حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا Edge 20 Fusion با مدیاتک Dimensity 800U رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

امروز موتورلا هند مراسمی را را برگزار کرد و دو دستگاه جدید را برای بازار این کشور معرفی کرد. این دستگاه ها موتورولا Edge 20 و موتورولا Edge 20 Fusion هستند. جالب است بدانید که این ۲ دستگاه تقریبا قبلا معرفی شده بودند. گوشی موتورولا Edge 20 Fusion با مدیاتک Dimensity 800U رسما معرفی شده است و Edge 20 هم همان دستگاهی است که قبلا معرفی شده بود.

گوشی موتورولا Edge 20 Fusion

گوشی Edge 20 Fusion عمدتا بر اساس Edge 20 Lite است، اما چیپست Dimensity 720 را با قدرتمندتر Dimensity 800U عوض می کند. تفاوت اصلی چیپست است، اما مخاطبین هندی همچنین از انتخاب ۶ گیگابایتی حافظه رم که قیمت کمتری هم دارد برخوردار می شوند. این در حالی است که فضای ذخیره سازی همان 128 گیگابایت باقی مانده و شکاف کارت micro SD هم اینجا موجود است.

موتورولا Edge 20 Fusion

موتورولا Edge 20 Fusion

دلیل اصلی فروش Edge 20 Fusion دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز است که پشتیبانی از HDR10+ را هم ارایه می کند. قیمت Edge 20 Fusion از معادل 290 دلار شروع می شود و در صورت تمایل نسخه ۸ گیگابایت رم 310 دلار هم در دسترس است.

موتورولا هند قیمت Edge 20 را نیز اعلام کرده است که معادل کمی بیش از 400 دلار می شود. موتورولا اج ٢٠ نمایشگر ۶.٧ اینچی OLED با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی یا سنسور اصلی دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی را از نسخه Pro (جهانی) به ارث برده است. اما با این وجود، همچنان تفاوت‌های کلیدی بین این دو دستگاه به چشم می‌خوردند. اما این گوشی به دلیل حذف لنز پریسکوپ تله فوتو، از ضخامت کم‌تری بهره می‌برد. به همین صورت، ضخامت Motorola Edge 20 تنها ٧ میلی متر می‌باشد. همچنین موتورولا از تراشه Snapdragon 778G در این گوشی بهره گیری کرده است.

موتورولا از لنز پریسکوپ تله فوتو با سنسور ٨ مگاپیکسلی، از لنز تله فوتو با زوم اپتیکال ٣ برابری استفاده کرده است. این گوشی، با ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی گوشی‌های این سری، در حفره نمایشگر مرکزی آن‌ها واقع شده است.

موتورولا Edge 20 Pro به همراه Edge 20 و Edge 20 Lite رسماً معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)