حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان معرفی آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷، ایرپادز ۳ و آیپد مینی ۶ در رویداد شهریور اپل خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

انتظار می‌رود کمپانی اپل حدود یک ماه دیگر، محصولات جدید خود ازجمله سری آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷، ایرپادز ۳ و آیپد مینی ۶ بازطراحی شده را معرفی کند. به‌تازگی اما، مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On خود، زمان معرفی و شماری از اطلاعات آیفون ۱۳ و سایر دستگاه‌های دیگر اپل را تأیید کرده است.

زمان معرفی سری جدید آیفون ۱۳ و سایر محصولات اپل در رویداد شهریورماه

در ادامه به بررسی شایعات مطرح شده پیرامون هر یک از محصولات احتمالی اپل که در کنفرانس اختصاصی این شرکت در ماه شهریور معرفی خواهند شد می‌پردازیم:

سری آیفون ۱۳

سری آیفون ۱۳

سری آیفون ۱۳

ما پیش از این، شایعات مطرح شده پیرامون برنامه‌های اپل برای سری آیفون 13 را به‌طور گسترده پوشش داده‌ایم. درحال‌حاضر، Gurman در مورد تمام چیزهایی که انتظار می‌رود در گوشی جدید اپل بکار گرفته شود، صحبت می‌کند. وی می‌گوید اگرچه این سری، یک “مدل کلاسیک Apple S” است، اما احتمالاً این شرکت آیفون بعدی را آیفون 13 خواهد نامید.

به‌غیر از این، وی انتظار دارد اندازه نمایشگر با سری آیفون ۱۲ یکسان باشد، اما با یک ناچ کوچکتر در بالای صفحه، قابلیت‌های جدید دوربین، تراشه سریعتر A15 Bionic و نمایشگر ProMotion با رفرش ریت 120 هرتز برای نسخه‌های پرو، ارائه شوند.

تراشه اپل A15 فاصله بیشتری با رقبای اندرویدی خود خواهد داشت

اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۷

برای اپل واچ سری 7، گورمن انتظار دارد “بازطراحی” در آن صورت گرفته و با نمایشگر صاف‌تر اما با فناوری جدیدتر در کنار پردازنده سریعتر عرضه شود. چند ماه است که شایعه شده، اپل از طراحی مسطح‌تری برای ساعت بعدی خود استفاده می‌کند.

وی بیان می‌کند که این شرکت همچنین درحال آماده‌سازی ویژگی Time to Walk برای مشترکین +Apple Fitness با کلاس‌های Time to Run و Meditations صوتی است.

ایرپادز ۳

اپل ایرپادز ۳

اپل ایرپادز ۳

گورمن مطمئن است که مدل بعدی AirPods دارای “طراحی نزدیک به ایرپادز پرو، ازجمله شکل قسمت داخل گوش و ساقه‌های کوتاه‌تر” است. وی می‌گوید “این مهم‌ترین بروزرسانی ایرپادز اپل از زمان اولین مدل عرضه شده در سال 2016 خواهد بود.”

شایعات همچنین ادعا می‌کنند که ایرپادزهای بعدی دارای ویژگی حذف نویز فعال (ANC) یا حالت Transparency نیست، اما طراحی جدید آنها به تفکیک صدای بهتر کمک می‌کند.

آیپد مینی ۶ و آیپد ۹

آیپد مینی ۶

آیپد مینی ۶

گورمن می‌نویسد آیپد مینی 6 “با حاشیه نمایشگر باریک‌تر و طراحی کاملا جدید، باعث جلب علاقه طرفداران اپل خواهد بود.”

چندی پیش Chance Miller از 9to5Mac متوجه شد که مدل مینی بعدی دارای تراشه A15، درگاه USB-C و اتصال هوشمند مغناطیسی مشابه iPad Air و iPad Pro می‌باشد.

و اگر به‌دنبال آیپد ۹ نیز هستید، گورمن اضافه می‌کند: “همچنین یک آیپد نسل نهم باریک و سریع‌تر با تمرکز بر روی قشر دانش‌آموزان ارائه می‌شود.”

مک بوک پرو بعدی چطور؟

مک بوک پرو ۱۴ اینچی

مک بوک پرو ۱۴ اینچی

اگرچه انتظار نمی‌رود MacBook Pro بعدی در رویداد سپتامبر رونمایی شود، اما گورمن می‌گوید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با تراشه M1X “کماکان انتظار می‌رود در سالگرد دو سالگی عرضه مک بوک پرو فعلی به‌فروش برسند.”

کوچکتر شدن ناچ آیفون ۱۳ تقریبا قطعی است اما حقه اپل در تغییر این طراحی چیست؟

ماه آینده مطمئناً برای کاربران اپل و خود شرکت بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. درنهایت نظر شما درباره محصولات درشرف معرفی کمپانی ساکن کوپریتنو چیست؟ برای کدام یک از محصولات آینده اپل بیش از همه هیجان دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

احتمالا موقع معرفی با چند نسل قبل مقایسه بشه پردازنده اش بگن چقدر پیشرفت کرده
زوم لنز تله فوتو ایفون ها هم با التراواید مقایسه کنه بگن ببه چه زومی داره

AŁɪ

از سری مینی آیپد خیلی خوشم میاد ، با a15 بایونیک چه شود 🔥.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی