حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدید بازی GTA VI منتشر شد؛ از شخصیت و داستان تا نقشه و ماموریت‌ها

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی، شایعات

محبوبیت بیش از اندازه سری GTA بر کسی پوشیده نیست. این عنوان حقیقتا تنها عنوانی است که گیمرها سالیان سال انتظار آن را می‌کشند. موضوعی که شاید برای هر بازی دیگری رخ ندهد. اخیرا اطلاعات جدید بازی GTA VI منتشر شده است که به موارد بسیار زیادی درباره این بازی می‌پردازد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات جدید بازی GTA VI منتشر شد؛ این بازی چه زمانی به بازار خواهد آمد؟!

کسی را پیدا نمی‌کنید که حداقل برای یک بار در زندگی خود Grand Theft Auto (GTA) را بازی نکرده باشد. اگر بدانید GTA V در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، شگفت زده خواهید شد. سال گذشته، این استودیو Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition که به نحوی ریمستر سه گانه طلایی این فرانچایز محسوب می‌شود را منتشر کرد. اما این سه گانه چندان چنگی به دل نمی‌زند. اخیرا و با اعلام خود سازنده، متوجه شدیم که Rockstar Games کار بر روی GTA VI را آغاز کرده است. اگرچه اولین اطلاعات درز شده در مورد این بازی خیلی کم و ناچیز بود و در واقع اطلاعات زیادی در مورد این نسخه وجود نداشت. با این حال، ما آنچه را که در حال حاضر شناخته شده است جمع آوری کرده‌ایم.

مراحل توسعه GTA VI

به گفته راک استار مراحل توسعه GTA VI به خوبی در حال انجام است

هنوز خیلی زود است که در مورد تاریخ عرضه GTA VI صحبت کنیم زیرا Rockstar Games به تازگی اعلام کرده است که کار خود را بر روی این بازی آغاز کرده است. منظور ما این است که هیچ اشاره‌ای به عرضه شدن این بازی نشده است. با این حال، یک تحلیلگر تحقیقاتی به نام Doug Creutz از Cowen می‌گوید که که احتمالا GTA 6 در سال مالی ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. همچنین بر این اساس او حدس می‌زند که تاریخ انتشار بازی بین آوریل ۲۰۲۳ و مارس ۲۰۲۴ خواهد بود. به گفته منبع دیگری، افشاگری به نام تام هندرسون معتقد است که این بازی در تاریخی نامشخص و در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

شرکت مادر Rockstar Games قصد دارد بودجه هزینه‌های تبلیغاتی خود را برای سال مالی ۲۰۲۴ به شدت افزایش دهد. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم این بازی در دو تا سه سال آینده عرضه خواهد شد. زیرا این حجم زیاد بودجه ممکن است برای GTA 6 مصرف شود. با این حال، این فقط فرضیات هستند. منظور ما این است که افزایش بودجه ممکن است برای بازی‌های شخص ثالث باشد که توسط استودیوهای شریک این شرکت توسعه یافته‌اند.

به گفته راک استار مراحل توسعه GTA VI به خوبی در حال انجام است

طبق گفته‌های داگ کروتز، تحلیلگر Cowen، رشد ۱۴ درصدی این شرکت به حدود ۹ میلیارد دلار هزینه برای Take-Two در آن زمان نیاز دارد و آن‌ها ادعا می‌کنند به احتمال زیاد عرضه GTA 6 در سال مالی ۲۰۲۴ صورت خواهد گرفت.

بازی GTA VI برای چه پلتفرم‌های منتشر خواهد شد؟!

گمان می‌رود که GTA 6 نیز مانند نسخه قبلی خود برای کنسول‌ها و رایانه های شخصی عرضه شود. البته در ابتدا این بازی برای پلی استیشن ۵ (PS5) و Xbox Series X و Series S منتشر خواهد شد. پس از آن نیز احتمالا برای کنسول‌های قدیمی‌تر، از جمله پلی‌استیشن ۴ (PS4) و کنسول‌های ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود.

اطلاعات جدید بازی GTA VI منتشر شد

به هر حال، ما می‌دانیم که Rockstar دوست دارد عرضه بازی‌های خود را به تعویق بیندازد تا آن‌ها را به کیفیت مدنظرش برساند. برای GTA VI، نباید استثنایی در این موضوع وجود داشته باشد. برای مثال، یک سال و نیم طول کشید تا راک استار GTA V را برای PC منتشر کند. با این حال، به احتمال زیاد، استودیو فاصله زمانی را کوتاه خواهد کرد. بنابراین اگر یک گیمر PC هستید، بازی بسیار دیرتر از تاریخ‌های عرضه فرض شده در بالا منتشر خواهد شد.

اگرچه نه برای همه نسخه‌ها، اما برخی از نسخه‌های محبوب GTA برای دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس هستند. از آن جمله می توان به GTA Vice City، III و San Andreas اشاره کرد. شاید GTA V Mobile هم وجود داشته باشد. با این حال، گیمرها همچنان می‌توانند آن را از طریق سرویس‌های استریم مانند Steam Link در گوشی‌های هوشمند بازی کنند. در حال حاضر هیچ اشاره‌ای نشده است که آیا این بازی روی پلتفرم‌های موبایل عرضه خواهد شد یا خیر.

داستان GTA VI از چه قرار است؟!

از آنجایی که Rockstar Games به تازگی کار روی این عنوان را آغاز کرده است، منطقی است که هیچ اطلاعاتی در مورد خط داستانی آن وجود نداشته باشد. با این حال، شایعات زیادی تا به امروز مطرح شده است. آن‌ها عمدتا تاکید می‌کنند که این بازی به سبک‌های گیم پلی چندگانه GTA V ادامه خواهد داد.

تاریخ انتشار GTA 6 به احتمال زیاد سال ۱۴۰۴ خواهد بود

به ویژه، Matheusvictorbr بیان می‌کند که GTA VI میزبان دو قهرمان داستان خواهد بود که در قسمت اول بازی که در سال ۲۰۰۳ پس از کشته شدن والدینشان اتفاق می‌افتد، از هم جدا می‌شوند. همچنین GTA VI دارای محیط‌های بزرگ و به شدت تخریب پذیر، همراه با نقشه تطبیقی ​​خواهد بود. مورد دوم در طول داستان و در طول زمان تغییر خواهد کرد. این موضوع به آن معناست که ساختمان‌ها احتمالا به مرور زمان دچار تغییر و تحول خواهند شد.

اخیرا حتی با گزارش‌هایی درباره اطلاعات جدید بازی GTA VI روبرو شدیم که می‌گفتند این بازی به دو دوره زمانی تقسیم می‌شود.اطلاعات جدید بازی GTA VI اولین دوره در سال ۱۹۸۵ اتفاق می‌افتد. همانطور که حدس می‌زنید، این دوره نشان می‌دهد که قهرمانان داستان چگونه بزرگ می‌شوند. نیمه دوم مربوط به دوره جاری و فعلی خواهد بود. از آنجایی که GTA VI پس از مدت‌ها به Vice City بازخواهد گشت، دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم این پیش درآمد با شخصیت کلاسیک کالت، تامی ورسیتی و … کاری انجام خواهد داد.

اطلاعات جدید بازی GTA VI منتشر شد

همان منبع می‌گوید که GTA VI با مجموعه‌ای از مقدمه‌ای که در سال ۲۰۰۳ شروع می‌شود، آغاز خواهد شد. پس از پایان، بازی به یک محیط مدرن و حتی قبل از خط زمانی GTA V منتقل می‌شود. با این حال، Onion00048 می‌گوید که لیبرتی سیتی هم در مقدمه و هم در آخر داستان دیده می‌شود. این منبع همچنین گزارش داده است که بازی به دو دوره زمانی تقسیم خواهد شد.

فردی به نام Kotaku گفته است که نقشه GTA VI در ابعاد و اندازه‌ای متوسط ​​منتشر خواهد شد، اما با آپدیت‌های منظم در طول زمان گسترش خواهد یافت. افشاگر دیگری به نام Tez2 گزارش داده است که این بازی از منطق فصلی پیروی خواهد کرد.

در بازی GTA 6 به بازیکنان ارزهای دیجیتال جایزه داده می شود

برخی از فصل‌ها باید در فواصل زمانی برنامه ریزی شده ارائه شوند. یعنی احتمالا شاهد فصل‌های زمستان و تابستان خواهیم بود. شاید هم منظور تقسیم بندی‌های دیگری باشد.

مشخصات مکان و نقشه‌ها در GTA 6 چگونه خواهد بود؟!

پیش از این، استودیو سازنده GTA VI اعلام کرده بود که قصد دارد تمام شهرهای خود را در یک بازی قرار دهد. اگرچه Rockstar Games هرگز نگفت که منظورش بازی GTA 6 خواهد بود، اما دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم این ایده می‌تواند عملی شود. همانطور که گفته شد، بازیکنان به Vice City برمی‌گردند. با این حال، این نسخه دارای نقشه‌های مدرن‌تری خواهد بود. برای درک موضوع، باید نقشه اصلی Vice City را به یاد بیاورید. البته بازی نقشه خودش را خواهد داشت و شاید شاهد شباهاتی جزئی باشیم.

اطلاعات جدید بازی GTA VI منتشر شد

به گفته GizChina، در حال حاضر، تعداد زیادی نقشه منتشر شده از بازی GTA 6 وجود دارد. راستش را بخواهید، ما به هیچ یک از آن‌ها اعتقاد نداریم، زیرا حرف زدن درباره نقشه این بازی خیلی زود است. اما یک چیز واضح است و آن هم این است که نقشه این عنوان در دست ساخت، بسیار بزرگ‌تر از GTA V خواهد بود.

همچنین GTA Online بخش عمده‌ای از GTA V است و GTA 4 و GTA 5 هر دو دارای سرورهای آنلاین هستند. پس چرا GTA VI نباید این رویکرد را ادامه دهد؟ منبع فوق، یعنی Matheusvictorbr حدس می‌زند که داستان درباره یک برادر و یک خواهر باشد که پس از فوت والدینشان، در کودکی از هم جدا می‌شوند. اگرچه نمی‌توانیم روی صحت یا عدم صحت این شایعه حرفی بزنیم، اما منطقی و جذاب به نظر می‌رسد. اگر چنین موضوعی درست باشد، GTA VI اولین بازی خواهد بود که یک شخصیت اصلی مونث خواهد داشت. نظر شما در مورد اطلاعات جدید بازی GTA VI چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان