حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار GTA 6 به احتمال زیاد سال ۱۴۰۴ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی

تاریخ انتشار GTA 6 بر اساس برخی اخبار و گمانه‌زنی‌های مختلف، در سال ۱۴۰۴ خواهد بود. این عنوان را می‌توان به جرئت، نه تنها مورد انتظارترین بازی دهه دانست، بلکه باید گفت این عنوان قطعا مورد انتظارترین سرگرمی پس از نسخه قبلی آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ انتشار GTA 6 و شایعات پیرامون آن

صحبت درباره GTA 6 و حدس و گمانه‌زنی افراد مختلف، صرفا مرتبط با چند ماه اخیر نیست. حدود سه سال قبل در ترنجی خواندید که گزارشاتی خبر از توسعه بازی Grand Theft Auto 6 توسط Rockstar می‌دهند. پس از آن نیز با موجی از نشر شایعات و تکذیب‌های فراوانی درباره این عنوان روبرو بودیم. امروز اما خبر جدیدی درباره این عنوان منتشر شده است.

گزارشات خبر از توسعه بازی Grand Theft Auto 6 توسط Rockstar می‌دهند؛ شاهکاری دیگر در راه است

به گزارش MySmartPrice، به نظر می‌رسد که افشاگری‌های اخیر شخصی به نام تام هندرسون با آن چه که جیسون شرایر از منابع خود، درباره تاریخ انتشار GTA 6 گفته است، مطابقت دارد. هنوز نمی‌دانیم GTA 6 در سال ۱۴۰۴ منتشر می‌شود یا خیر. اما باید از این بازی به عنوان مورد انتظارترین سرگرمی تاریخ ویدیو گیم‌ها نام برد. بازی‌های مختلف همواره از طرف هواداران و بازیکنان بسیاری، مورد انتظار قرار می‌گیرند. اما قطعا هیچ کدام از آن‌ها نمی‌تواند به اندازه سری محبوب، پرطرفدار و پرفروش GTA شرکت راک استار، مورد انتظار قرار گیرد.

جدیدترین اخبار و شایعات این عنوان، مرتبط با تام هندرسون است که پیش از این سابقه نشر اطلاعات بسیاری درباره عنوان Call of Duty داشته است. او اخیرا از طریق منابع خود اقدام به انتشار اطلاعات جدیدی از عنوان GTA 6 کرده است. این اطلاعات در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. اما نکته مهم مسئله این است که عرضه این بازی در سال ۱۴۰۴ خواهد بود.

تاریخ انتشار GTA 6

صحت این شایعات تاکنون تایید نشده است. اما خبرنگار و فعال معروف دنیای سرگرمی، جیسون شرایر، اطلاعات منتشر شده از طرف تام هندرسون را تایید کرده است. جیسون شرایر در مورد اطلاعات منتشر شده توسط تام هندرسون درباره GTA VI موافق است. او اخیرا با ارسال پاسخ به یکی از توئیت‌هایی که از وی در این مورد سوال کرده است، پاسخ یکی از طرفداران را داده است.

 

توئیت جیسون شرایر

جیسون شرایر با تاکید بر این موضوع، گفته که نمی‌داند چرا برخی فکر می‌کنند که این بازی قرار است در سال ۱۴۰۲ عرضه شود. از سویی همه اطلاعات منتشر شده توسط تام هندرسون را نیز تایید کرده است. او می‌گوید هر آنچه که تام هندرسون در مورد بازی گفته است، با شنیده‌های وی از منابع خودش مطابقت دارد. این توئیت جیسون شرایر، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران بوده است که درباره تاریخ انتشار این بازی در سال ۱۴۰۲ از او سوال شده بود و او در جواب گفته است که اطلاعات هندرسون با شنیده‌های وی مطابقت دارد. از سوی دیگر، تام هندرسون، خود به عموم مردم اطلاع داده است که او به دلیل نشر اطلاعات سری بازی‌های محبوب GTA در بین مردم شناخته نشده است. بنابراین نمی‌توان به صورت قطعی اطلاعات وی را رد یا تایید نمود.

در بازی GTA 6 به بازیکنان ارزهای دیجیتال جایزه داده می شود

سیاست راک استار درباره GTA 6

شرکت راک استار نیز تقریبا اطلاعات خاصی در این مورد منتشر نکرده است. این شرکت حتی در حال ساخت بودن بازی را نیز تایید نمی‌کند. تنها اطلاعات نسبتاً موثق در این باره که با راک استار نیز مرتبط بود، مربوط به بازی Project AMERICAS است. برخی از آن به عنوان جایگزین نام فعلی GTA VI یاد کرده‌اند. این که شخصی در حد و اعتبار جیسون شرایر، صحت و اعتبار افشاگری‌های تام هندرسون را تایید می‌کند، یک مسئله بسیار مهم و قابل توجه است. البته درست یا غلط بودن اطلاعات آن‌ها هنوز به صورت دقیق قابل تایید نیست. طرفداران این عنوان مهم نیز باید فعلا تا زمان انتشار اخبار جدیدی از آن، صبر کنند.

٨٠ دانستنی جذاب درباره بازی Red Dead Redemption 2: جزئیات ‌بی پایان راکستار!

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا عنوان محبوب GTA VI قرار است به زودی منتشر شود؟ یا اینکه صحبت کردن درباره آن هنوز کمی زود است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان