حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف شارژر از جعبه سری Pixel 6 و گوشی‌های آینده گوگل به واقعیت می‌پیوندد!

گوگل می‌خواهد در بخش گوشی‌های هوشمند خود، تمرکز بیشتری داشته باشد. به همین دلیل، این کمپانی تصمیم دارد تا در سری پرچمداران Pixel 6 از تراشه اختصاصی Tensor و دیگر ویژگی‌های جدید و جذاب خود بهره گیری کند. اما یک موضوع مهم در این بین وجود دارد. بر اساس تأیید رسمی گوگل، حذف شارژر از جعبه سری Pixel 6 و گوشی‌های بعدی گوگل، یک موضوع قطعی است. در ادامه، بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

حذف شارژر از جعبه سری Pixel 6 و دیگر گوشی‌های گوگل که در آینده رونمایی می‌شوند

گوگل دیشب از Pixel 5a خود با قیمت ۴۴٩ دلار رونمایی کرد. این دستگاه، جدیدترین میان رده گوگل است. هر چند که این دستگاه، تغییرات نسبتاً کمی در برابر نسل قبلی خود داشت.

 

گوگل Pixel 5a 5G با قیمت ۴۴٩ دلار و Snapdragon 765G رسماً معرفی شد

 

اکنون به نقل از Gsmarena، دیشب طی رونمایی از Pixel 5a، گوگل اظهارات رسمی و مهمی را ارائه داده است. این کمپانی آمریکایی، از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو خود پیش رونمایی کرده است. رونمایی کامل این دو دستگاه پرچمدار، برای اواخر پاییز امسال برنامه ریزی شده است. این کمپانی، Pixel 5a خود را به تازگی معرفی کرده است. اما گوگل از فرصت استفاده کرد و طی معرفی این گوشی، از جزئیات مربوط به حذف شارژر از جعبه سری Pixel 6 نیز پرده برداری کرد!

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

در یک خبر بد، باید بگوییم که Pixel 6 و Pixel 6 Pro بدون بهره مندی از شارژر درون جعبه به دست مشتریان می‌رسند. بنابراین، به احتمال خیلی زیاد شما باید شارژر این گوشی‌ها را جداگانه خریداری کنید. به همین صورت، گوگل نیز به قافله دشمنان شارژر درون جعبه پیوسته است. این اقدام، برای اولین بار توسط اپل و در سری iPhone 12 به طور جدی اعمال شد. سامسونگ نیز این کار را برای پرچمداران خود انجام داد. شیائومی هم در چین شارژر را از جعبه برخی محصولات خود حذف کرد. با این حال، این شیائومی به صورت رایگان شارژرهای جداگانه را به مشتریان خود ارائه کرد.

در یک خبر ناراحت کننده، باید بگوییم که Pixel 5a آخرین گوشی گوگل است که از شارژر درون جعبه برخوردار است. گوگل می‌گوید که اکثریت افراد، اکنون دارای شارژری با پشتیبانی از Type-C هستند. بنابراین، آن‌ها دیگر نیازی به شارژ درون جعبه ندارند (!) و این کمپانی نیز حذف شارژر از جعبه سری Pixel 6 را کلید زده است. مانند اپل و سامسونگ، گوگل نیز مادر خود را متقاعد کرده است که این کار، سبب صرفه جویی و ماندن بیشتر پول در جیب می‌شود! 🤔

حذف شارژر از جعبه سری Pixel 6

جالب خواهد بود که ببینیم کمپانی‌های چینی نیز از این روند پیروی می‌کنند یا خیر. قضیه شیائومی را برای شما توضیح داده بودیم. اما شیائومی تنها در چین این کار را انجام داده است و در نسخه جهانی گوشی‌های این کمپانی، خبری از این اتفاق نیست. هواوی نیز شارژر را از جعبه Huawei P50 حذف کرده بود و مشخص نشد که این شارژر، به چه صورت به دست مشتریان می‌رسد. اما همچنان هواوی نیز در بازار جهانی شارژر را از جعبه محصولات خود حذف نکرده است. جالب است که سامسونگ، اپل و گوگل، توان شارژر ضعیف‌تری نسبت به گوشی کمپانی‌های چینی دارند. با این حال، این کمپانی‌ها که شارژرهای ضعیف‌تری را ارائه می‌دهند، حذف شارژر از جعبه گوشی‌های خود را کلید زدند. بنابراین، بهتر است آن‌ها بهانه بهتری برای درآمدزایی داشته باشند!

نظر شما در مورد حذف شارژر از جعبه سری Pixel 6 چیست؟ آیا شما فکر می‌کنید این کار درستی است؟ تا چه حد موافق این امر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Karen2021

شارژر گوشی حداقل ضروریات جعبه گوشیه . تو این گرونی بازار اونم گوشی های پیکسل که قیمتهای زیادی دارن !!!

ali

در سایت vmall. com اونایی که تجربه خرید از چین دارن می دونن این سایت نمایندگی هواوی در چینه، تو این سایت الان p50 pro در 3 نوع بسته بندی بفروش می ره نسخه بدون شارژر در جعبه، نسخه با شارژر 66 وات در جعبه نسخه با شارژر بیسیم 50w در جعبه که خریدار می تونه موقع خرید هر کدوم رو خواست سفارش بزنه.
اینو گفتم که در جریان باشین هواوی شارژر رو تو چینم حذف نکرده با انتخاب مشتری هست کدوم نسخه رو بخره.

Monarch

خدا لعنت کنه بانی این قصه رو که فکر نمیکرد ما اینجا واسه خرید یه شارژر چقدر باید پول بدیم آیا اصل باشه یا فیک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️