حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition رسماً تأیید شد: انتشار به زودی برای موبایل و پلتفرم‌های فعلی!

فرانچایز GTA، بی شک یکی از محبوب‌ترین عناوین بازی در جهان است. کم‌تر کسی پیدا می‌شود که نام GTA به گوشش نخورده باشد و با آن آشنایی نداشته باشد. در خبری جدید و جذاب، استودیوی راکستار رسماً انتشار بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition را تأیید کرده است. در ادامه، به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition به صورت رسمی در آینده‌ای نزدیک از راه خواهد رسید

مدتی پیش در مورد یک شایعه مهم و موثّق از ریمستر بازی سه گانه GTA صحبت کردیم.

 

سه گانه ریمستر GTA در سال ٢٠٢٢ میلادی منتشر می‌شود؟

 

اما به گزارش Screenrant، این بازی به صورت رسمی تأیید شده است. راکستار گیمز بالأخره به سراغ بازسازی و ریمستر کردن سه گانه محبوب GTA رفته است. این سه گانه، به زودی با نام بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition ارائه خواهد شد. این سه گانه، شامل بازی‌های نوستالژی است که برای Xbox اصلی و PS2 عرضه شده بود. در واقع، این سه گانه شامل بازی‌های San Andreas، وایس سیتی و GTA 3 می‌شود. شایعات مربوط به انتشار این عنوان سه گانه، مدتی است که در حال دست به دست شدن هستند.

این شایعات، در اوایل امسال شروع به نقل شدن کردند. زیرا امسال در واقع بیستمین سالگرد عرضه بازی GTA 3 است. این بازی با جهان باز سه بعدی که داشت، یک انقلاب در فرانچایز GTA محسوب می‌شد. با گذشت زمان، شایعات مانند یک گوله برف در حال لیز خوردن، بزرگ و بزرگ‌تر شدند. زیرا افشاگران بیشتری به این جمع پیوسته بودند.

ما تنها چند روز با بیستمین سالگرد تولد GTA 3 فاصله داریم. در همین فاصله، راکستار بالأخره دارد موضوع شد و رسماً تأیید کرد که بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition در راه است. راکستار گیمز، همین امروز در پست جدید حساب‌های کاربری‌اش در شبکه‌های اجتماعی مختلف، ذکر کرده است که این سه گانه ریمستر شده، به زودی منتشر خواهد شد. پیش از این، شایعه شده بود که سه گانه ریمستر شده GTA، حوالی آبان ماه منتشر می‌شود. اما ظاهراً باید فعلاً منتظر اخبار تکمیلی بمانیم. نکته جذاب در مورد این بازی، انتشار آن برای پلتفرم موبایل است!

پورت‌های مربوط به پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌ها، از همین امسال در دسترس خواهد بود. اما نسخه موبایلی این بازی، از نیمه اول سال ٢٠٢٢ میلادی در دسترس پلتفرم‌های اندروید و iOS قرار می‌گیرد. همچنین راکستار گیمز از بازیکنان بابت حمایت‌های آن‌ها تشکر کرده است و ذکر کرده است که جزئیات بیشتری در سالگرد جدید GTA به اشتراک گذاشته خواهد شد. نکته جالبی که در مورد این بازی وجود دارد، عرضه آن برای نینتندو سوییچ و موبایل است.

این اولین باری است که راکستار پس از عرضه GTA: Chinatown Wars خبر از ارائه یک بازی برای پلتفرم نینتندو سوییچ می‌دهد. در حالی که در گزارش‌های قدیمی گفته شده بود که دسترسی به این سه گانه ریمستر شده، ساده‌تر از قبل خواهد شد، خبر می‌رسد که راکستار قصد دارد تمام نسخه‌های دیجیتالی این سه گانه را کنار بگذارد. ظاهراً راکستار در توسعه پورت‌های GTA VI و GTA V برای PS5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس با مشکلاتی مواجه است. بنابراین، مشخص نیست که بازی‌های قدیمی‌تر با چه به روزرسانی‌هایی همراه می‌شوند.

با وجود این که راکستار رسماً بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition خود را معرفی کرده است، همچنان تأیید رسمی مبنی بر عرضه GTA VI موجود نیست. به تازگی راکستار اعلام کرده است که انتشار پورت‌های GTA V برای کنسول‌های نسل مهمی، از آبان امسال تا فروردین سال بعد به تعویق افتاده است. بنابراین، احتمالاً این سه گانه ریمستر شده بتواند جای آن را برای شما پر کند!

برخی می‌گویند که راکستار در واقع قصد دارد این سه گانه ریمستر شده را با هدفی خاص عرضه کند. این هدف، سنجش میزان محبوبیت بازی‌های ریمستر است. بنابراین، در صورت محبوبیت بالای آن‌ها، راکستار به سراغ ریمستر کردن بازی‌های قدیمی دیگری مانند Red Dead Redemption خواهد رفت! البته در برخی از گزارشات، گفته شده است که راکستار در حال کار کردن بر روی نسخه ریسمتر شده این بازی است. این یک خبر جذاب است.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ برای انتشار آن لحظه شماری می‌کنید؟ چه انتظاراتی از GTA Trilogy: The Definitive Edition دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

عجب

دوستان بازی مرکب رو دیدید؟ نظرتون دربارش چیه؟

AŁɪ

خوب بود ، منتظر فصل دومشم

ینی دوباره میتونیم نسخه ریمستر سن آندرس رو میتونیم بیینیم!؟😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️