از ارائه این جزئیات، تصاویر بازی GTA Trilogy The Definitive Edition را نیز در تریلر خود نشان داد. این تصاویر، به ما نشان می‌دهند که گرافیک و طراحی بصری GTA Trilogy: The Definitive Edition تا حد زیادی ارتقاء یافته است. شما می‌توانید برخی از این تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر GTA Trilogy The Definitive Edition

تصاویر GTA Trilogy The Definitive Edition

تاریخ انتشار این سه گانه

انتشار این سه گانه ریمستر شده GTA، برای تاریخ ١١ نوامبر یا ٢٠ آبان برنامه ریزی شده است. این خیلی جذاب است. زیرا بازی Skyrim Anniversary Edition نیز در حوالی همین تاریخ عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که تاریخ مقرر شده، مربوط به انتشار نسخه‌های دیجیتالی است. نسخه‌های فیزیکی این بازی در اواخر امسال قابل دسترسی خواهند بود. بازی جدید استودیوی راکستار، برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و در سال آینده، برای موبایل منتشر می‌شود.

نظر شما در مودر تصاویر بازی GTA Trilogy The Definitive Edition چیست؟ آیا منتطر انتشار این بازی هستید؟ فکر می‌کنید که روزی آن را خریداری کنید و به بازی کردن بپردازید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️