حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گفته راک استار مراحل توسعه GTA VI به خوبی در حال انجام است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بازی، سرگرمی و بازی

به جرات می‌توان گفت که GTA VI مورد انتظارترین عنوان سرگرمی است که سال‌هاست بسیاری منتظر معرفی و عرضه آن هستند. مجموعه بازی‌های سری GTA در چند نسخه اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین عناوین تاریخ شده‌اند که کمتر رقیبی توان نزدیک شدن به آن را دارد. حالا رسما راک استار در دست ساخت بودن نسخه بعدی این فرانچایز جذاب و محبوب را تایید کرده و گفته است که مراحل توسعه GTA VI به خوبی در حال انجام است. با ترنجی همراه باشید.

مراحل توسعه GTA VI به خوبی در حال انجام است؛ احتمال عرضه بازی در سال ۲۰۲۴

درست خواندید،  راک استار توسعه GTA 6 را تایید کرده است و اذعان داشته که در حال حاضر توسعه این بازی به خوبی انجام می‌شود. این شرکت وضعیت فعلی GTA 6 را در توییتر و همچنین در یک پست وبلاگ که در مورد آپدیت‌های آینده GTA Online بوده را اعلام کرده است. این اولین بار است که این شرکت به طور رسمی وجود دنباله و توسعه نسخه بعدی آن را تایید می‌کند.

تاریخ انتشار GTA 6 به احتمال زیاد سال ۱۴۰۴ خواهد بود

در این پست آمده است که با محبوبیت زیاد GTA V، می‌دانیم که بسیاری از شما از ما در مورد نسخه جدیدی از سری Grand Theft Auto سوال کرده‌اید. با هر پروژه جدیدی که شروع می‌کنیم، هدف ما همیشه این است که به طور قابل توجهی فراتر از آنچه که قبلا ارائه کرده‌ایم، حرکت کنیم و حالا مفتخریم که تأیید نماییم توسعه نسخه بعدی از سری بازی‌های Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است.

ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن موارد بیشتری از جزئیات این بازی هستیم و به محض آماده شدن آن را بازگو خواهیم کرد. لطفا برای کسب اطلاع از اطلاعات رسمی با Rockstar Newswire همراه باشید.

مراحل توسعه GTA VI

با این خبر، وجود GTA 6 رسما تایید شد

این اولین باری است که راک استار به طور رسمی توسعه GTA 6 را تایید می‌کند. همچنین این خبر اولین تصور ما از اینکه این عنوان موردانتظار تا چه حد توسعه یافته است را نشان می‌دهد. در حالی که هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشده است، اما طبق گفته Rockstar که توسعه بازی اکنون به طور کامل در حال انجام است، تصویر روشنی از شرایط استودیو به ما می‌دهد. متعاقبا می‌توان نتیجه گرفت که توسعه GTA 6 در حال انجام است.

Rockstar همچنین برای عنوان بعدی خود یک صفحه قرار داده است. اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد آنچه که GTA 6 به ارمغان خواهد آورد، در آن ارائه نشده است. اما طرفداران مشتاقی که نزدیک به یک دهه برای معرفی نسخه جدید این بازی منتظر بوده‌اند، تقاضای زیادی خواهد داشت و قول استودیو برای حرکت قابل توجهی فراتر از نسخه‌های قبلی، در این سری بسیار دلگرم کننده است.

گزارشات خبر از توسعه بازی Grand Theft Auto 6 توسط Rockstar می‌دهند؛ شاهکاری دیگر در راه است

به گفته TechRadar، در مورد تاریخ انتشار دقیق‌تر، معامله اخیر Take-Two برای خرید غول‌ بازی‌های موبایل یعنی Zynga، سرنخ‌هایی را به ما می‌دهد. بیانیه مطبوعاتی این قرارداد حاوی این نکته بود که «انتظار می‌رود که شرکت ترکیبی از نرخ رشد سالانه ۱۴ درصدی را در یک دوره سه ساله از سال‌های مالی ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ ارائه دهد.

با نگاهی به این اعداد و ارقام، یک تحلیلگر از شرکت مشاوره بانکداری سرمایه گذاری جفریز، به نقل از استفان توتیلو (Stephen Totilo) از Axios گفته است که تنها چند عنوان انگشت شمار وجود دارند که می‌توانند اعتماد به نفس مدیران این شرکت را افزایش دهند تا چنین پیش‌بینی مهمی را ارائه کنند. ما معتقدیم حداقل یک عنوان دیگر از Rockstar قرار است تا سال ۲۰۲۴ منتشر شود. اکنون حضور GTA VI رسما تایید شده است و تاریخ احتمالی عرضه آن می‌تواند در سال ۲۰۲۴ باشد.

در بازی GTA 6 به بازیکنان ارزهای دیجیتال جایزه داده می شود

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا امکان دارد که نسخه بعدی GTA در سال ۲۰۲۴ عرضه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان