حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل ۶ گوگل از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

همان‌طور که در اشاره رسمی گوگل به مشخصات گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو این شرکت دیدیم، پرچمداران آینده غول نرم‌افزاری با ظرفیت باتری‌های حجیم عرضه خواهند شد، بنابراین کاملاً منطقی است که گوگل پشتیبانی از شارژ سریع را برای هر دو پرچمدار خود درنظر بگیرد. بر اساس آخرین اطلاعات، شارژ سریع ۳۳ وات توسط هر دو مدل پشتیبانی شده اما نکته منفی اینجاست که شما باید آنها را به‌صورت جداگانه تهیه کنید؛ چراکه گوگل تصمیم گرفته تا برای اولین بار آداپتور شارژر را از داخل جعبه گوشی‌های سری پیکسل خود حذف کند.

شارژ سریع ۳۳ وات سری پیکسل ۶ گوگل

بر اساس اطلاعات ارائه شده به 91mobiles، ظاهرا تعداد زیادی شارژر 33 واتی در دفتر مرکزی گوگل مشاهده شده است. متأسفانه این شارژرها تنها برای تست Pixel 6 و Pixel 6 Pro مورد آزمایش قرار گرفته است و شاید گوگل تغییراتی در تصمیم نهایی خود صورت بدهد. این احتمال وجود دارد که گوگل شارژهای کاملاً جدیدی را برای فروش جداگانه پس از عرضه تلفن‌های هوشمند در دسترس قرار دهد.

پیش از این، گوگل به‌صورت رسمی تایید کرده است که شارژر را از جعبه سری پیکسل ۶ حذف کرده و در عمل، همان راه سامسونگ و اپل را دنبال می‌کند. این شرکت شارژر همراه گوشی را در میان‌رده تازه معرفی شده‌ی Pixel 5a خود ارائه کرده است، اما احتمالاً این آخرین باری است که سخاوت گوگل را شاهد هستیم. در مورد پشتیبانی از شارژ 33 واتی، به‌احتمال زیاد این مورد برای هر دو گوشی پیکسل ۶ و نسخه پرو آن در دسترس خواهد بود.

شارژ سریع ۳۳ وات سری پیکسل ۶ گوگل

شارژ سریع ۳۳ وات سری پیکسل ۶ گوگل

به‌عنوان یادآوری، باتری پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو احتمالا سریع‌تر از باتری سری آیفون 13 که شایعه پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات برای آنان مطرح شده است، شارژ می‌شوند. علاوه‌بر این، انتظار نمی‌رود شارژ سریع 33 وات مقدار زیادی حرارت تولید کند، در غیر این صورت نه تنها برای باتری بلکه برای کل سخت‌افزار داخلی دستگاه مضر می‌باشد.

اکثر تولیدکنندگان چینی با ارائه سرعت شارژ بالا در جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود، آسیب جبران‌ناپذیری به دستگاه وارد می‌کنند به‌طوری‌که در درازمدت، باتری دستگاه مانند روزهای اولیه خود نمی‌تواند شارژ را در خود نگه دارد. البته شیائومی این فرضیه را رد کرده و ادعا می‌کند که حتی با وجود معرفی شارژ ۲۰۰ وات سیمی، تکنولوژی آن را بهبود بخشیده به‌طوری‌که پس از گذشت ۸۰۰ دوره، تنها ۲۰ درصد از ظرفیت اولیه باتری دستگاه کاهش می‌یابد.

پیکسل ۶ اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات گوگل برای سری پیکسل ۶ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی